Autor |
Wiadomość |
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Czw 9:59, 23 Gru 2010 |
|
Podzielam podobne zdanie co Ty - jednym kombosem nie przejdziesz gry (chociaż jak się uprzeć....) . To był mój ulubiony cios, ale ulubioną kombinacją na silniejszych wrogach była: trzy normalne ciosy + Phantasmal Tempest (muszę te nazwy zapamiętać, zamiast używać słów "tornado" czy "wiatrak") + Perforate Carcass + na dobicie Shatter Spirit. Oczywiście używałem tez innych kombosów i innych ciosow, ale ten styl był moim ulubionym, jeśli chodzi o Raziela.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
bartek_13
Hylden
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kain's mausoleum
|
Wysłany:
Nie 9:57, 02 Sty 2011 |
|
mój ulubiony cios raziela to jak dźga reaver'em jak to się nazywa nie pamiętam wiem tyle to coś w stylu najbardziej popularnego ciosu Dantego z Devil May Cry
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Nie 14:06, 02 Sty 2011 |
|
Aaaa, to właśnie Perforate Carcass. Pomijając jego zabójczą efektowność (i dzisiaj z powodzeniem mógłby wywołać uśmiech na twarzy niejednego gracza), jest też dość skuteczny.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartek_13
Hylden
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kain's mausoleum
|
Wysłany:
Pon 13:23, 04 Lip 2011 |
|
W sumie przeszedłem ostatnio Defiance na PS2 i doszedłem do wniosku ze ta część tak naprawdę jest połączeniem moich dwóch ulubionych typów gier "naparzankowy" i LoK klimat postacie itd.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Wto 9:52, 05 Lip 2011 |
|
Za "slasher'a", jakby się tak zastanowić, to bym LoK'a nie uznał. Za mało kombosów, przeciwnicy nie występują w ogromnych ilościach, a bossowie nie są znowu jacyś potężni.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Warnthor
Hylden
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarafan Stronghold
|
Wysłany:
Sob 10:50, 09 Lip 2011 |
|
Wiadomo że styl walki z każdą nową częścią będzie się ulepszał.
BO1 - Dwa ciosy(prawo-lewo)
SR1 - Trzy ciosy
SR2 - Trzy ciosy + Silny cios
BO2 - (szczerze mówiąc nie pamiętam ale z opinii znajduje się właśnie na tym miejscu)
DEF - Trzy ciosy, combosy, silny cios.
U Raza jedyny combos jaki mi się podobał to szybkie "Dziubanie" Reaverem w bebechy kilkanaście razy(pierwszy combos Raza. Do przodu + Atak). Ćwiczyłem też zręczność w posługiwaniu się Reaverem przez 30 min. podrzucając Tego łowcę demonów z młotem, tak żeby nie spadł .
U Kaina siekało się fajniej bo pojedynki były takie bardziej "Realne".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Pon 1:22, 11 Lip 2011 |
|
Realne? "Podbijanie" gościa, będąc samemu cały czas w powietrzu, zwiesz realnym ? Choć fakt - sam Raz ze swoim wiatrakami i obłędną szybkością w ciosach też jest mocno nadludzki, ale wszak wampiry, szczególnie w Nosgoth, są pod względem finezji w walce dużo lepsi od ludzi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Warnthor
Hylden
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarafan Stronghold
|
Wysłany:
Pon 11:32, 11 Lip 2011 |
|
Dla mnie ta "Realność" jest głównie związana z Reaverem, dlatego że po prostu Raziel ma widmowy miecz, a Kain kawał żelaza wysysającego krew, przy czym sam się nią częstował a Raziel jako pożeracz dusz pozostawiał po sobie jedynie "Puste" truchła(chociaż i bez wsysania Raza z czasem stały by się puste). Poza tym, w walkach Kaina lało się więcej krwi i było więcej akcji przy czym u Raziela większą rolę pełniły zagadki, wspinaczki, skoki itp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pablo
Łowca wampirów
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mędrzechów, Tarnów
|
Wysłany:
Wto 9:15, 12 Lip 2011 |
|
No i to "Vae victis" =]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dj Olo
Wampir
Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 20:16, 06 Sie 2011 |
|
i złowrogi śmiech
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kris80886
Sluagh
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 15:30, 21 Gru 2011 |
|
