Autor |
Wiadomość |
bartek_13
Hylden
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kain's mausoleum
|
Wysłany:
Śro 15:17, 21 Maj 2008 |
|
a jaki mógł by być tym w nowej częsci jeśli bendzie nowa część oczewiście:) no bo ja tam mysle za takim jak defie ale coś dodać tylko co?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 15:41, 21 Maj 2008 |
|
Combossy..?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartek_13
Hylden
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kain's mausoleum
|
Wysłany:
Pią 11:36, 23 Maj 2008 |
|
mysle raczej o wieksze ilości magii naprzykład gdyby strzelał z reavera lub np. wiecej potworów kain by na wszestkie szedł i używał by myśt z ciachaniem i potwory by były przezciete na pół z krwią
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 19:06, 26 Maj 2008 |
|
To są combossy...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Klaymen
Hylden
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 40 cm przed monitorem ;p
|
Wysłany:
Czw 23:46, 29 Maj 2008 |
|
Przydała by się opcja gdzie np. Kain klęka nad przeciwnikiem i dobija go Reaverem z jakimś parszywym uśmieszkiem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
UthersonL
Hylden
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn (Woj. Warmińsko-Mazurskie)
|
Wysłany:
Pią 15:25, 30 Maj 2008 |
|
Klaymen napisał: |
Przydała by się opcja gdzie np. Kain klęka nad przeciwnikiem i dobija go Reaverem z jakimś parszywym uśmieszkiem. |
Nie przesadzaj - LoK nie powinien być festiwalem sadyzmu i okrucieństwa. Owszem - jak na wampira, Kain jakoś strasznej radości z bycia "górą" w walce nie przejawia, ale nie powinno się też przesadzać w drugą stronę.
Pewnym remedium jest za to dobijające pchnięcie (klawisz potężnego ataku, gdy przeciwnik już klęczy bez sił).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MgM
Starożytny wampir
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TvTropes
|
Wysłany:
Pią 15:35, 30 Maj 2008 |
|
UthersonL napisał: |
Kain jakoś strasznej radości z bycia "górą" w walce nie przejawia |
No nie powiedziałbym, ten śmiech wariata trochę przeczy owemu stwierdzeniu. Po prostu z każdą częścią Kaina coraz mniej bawi wyrzynanie motłochu. Ale np. w bo1 można niemal namacalnie odczuć tą radochę jaką ma Kain (To m. in. dlatego wolę Kaina od Raziela - Raz to sztywniak )
Aczkolwiek jestem przeciwko podobnym pseudociosom. Jak ktoś chce, może zawsze zagrać w Mortal Kombat
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marvo
Łowca wampirów
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 21:59, 18 Cze 2008 |
|
Styl walki?? hmmm... Mogę powiedzieć że styl walki jest doskonały. Jest znacznie bardziej rozbudowany w porównaniu z BO2.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Faja
Hylden
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Wto 15:51, 15 Lip 2008 |
|
Tak czytam i śmiać mi się chce zachwalacie styl walki, a równocześnie psioczycie na kamere. Wyobraźcie sobie jakby kamera była zza pleców, robicie unik Kainem (ten mglisty) i co kamera podąza razem z nim, scena sie musi obrócić, a wierzcie mi, że obroty są najgorsze ze wszystkich graficznych przekształceń
Dla mnie i styl walki i praca kamer są w tej części najlepsze. Do tego drugiego można się czepiać, owszem każdy ma do tego prawo, ale też można się do tego szybko przyzwyczaić. Jeśli chodzi o styl to raczej niczego mi tam nie brakuje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartek_13
Hylden
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kain's mausoleum
|
Wysłany:
Wto 8:28, 22 Lip 2008 |
|
czy ja wiem mogło by sie lepiej przechodzić przez mosty
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Wto 15:37, 16 Wrz 2008 |
|
System walki jest bombowy. Kainem grasz jak w jakimś slasherze, a Razielem podobnie jak w PoP. Podoba mi się naparzanie Kaina. A u Raziela - wbijanie Soul Reavera w bebechy z niesamowitą prędkością lub "wiatraczek", chyba wiecie o co mi chodzi.
