Autor |
Wiadomość |
soul
Hylden
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: z Nothingam
|
Wysłany:
Nie 16:55, 02 Mar 2008 |
|
W oczekiwaniu na wasze opinie pragnę podzielić się z wami moimi prywatnymi przemyśleniami na temat LoK. Plusy: wspaniale zakręcona fabuła, możliwość wcielenia się w antybohatera ( mam tu na myśli Kaina i Raziela),wspaniałe scenerie, i co najważniejsze ogromne pokłady grywalności.
Minusy:czasem problemy ze sterowaniem, drobne bugi ( chociaż żeby je zauważyć trzeba wszystkie części przejść do znudzenia). Według mnie gra na 9+/10. To tyle.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez soul dnia Nie 17:07, 02 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
bartek_13
Hylden
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kain's mausoleum
|
Wysłany:
Nie 19:19, 02 Mar 2008 |
|
9/10 to za mało 10/11 to jest ok
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Foksi_K
Demon
Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 19:19, 02 Mar 2008 |
|
Mi sie nie podoba np. to żę w SR 2 jak sie idze gdzieś daleko to potem trzeba wracać na sam poczatek. Lepiej by było żeby sie szło cały czas przed siebie jak w BO2
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartek_13
Hylden
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kain's mausoleum
|
Wysłany:
Nie 19:25, 02 Mar 2008 |
|
właśnie że nie w sr2 lepiej bo nie idzie sie przed siebie bo wtedy czujesz sie wolny
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bartek_13 dnia Nie 19:26, 02 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
RazZ
Demon
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Milicz
|
Wysłany:
Nie 20:18, 02 Mar 2008 |
|
Tez prawda. Ale z jednej strony tez niezly pomysl z tym, bo widzi sie te samo Nosgoth w wielu kresach historii. Przechodzac przez ta trase (do przodu i powrot) poznajesz troche bardziej historie Nosgoth i mozna sie wczuc bardziej w klimat. Przynajmniej na mnie to robi takie wrazenie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MgM
Starożytny wampir
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TvTropes
|
Wysłany:
Nie 20:24, 02 Mar 2008 |
|
O przepraszam. Wolni jesteśmy tylko w sr1 i bo1 - łazimy gdzie nam się podoba, odwiedzamy dodatkowe lokacje, szukamy sekretów itd.
W sr2 jesteśmy już prowadzeni wężykiem (po prostu lokacje są tak małe i puste, że chcąc nie chcąc musimy iść tak jak nam zagrają, a lokację są nam zabierane i oddawane wraz ze zmianami czasu
Natomiast def i bo2 to już podział na chaptery, w którym robimy dokładnie to co nam każą bez żadnej wolności. Nie uważam tego za wadę, po prostu stwierdzam fakt.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartek_13
Hylden
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kain's mausoleum
|
Wysłany:
Nie 20:27, 02 Mar 2008 |
|
no racja tez poprostu drogi są zbyt proste
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Nie 23:27, 02 Mar 2008 |
|
A jeśli chodzi o Kaina i Raziela czy ja wiem czy to antybohaterzy? Kain chciał uratować Nosgoth a Raziel chciał się dowiedzieć czegoś o sobie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MgM
Starożytny wampir
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TvTropes
|
Wysłany:
Pon 0:21, 03 Mar 2008 |
|
Mundugumur napisał: |
A jeśli chodzi o Kaina i Raziela czy ja wiem czy to antybohaterzy? Kain chciał uratować Nosgoth a Raziel chciał się dowiedzieć czegoś o sobie |
taak, szkoda tylko że przy okazjii mordują, miażdżą, nabijają, przebijają, palą (ale się nie zaciągają, jak Bill Clinton ), ćwiartują itd. wszystko na swojej drodze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 11:09, 03 Mar 2008 |
|
Nie wszystko co chce im przeszkodzić jakby dali się zamordować to nie miało by sensu ponieważ mają swoją misję którą muszą wypełnić ...aczkolwiek po części macie racje xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Pon 14:28, 03 Mar 2008 |
|
jedyne co mi się w LoK'u nie podobało to system zapisu gry w SR2. Po co były te głupie obeliski, jakby nie można było zapisać gry w dowolnym momencie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
poi
Hylden
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
|
Wysłany:
Pon 14:51, 03 Mar 2008 |
|
Lord /<ain napisał: |
