Forum Legacy of Kain Poland Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Darkness? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
michalchwesiuk
Hylden


Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:19, 23 Kwi 2009 Powrót do góry

Witam.
Chcę żebyście mi pomogli.
http://www.youtube.com/watch?v=3NeIH5SQZP8&feature=related
Z muzyki ta gra wygląda ciekawie, ale nie moge znaleźć żadnych informacji.
Jeśli ktoś coś wie, proszę o więcej informacji na temat tej gry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qjin
Strażnik Reavera


Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)

PostWysłany: Czw 13:31, 23 Kwi 2009 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
michalchwesiuk
Hylden


Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:26, 25 Kwi 2009 Powrót do góry

Nie chcę zakładać nowego tematu, więc napisze tu.
Od pewnego czasu prubuje(!) tworzyć projekty tzn. gry rpg. Nic wielkiego.
Uczyłem się na rpg makerze. Tworzy on grafike 2D. Chciałbym wreszcie robić coś lepszego tzn. gry 3D. Zna może ktoś program do tworzenia owych gier. Nie musi być to potężne narzędzie, chodzi mi o takie projekty "na luzie", ale by można było tworzyć miasta, obszary z potworami, przedmioty drzewka umiejętność (a la Diablo 2, WoW). W skrucie o to chodzi by stworzyć nieskomplikowanego RPG-a, z niekoniecznie dobrą grafiką, ale by miał podstawy które w tym rodzaju gier muszą być. Tylko proszę nie mówcie mi o RPG maker 3D i dziękuje za wszelką pomoc i dobre chęci Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PeCeT
Wampir


Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomianki (niedaleko WaWy)

PostWysłany: Sob 14:10, 25 Kwi 2009 Powrót do góry

Na początek: ortografia. Dalej, gier tego typu nie robi się w programach - no chyba że zależy Ci, żeby swoją produkcję celowo schrzanić.Confused No spójrzmy prawdzie w oczy - programami typu 3D Game Maker nie zrobisz nawet namiastki gry RPG. Natomiast inne metody... tu już musi wypowiedzieć się ktoś inny, gdyż ja się tym nie zajmuję


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lord /<ain
Scion of Balance


Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728 Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen

PostWysłany: Sob 14:22, 25 Kwi 2009 Powrót do góry

lepiej na początek spróbuj zrobić jakiegoś moda do np. Wiedźmina albo Neverwinter Nights. Są do nich udostępnione odpowiednie narzędzia, znajdziesz też w internecie poradniki i tutoriale. Bo własnego rpg'a od podstaw nie zrobisz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
michalchwesiuk
Hylden


Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:00, 25 Kwi 2009 Powrót do góry

Znaczy się robiłem dużo modów do The Elder Scrolls : Morrowind (około roku) i ze dwa lub trzy do NeverWinter Nights. Tworzenie modów do Wiedźmina nie mogę robić, ponieważ mój komp mi na to nie pozwala, ale zamierzam sobie kupić nowego, więc nie będzie kłopotu. Wiedźmina pożyczę od kuzyna, wole pożyczyć niż ściągnąć... mam obrzydzenie do piractwa:) to tak przy okazji.
Może mam pewne dyspozycje...
-Tworzyłem 2 papierowe RPG, pomagam koledze w kolejnym (dużo pomysłów wziąłem z innych RPG) więc wiem na czym polega mechanika RPG, nawet wymyśliłem własny sposób rozwijania postaci i profesji (alchemia itd.). Mam zapał, zamierzam teraz (jż po testach gimnazjalnych więc luzik w szkole) nauczyć się języka C++, więc jęśli ktoś zna dobry poradnik do owego języka, chętnie skorzystam (preferuje darmowe Smile)
-Zabrakło mi 1 punktu by dostać się na wojewódzką olimpiadę matematyczną (wkurzony byłem), mam także 6 z matematyki na koniec roku i 5 z informatyki
-Napisałem około 5 fabuł do gier, i to nie byle jakich, 2 z nich wykorzystał mój kumpel do własnej gry tworzonej w RPG makerze, w dzieciństwie napisałem około 5 książek, 3 z nich należały do jednej fabuły, planowałem napisać 6 części, ale były to dziecięce wytwory, więc zmieniłem styl pisania i napisałem 2 kolejne, niedotyczące poprzednich moich powieści Very Happy Napisałem także (ale wciąż dodaje nowe dialogi) fabułę do gry (niewymyślonej od tak sobie, to solidny projekt) a dokładnie do 5 jej części, zamierzam ten projekt wykorzystać w przyszłości.
-Stworzyłem wiele map do Warcrafta 3, wszystkie po angielsku, więc angielski znam Very Happy
-Mam wielki zapał
Więc proszę o pomoc, powtarzam, nie chcę od razu tworzyć wielkich projektów (ale niektórzy tak Smile), a powoli od małego do coraz większych. Chodzi mi o program, który mógłby mi pozwolić na coś więcej niż mody itp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lord /<ain
Scion of Balance


Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728 Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen

PostWysłany: Sob 17:00, 25 Kwi 2009 Powrót do góry

nie ma magicznych programów które pozwolą ci zrobić własnego Obliviona w tydzień. Są różne game makery, ale ich możliwości są ograniczone, a programować nie nauczysz się w tydzień. Uwierz mi, że potrzeba wielu miesięcy, żeby nauczyć się programować na takim poziomie aby robić porządne gry w 3D. Samo programowanie nie wystarczy, potrzebne są również trójwymiarowe modele i tekstury do nich, animacje, dźwięki... Nie mówię, że się nie da, ale potrzeba wiele wysiłku i umiejętność (sorry ale 5 napisanych fabuł i 6 z matematyki w gimnazjum nie wystarczy...), a efekty i tak nie będą zadowalające (chyba, że chcesz zrobić grę w stylu tych sprzed 20 lat, gdy były one robione przez takie "jednoosobowe studia"). O wiele prościej (i z lepszymi efektami!) jest wykorzystać silnik i narzędzia edytorskie jakiejś innej gry, robiąc porządnego moda.

Jeśli nie straciłeś do tej pory zapału, to radzę ci albo zacząć uczyć się programowania i w przyszłości może uda ci się coś stworzyć, albo postarać się zrobić jakiegoś większego moda (z nowymi teksturami, mapą, modelami) zwłaszcza, że jak sam mówisz, masz na tym polu doświadczenie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lord /<ain dnia Sob 17:30, 25 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PeCeT
Wampir


Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomianki (niedaleko WaWy)

PostWysłany: Sob 19:46, 25 Kwi 2009 Powrót do góry

Tak, tu jestem zmuszony zgodzić się z Lordem. No, nie chcę tu nic insynuować, albo coś, ale np takiego Neverwintera robili 4 lata - i robiła to firma mająca olbrzymie już wówczas doświadczenie w tej kwestii, i spory budżet, osoby (podział obowiązków), scenarzystów (nie żebym oceniał Twoje 5 fabuł, bo nie widziałem na oczy ani jednej, ale wątpię aby mogła ona dorównać fabule NWN'a, który pod tym względem wcale arcydziełem nie jest)

Ponownie, jeśli masz zamiar zrobić coś ambitnego, to nie rób tego sam...
5 z informatyki - a cóż to za wyczyn Rolling Eyes ? Mapy do Warcrafta - a nie wiem, nie tworzyłem niczego podobnego, ale jak sądzę nie jest to przesadnie trudne. Edytor Aurora, i moduły do NWN - a rzeźbiłem w nim, ale raczej dla własnej przyjemności, i sprawdzenia umiejętności, a nie dla celów komercyjnych etc. Ratuje (?) Cię język C++, od którego można zacząć... Pamiętaj, że ja też wczoraj skończyłem testy gimnazjalne, więc bynajmniej za geniusza w tej materii się nie uważam - aczkolwiek rad i wskazówek mogę dostarczyć.

Aha, no i niezbędnym jest prawdziwy zapał, czyli taki, który nie wygaśnie po 0.5 roku grzebania przy gierce. Twierdzisz że go masz... zobaczymy - mam nadzieję.

Kończąc, mogę Ci jedynie życzyć szczęścia, bo co innego mi zostało Twisted Evil. Nie zadręczaj się moimi (no, i Lorda, oraz wszelkich innych osób) radami, ale weź je sobie do serca. Powodzenia raz jeszcze Cool

EDIT: Aha, Lordzie... średnio mi wypada, ale gratuluję nowej rangi, a przynajmniej przekroczenia progu. Laughing (Boże, adminowi gratulować nowej rangi Shocked )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PeCeT dnia Sob 19:48, 25 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
michalchwesiuk
Hylden


Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:37, 25 Kwi 2009 Powrót do góry

Hehe.
Zapał mam. Nie chodzi mi o grę, która będę robił 1-2 lata, tylko o wiele DŁUŻEJ!!!
Wiem że to trudne zadanie, ale chodzi mi o sam fakt, czyli o satysfakcje, że przynajmniej się starałem. Liczyłem (i to otrzymałem)tylko o podpowiedź jak zacząć. I właśnie czytam pierwszy poradnik do C++, a zapał mam i znając siebie szybko nie zgaśnie. WIELKIE THX. Wiem że nie ukończę tego projektu, lub jeśli nawet nie będzie ono hitem, ale jak wiadomo, najwięksi programiści też tak zaczynali Very Happy. Przynajmniej mam jakiś powód by zacząć...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michalchwesiuk dnia Sob 22:38, 25 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)