Wiatraczek to tłuczenie wroga, no jak wiatraczek, w powietrzu, a naparzanie - to trzeba umieć- okładanie mieczem w lewo i w prawo, tylko że tak szybko, jak wbijanie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
moNsTer
Łowca wampirów
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa
|
Wysłany:
Wto 16:31, 16 Wrz 2008 |
|
Tak w Defiance są wyrazne postepy jesli chodzi o efekty w walce.
Musze sie przyznac ze do poki nie zagralem w tą czesc to Kain dla mnie byl obojetnym bohaterem (nie zwracalem ku niemu jakiejs wiekszej uwagi czy sympatii - a to dlatego ze zaczynalem zmagania LoKa od SR2).
Ta gra pokazała mi potege Kaina w całej okazałości... te silne i pewne ciosy... te widmowe ruchy... no i oczywiscie wgryzanie się w przeciwnika po czym rzucanie go o ziemie jak jakies pudełko od zapałek (scierwo ).
U Raziela faktycznie pieknie wygląda ten "wiatraczek" i te uniki... sama mapa graficzna pieknie wyglada kiedy idzie z reaverem w reku.
No i przedewszystkim ta łatwość w opanowaniu róznych kombinacji. Naprawde wygodne.
Jednym słowem same smaczki.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moNsTer dnia Wto 16:33, 16 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
PeCeT
Wampir
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomianki (niedaleko WaWy)
|
Wysłany:
Wto 22:25, 16 Wrz 2008 |
|
A jak jeszcze dodamy multum Reaverów ( 6 : 9 na korzyść Raza ) to się robi jeszcze więcej sposobów na eksterminacje naszych "przyjaciół" A co do zaklęć (/ glifów - bo i takie były w SR I), no niestety tu jest gorzej
Niemniej jednak w większości są to zaklęcia znane z BO i SR, i co ważniejsze potężne - jeszcze więcej radochy... nic tylko zabijać
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PeCeT dnia Wto 22:27, 16 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 23:53, 16 Wrz 2008 |
|
Tak w defie walka stoi na wysokim poziomie zawsze miałem radochę z prania przeciwników. Natomiast moim zdaniem Raziel miał Reaverów za dużo, i Kain zdobywał swoje w bardziej ciekawy sposób.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Śro 6:38, 17 Wrz 2008 |
|
A ciekawe, co by się stało, gdyby ktoś stworzył LoK deathmatch? MUAHAHAHAHA. Tam to dopiero można byłoby w pełni wykorzystać system walki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
moNsTer
Łowca wampirów
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa
|
Wysłany:
Śro 10:29, 17 Wrz 2008 |
|
Albo jeszcze lepiej... Multiplayer
To dopiero by była siekanina hehe Wszedzie po mapie by latały zwłoki od telekinetycznych wystrzałow
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Śro 16:02, 17 Wrz 2008 |
|
DeathMatch to to samo praktycznie. Ja tam bym wbijał w bebechy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
PeCeT
Wampir
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomianki (niedaleko WaWy)
|
Wysłany:
Śro 22:32, 17 Wrz 2008 |
|
Sorki za offtop, ale jak to kurde jest że ty masz sto postów (w domyśle tak szybko nabitych ) a ja dopiero dziesięć?? Może to dlatego że nie lubie pisać bez potrzeby (ten post się nie liczy )??
No dobra, może nie zrobię z tego całkowicie offtopa:
Więc ja preferowałem I kombo Raza (nie mam pomysłu jak to nazwać w skrócie), potem podbicie, j*b o ziemie (chyba 4-te combo ) a następnie kajdany telekinezy - w późniejszych etapach gry. Ubóstwiam ostatnie combo.