fajne efekty ma raziel jak przebija kolesia swoim mieczem oraz śmiech kaina
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
oQo
Wampir
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 16:20, 18 Lis 2013 |
|
Wjadomość.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez oQo dnia Pon 11:57, 19 Kwi 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 3:58, 19 Lis 2013 |
|
Nie sam styl walki jest ważny a jej system. Od SR1 do Defa (celowo pominąłem BO1 bo to jednak troszkę inna gra) rozwinął się on znacznie. Wrogów sieka się z przyjemnością i jest to bardzo efektowne a mnie osobiście w SR1 to męczyło momentami. W SR2 z resztą też o dziwo druga część Blood Omena moim zdaniem miała bardzo fajny system walki również tam też mi się przyjemnie wrogów młuciło.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
oQo
Wampir
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 18:46, 19 Lis 2013 |
|
Wjadomość.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez oQo dnia Pon 11:57, 19 Kwi 2021, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 22:24, 19 Lis 2013 |
|
Cytat: |
- SR1 - dość stary, ale jary oczywiście, system. Ciosy może nie były zbyt widowiskowe, ale sam styl walki Raziela (unikanie ciosów, pocisków, usiłowanie zaskoczenia przeciwnika, przyciśnięcia go szybkością swoich ciosów), to było coś. Czuło się tą wyższość (głównie ewolucyjną) przeciwników. Przecież na samym początku gry (gdyby była taka możliwość) nie rzuciłbyś się na 3 wskrzeszonych Rahabimów/Turelimów. Po prostu nie byłbyś w stanie ich pokonać. |
Oczywiście, że człowiek nie byłby w stanie ich pokonać. Dlaczego? Raziel po swojej małej kąpieli był słaby. Był nikim. Musiał się nauczyć walczyć oraz przetrwać w nowym dla niego świecie. Miał oczywiście nowe możliwości, ale nie miał ich opanowanych albo jeszcze się ich nie nauczył. Dlatego na początku gry człowiek nie rzuca się na trzech takich przeciwników, za którymi były lata ewolucji. Ale nadal uważam, że system walki - jak w wielu starych grach był dość toporny nie mówię, że zły aczkolwiek toporny.
Co do SR2 się zgodzę system był toporny i walczyło się średnio.
Cytat: |
- BO2 - Fakt. To rzucanie wrogami było fajne, ale nie dość fajne, by przebić wazony z SR1 Very Happy. A tak na serio. Ogólnie walka sprowadza się do blokowania ciosów, póki pasek się nie naładuje i nie będzie można użyć którejś z zabójczych (tia) umiejętności. Jednym słowem: cienizna Jedyne co mi się spodobało, to Immolate (jakachś magia w końcu, a nie samo nawalanie pazurami). Tylko sterowanie Kainem było strasznie toporne. System ogólnie dosyć przereklamowany. Częściowo zgapiony z SR2, a częściowo plastikowy. Szczególnie jak Kain 'wyrywa' haha serce, kiedy atakuje w formie mgły. |
Ja akurat uważam, że finishery były całkiem fajne. Szczególnie mi się podobał ten gdy mieliśmy "wysuwany" miecz. Nie pamiętam dokładnie umiejętności, ale było kilka naprawdę fajnych zaklęć moim zdaniem chociażby skok gdzie można było na dzień dobry przeciwnika zaskoczyć nagłym atakiem. Tak samo forma mgły. Moim zdaniem fajnie była zrobiona.
Cytat: |
- Def - Co tu dużo mówić. Dużo skoków, akrobacji i rozrywki :Very Happy: Ale tu nie ma tej wyższości przeciwników. Kain normalnie spaceruje sobie po dziedzińcu; wyskakuje 10 Sarafan. Parę uników, combossów, trochę telekinezy i użycie Reavera, i po jegomościach. A Kain zachował pełne HP, bo w bardzo łatwy sposób się pożywił. Bo to oczywiste, że kiedy wampir pije kolegę, my czekamy (no, wiadomo kulturka), aż skończy. Albo jak lewitując w powietrzu, wysysa krew na odległość, my mówimy: DO DNA! |
No pomyślmy nie ma wyższości przeciwników... Ciekawe dlaczego?.. Hmm.. Zwykli przeszkoleni ludzie kontra stary Kain. Ile on wtedy mógł mieć lat i jak bardzo był doświadczony? Do tego jaką dzierżył broń... Wspomniałem, że był do tego strażnikiem równowagi co też się pewnie wiązało z jakimiś dodatkowymi mocami czy też "bonusami"?
Fakt, że gdy pił krew to nie był atakowany, ale z tego co pamiętam to Sarafanie wtedy byli dość mocno przerażeni. Może nie jest to najlepsze wytłumaczenie, ale zawsze jakieś.