jedyne co mi się w LoK'u nie podobało to system zapisu gry w SR2. Po co były te głupie obeliski, jakby nie można było zapisać gry w dowolnym momencie... |
Wynikało to z wersji na ps2 bowiem chcioano zmniejszyc ilosc miejsca stanu gry na memorce. Taki zapis gry w dowolnym momencie sprawiłby ze jak w SR2 gra nie pamieta gdzie my bylismy
A mnie najbardziej wkurzał BO2 ze swoim autofacem- kto wymyślił by nie można było szybko zaatakowac przeciwnika przez brak wcisniętego autofacea
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez poi dnia Wto 14:47, 04 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
soul
Hylden
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: z Nothingam
|
Wysłany:
Pon 15:36, 03 Mar 2008 |
|
Ja napisałem o nich jako "antybohaterach", ponieważ patrzę na to ze strony istot żywych . Ja bardzo lubię Kaina i Raziela. Są to postacie tajemnicze, ciekawe itp. Wiem, że Kain chciał uratować Nosgoth ale jak wielkim kosztem. Raziel owszem chciał się dowiedzieć co i jak, ale wyznaję zasadę im mniej o niektórych rzeczach wiedzieć tym lepiej dla wszystkich.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez soul dnia Pon 15:36, 03 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 19:11, 03 Mar 2008 |
|
Ale oni żyli przecież gdyby nie żyli to by gra nie powstała . A system zapisów w SR2 kojarzył mi się z tym z BO1 i mi za bardzo nie prze... momentami wkurzał jak np. Moe wysyłał biednego Raza w przyszłość to mnie wkurzało ile razy musiałem to przechodzić aby w końcu dojść do Southern Lake'a i tym samym do zapisu -.-
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MgM
Starożytny wampir
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TvTropes
|
Wysłany:
Pon 20:50, 03 Mar 2008 |
|
Mundugumur napisał: |
A system zapisów w SR2 kojarzył mi się z tym z BO1 i mi za bardzo nie prze... momentami wkurzał jak np. Moe wysyłał biednego Raza w przyszłość to mnie wkurzało ile razy musiałem to przechodzić aby w końcu dojść do Southern Lake'a i tym samym do zapisu -.- |
O tak, zapisy w sr2 są straszne. Za to te w bo1 choć podobne są znacznie częściej, więc aż tak narzekać nie można. Pamietam, jak w jednym miejscu w bo2 gra mi się zawieszała - gdyby był save w dowolnym momencie mógłbym się posuwać małymi kroczkami do przodu. A tak musiałem przejść cały kawał do checkpointa modląc się jednocześnie (do Elder Goda ) aby tym razem się nie zwiesiło
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 20:54, 03 Mar 2008 |
|
Ja miałem w BO2 problem z ukochaną przez większość graczy tzw. "niewidzialna ścianą" a mianowicie podczas jednego checkpointa po zapisaniu gry wyskoczył błąd i gra się wyłączyła i nie miałem save'a na tym checkpoincie i musiałem przechodzić jeszcze raz ale nie mogłem przez "ścianę" i po jakimś czasie zrobiłem 2 podejście do całej gry...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lich
Wampir
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Icecrown Glacier (Września)
|
Wysłany:
Pon 21:08, 03 Mar 2008 |
|
Też miałem podobny problem ze "ścianą" - tyle, że ta objawiała się znacznie częściej. Na szczęście wspomniana wcześniej "taktyka małych kroczków" podziałała.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lich dnia Pon 21:08, 03 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 21:46, 03 Mar 2008 |
|
To masz szczęście ja musiałem przechodzić od nowa nie wspomniałem że to był last chapter 95% no ale następna próba przejścia gry się powiodła
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartek_13
Hylden
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kain's mausoleum
|
Wysłany:
Pon 22:04, 03 Mar 2008 |
|
w sr 2 zapis wkurzają bardziej niż w bo1 czy bo2 ponieważ w bo1 były pardzo stosowne miejsca np.przed bosem a w bo2 czesta są czekpointy a sr2 wiadomo jakie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 22:12, 03 Mar 2008 |
|
mnie wkurzały jak już mówiłem tylko w jednym momencie jestem taki pro że w innych miejscach mnie nie ubili
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lich
Wampir
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Icecrown Glacier (Września)
|
Wysłany:
Pon 22:40, 03 Mar 2008 |
|
Cytat: |
w bo1 były pardzo stosowne miejsca |
Cytat: |
w bo2 czesta sa czekpointy |
Argh...