Nie żeby jakieś wypasione, ale miło popatrzeć jak przeciwnicy rzucają się uwięzieni - i w rezultacie czekają na śmierć
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PeCeT dnia Śro 22:32, 17 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Czw 15:42, 18 Wrz 2008 |
|
#Offtop Piszę szybko, rzeczowo i dużo. Ale ja juz piszę ponad miesiąc, a ty dosyć krótko. #Koniec Offtopu
A gdyby Raziel miał widmowe uniki Kaina? O kurde, w głowach by się nam poprzewracało od tego dobrobytu. Ale już to co jest, wystarcza na 1000 %. A z telekinezy to korzystam na dalekie dystanse, bo na krótkie się nie opłaca, lepsze okładanie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Seth
Hylden
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów\Zamość
|
Wysłany:
Wto 18:17, 24 Lut 2009 |
|
System walki hmm moim zdaniem tak:
BO1-niema,SR1-7/10,BO2-6/10,SR2-9/10,a teraz mistrz Defiance 10/10.
System walki w defiance jest nawet lepszy od tego z pop moim zdanie oczywiście.
SR2 jest też świetny bardzo dużo kombinacji.W SR1 jest bardzo dobry no nawet wyprzedza ten z B02 niesamowite gra z 1999 ma lepszy styl walki od tej z 2002 ale w BO2 też był dobry poza tymi błędami i bugami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Śro 18:27, 25 Lut 2009 |
|
O co chodzi ci z tym 7/10? Bo ja nie rozumiem.
Defiance lepszyw walce od PoP?! No nie wiem... Ani Kain, ani Raziel nie potrafią zrobić zabójczego twistera na mieczu, a drugim ciachać wrogów. Choć Książę nie potrafi tak szybko tłuc.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MgM
Starożytny wampir
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TvTropes
|
Wysłany:
Śro 20:28, 25 Lut 2009 |
|
Qjin napisał: |
Defiance lepszyw walce od PoP?! No nie wiem... Ani Kain, ani Raziel nie potrafią zrobić zabójczego twistera na mieczu, a drugim ciachać wrogów. Choć Książę nie potrafi tak szybko tłuc. |
To że system walki w popach jest bardziej przesadzony, nie znaczy od razu że jest lepszy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lucas
Ancient Vampire Hero
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Raziel's Clan Territory
|
Wysłany:
Śro 20:36, 25 Lut 2009 |
|
chyba jako nieliczny moge przyznac ze nie gralem w zadnego PoP'a (procz czesci pierwszej ofkoz) i (przy okazji w TR, procz 1 -> chcialem ocenic odwzorowanie 'dinozaurze') tak wiec zapytowywuje ( ) :
czy komba z PoP'a sa lepsze/gorsze/porownywalne do tych z Devil May Cry 4 ? bo nie wierze ze nikt nie gral przynajmniej w demko...
a bardzo chetnie widzialbym taki system w nastepnej czesci Loka...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Endoom
Wampir
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Abyss(podkarpacie)
|
Wysłany:
Śro 20:56, 25 Lut 2009 |
|
Nie chciało mi się dłużej szuklać ale tu masz nawet niezły filmik: http://www.youtube.com/watch?v=GTL4Nz1V070
W DMC4 grałem niedługo na kompie z powodu braku pada. Ale myślę że w popach się przyjemniej bije. Devil MC jest szybszy i wogóle. Ale PoP ma ten urok
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MgM
Starożytny wampir
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TvTropes
|
Wysłany:
Śro 22:41, 25 Lut 2009 |
|
LuCaS(-NerV-) napisał: |
a bardzo chetnie widzialbym taki system w nastepnej czesci Loka... |
NIGDY! Lucas, opanuj się! Przecież Devil to zwykły kosnolowy hac'n'slash, z tak absurdalnym systemem combo, że tylko leżeć i pukać się w czoło. Urok defianca leży w tym, że wypośrodkował się pomiędzy ładnymi efektami walki, a jako-tako nieprzesadzaniem z ilością wybebeszanych przeciwników na milisekundę. Dajcie lokowi pełny hack'n'slashowy system walki, a stanie się zwykłą rzeźnią. A tego byśmy chyba nie chcieli ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|