Nie uważam tego systemu za doskonały, ale twierdzę, że był dobry i przyjemny. Walka była tutaj mimo wszystko dodatkiem, urozmaiceniem do zagadek, które może i nie były na poziomie tych z SR1 czy SR2, ale mi np. niekiedy sprawiły trudność.
Pamiętajmy również, że gra wychodziła też na konsole co mocno rzutuje na to jak ostatecznie wygląda. Do tego dochodzi rozpowszechnienie technologii i ogłupienie społeczeństwa, a gra ma się sprzedać w jak największej ilości egzemplarzy więc nie mogli sobie pozwolić na utrudnienie jej, bo seria i tak była wystarczająco mało popularna.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
oQo
Wampir
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 22:56, 19 Lis 2013 |
|
Wjadomość.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez oQo dnia Pon 11:58, 19 Kwi 2021, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 23:02, 19 Lis 2013 |
|
Dawno nie grałem, ale w kuźniach chyba było ich sporo. Ale jeśli chciałeś w 2004 (dobrze mówię?) roku zobaczyć układanki z klocków to trochę nie bardzo. Już nie te czasy... Chyba, że chodzi o pojedynek na zagadki niczym z hobbita.
Nie zrozum mnie źle to żaden wjazd na Ciebie ani nic tylko czasy się zmieniły i to też trzeba brać pod uwagę komercyjne tytuły nie oferują zbyt wiele dla oldskulowych HC gamerów. No albo oferują trochę inne rzeczy. Zauważmy, że gdy Defiance wychodził było jeszcze całkiem nieźle to co dzieje się teraz to jest paranoja.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
oQo
Wampir
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 23:19, 19 Lis 2013 |
|
Wjadomość.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez oQo dnia Pon 11:58, 19 Kwi 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 1:35, 20 Lis 2013 |
|
Gry niezależnych twórców są teraz dość ciekawe. Ale nie można stwierdzić, że teraz nie robi się dobrych gier. Robi się i to jest ich nawet całkiem sporo nie będę tutaj wymieniał po tytułach, ale jak człowiek się rozejrzy to znajdzie fajne gry. Wiedźmin mi osobiście do gustu nie przypadł, ale było tam sporo fajnych rozwiązań i kilka rzeczy, których do tej pory w grach cRPG nie doświadczyłem co wychodzi na plus.
Odkąd ruszył kickstarter jest szansa na ciekawe ambitne tytuły robione przez ludzi z pasją, którzy kiedyś tworzyli ambitne tytuły jednak dzisiaj są zmuszeni przez firmy do upraszczania swoich tytułów. Ale dzięki tej inicjatywie może powstać kilka naprawdę ciekawych tytułów. Ale to już trochę OT nam się robi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
oQo
Wampir
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 16:52, 20 Lis 2013 |
|
Wjadomość.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez oQo dnia Pon 11:58, 19 Kwi 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 21:48, 20 Lis 2013 |
|
A nowa część Tormenta? Tzn. nowa gra w tym settingu? Mnie kilka tytułów jak pamiętam zaciekawiło, ale ich nie śledziłem. Stwierdziłem "to może być dobra gra!" i tak się większość z nich zapowiadała, ale nie jestem aż takim fanatykiem żeby wszystko śledzić jak wyjdzie to pewnie na to trafię i zobaczę z czym to się je.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Śro 23:04, 20 Lis 2013 |
|
oQo napisał: |
Rozumiem Wasteland, ale Project Eternity nie jest wart złamanego grosza. Kto chce niech sobie poszuka i sam oceni. |
A ja tam jestem napalony na Project Eternity i nowego Tormenta. To są właśnie RPG mojego ulubionego typu, a Obsidian jakoś mnie nigdy do tej pory nie zawiódł. Wielkie firmy jak EA czy Activision już takich gier nie robią i kickstarter to jedyna szansa na ich ukazanie się. Nie podoba ci się, to nikt cie nie zmusza do kupowania. Ja też nie rozumiem jak taka gierka jak Star Citizen mogła uzbierać już jakieś 26 milionów datków, ale widać ludzie chcą, to płacą.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
oQo
Wampir
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 18:28, 21 Lis 2013 |
|
Wjadomość.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez oQo dnia Pon 11:58, 19 Kwi 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
kriss80858
Hylden
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Czw 18:57, 21 Lis 2013 |
|
Project Eternity kojarzy mi się ze starym dobrym Arcanum, jeśli ktokolwiek jeszcze pamięta tego starocia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
oQo
Wampir
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 19:00, 21 Lis 2013 |
|
Wjadomość.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez oQo dnia Pon 11:58, 19 Kwi 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|