Mund: nie no, to musiał być zaje... mocny ( ) pech. Ja takie czopstwa miałem tylko we wcześniejszych etapach. Odpowiednio szybko rozegrana końcówka uniemożliwiała "wyskok do windy".
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lich dnia Pon 22:42, 03 Mar 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
Nisaya
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: The Abyss
|
Wysłany:
Sob 11:31, 08 Mar 2008 |
|
No to po kolei:
Kwestia "antybohatera"
Osobiście nie oceniam jakichkolwiek postaci po celu do jakiego zmierzają, lecz po środkach po jakie sięgają do jego realizacji. Nie wyznaję zasady "cel uświęca środki". Nie oszukujmy się - polowa ludzkich przeciwników nawet Kaina czy Raza drasnąć nie mogła, lecz negatywny charakter postaci zapowiadał rychły koniec również tych "bezbronnych, bogu winnych" rycerzy. Poza tym wampir i demon nie za bardzo wpisują się w kanony prawych obrońców wdów i sierot, z którymi tak często się spotykamy w innych tytułach.
Plusy i minusy serii
Największe plusy - Raziel, fabula, Kain (w takiej kolejności ).
Minusy... czy ja wiem... wiele razy wspominałam, że nie jestem typowym graczem, który gra dla samej rozgrywki. Dlatego nie zwracam uwagi na to, co mi się ogólnie w grze podoba, czy nie podoba. Jedyne co mi przeszkadzało to już wcześniej wspomniane save'y.
Swoboda gracza w poszczególnych częściach
Jak już wspomniałam - nie jestem typowym graczem. Nie zwracam uwagi na to czy ktoś mnie za rączkę prowadzi - ważne żeby mnie do kolejnych skrawków fabuły doprowadził. W SR1 była swoboda, lecz jakoś mnie nie specjalnie to obeszło. A odwiedzanie tych samych lokacji w SR2 mi się nawet podobało - pozwoliło mi się bardziej zżyć ze zwiedzanym przeze mnie światem, co miało wpływ na bardziej "osobiste" doznania z tejże wycieczki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Klaymen
Hylden
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 40 cm przed monitorem ;p
|
Wysłany:
Nie 23:35, 23 Mar 2008 |
|
O rany! Nikt nie zauważył największego minusu serii. Każda gra z serii jest tak wciągająca że aż za krótka i za szybko się kończy i każdy pewnie po przejściu gry chce więcej i więcej ale jest skazany na przejście tego samego ponownie. Mam nadzieje że nikt nie odebrał tego jako negatywnego nastawienia .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MgM
Starożytny wampir
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TvTropes
|
Wysłany:
Pon 0:55, 24 Mar 2008 |
|
To nie jest wada że gracze chcą więcej i są nienasyceni grą - to sprawia że chcesz grać jeszcze raz, i raz, albo w następne części...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 11:40, 24 Mar 2008 |
|
Taki chwyt materkingowy... sorry za offtop ale musiałem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|