Autor |
Wiadomość |
Seth
Hylden
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów\Zamość
|
Wysłany:
Śro 22:33, 25 Lut 2009 |
|
Obejrzcie Legacy of Kain Soul Reaver dreamcast.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
PeCeT
Wampir
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomianki (niedaleko WaWy)
|
Wysłany:
Śro 22:38, 25 Lut 2009 |
|
Człowieku, co ty tu k***a wyczyniasz?? Czy te tematy naprawdę mają czemuś służyć. Jak już musisz zakładać nowe tematy, to chociaż rozwiń swoją wypowiedź...
A jak mamy coś obejrzeć, to zapodaj link.
A... zapoznałeś się z regulaminem, i zasadami netykiety?? Nie? Tak myślałem...
EDIT: Dodaje link i mam nadzieję, że o to chodziło
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PeCeT dnia Śro 22:44, 25 Lut 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
Seth
Hylden
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów\Zamość
|
Wysłany:
Śro 23:00, 25 Lut 2009 |
|
Fajny filmik zazdroszcze tym co mają tą konsolę podkręcona grafika i ładna roździelczość oraz świetne kolory.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Śro 23:45, 25 Lut 2009 |
|
Rozumiem, że topic ma służyć dyskusji w jakiej wersji SR jest lepszy? No ok, niech na razie zostanie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Faja
Hylden
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Czw 10:29, 26 Lut 2009 |
|
Wystarczy wersja PSX, emulator z dobrą wtyczką graficzną i można wyciągnąć całkiem niezłą rozdzielczość i inne bajery:) o wiele lepsze z tego co widzę, niż ta wersja DreamCast
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Faja dnia Czw 10:31, 26 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Czw 16:29, 26 Lut 2009 |
|
Czy ty mówisz serio? Czy Raziel rzeczywiście może nie mieć takich paskudnych oczu jak na PC i kanciastej pelerynki, a coś w stylu DreamCast, a nawet lepsze? Podaj mi ustawienia na emulatorze, jakie trzeba zrobić, by coś takiego osiągnąć.
Aha, czy wersja zemulowana ma swoje minusy? Nie robią się błędy jak w przypadku BO1, Raziel chwyta się ramp?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Qjin dnia Czw 16:30, 26 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
poi
Hylden
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
|
Wysłany:
Czw 18:21, 26 Lut 2009 |
|
Boshe a nie prościej zemulować wersje Dreamcast? Nie od dziś wiadomo że wersje na tą konsole są lepsze od tych z PSX. z tego co wiem to na Dreama są równie dobre emule jak na PSX więc nie powinno by problemu. A co do bugów w emulatorku to wszytko zależy od emulatora, pluginów i samego emulatora
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Faja
Hylden
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Czw 19:55, 26 Lut 2009 |
|
Jakie ustawienia ? Proszę bardzo.
Plugin: Pete's OpenGL2 Driver 2.9
Author: Pete Bernert
Card vendor: NVIDIA Corporation
GFX card: GeForce 9800 GTX/9800 GTX+/PCI/SSE2
Resolution/Color:
- 1680x1025 Window mode
- Internal X resolution: 2
- Internal Y resolution: 3
- Keep psx aspect ratio:
- No render-to-texture: ”{
- Filtering: 6
- Hi-Res textures: 2
- TexWin pixel shader: on
- VRam size: 0 MBytes
Framerate:
- FPS limitation: on
- Frame skipping: off
- FPS limit: 60.0
Compatibility:
- Offscreen drawing: 2
- Framebuffer effects: 3
- Framebuffer uploads: 2
Misc:
- Scanlines: off
- Mdec filter: off
- Screen filtering: on
- Shader effects: 0/1
- Flicker-fix border size: 0
- GF4/XP crash fix: off
- Game fixes: on [00000004]
zauważcie, że DreamCast był następcą Saturna, który wiadomo jak skończył. DC skończył podobnie na szczęście.
Only SONY !!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Pią 23:07, 27 Lut 2009 |
|
Zaraz, zaraz... A ty skąd masz OpenGL2 Driver 2.9? U mnie jest tylko Pete's OpenGL Driver 1.75... I czy te sterowniki pójdą na mojej karcie Geforce 6600. Dodam, że to PCI.
Czyżbyś miał wersję 1.7, która ma syfa, znaczy się wirus? Co mam robić, bo mi wirusa wykrywa?! Bo już wiem, że trzeba wersji 1.7.
Dobra, rozwiązałem problem.
Mam mniej więcej te same ustawienia, co ty, tylko że wyłączyłem shader effects, bo mi się gra zacinała, znaczy chodziła w spowolnionym tempie. Czy to dużo zmieni?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Qjin dnia Sob 9:49, 28 Lut 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Faja
Hylden
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Sob 10:37, 28 Lut 2009 |
|
No trochę zmieni, ale i tak gra wygląda lepiej niz na PSX
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Seth
Hylden
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów\Zamość
|
Wysłany:
Sob 11:39, 28 Lut 2009 |
|
Przydatne to wszystko.
Raziel przypomina troche tego z SR2.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
poi
Hylden
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
|
Wysłany:
Sob 12:51, 28 Lut 2009 |
|
Mnie tam wcale tego z SR2 nie przypomina, ale jak się wczytać w [link widoczny dla zalogowanych] są tam screeny jak miał wygląda SR2 początkowo (miał być też na Dreama ale zrezygnowali)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez poi dnia Sob 12:54, 28 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Sob 21:10, 28 Lut 2009 |
|
Ale chodzi w spowolnionym tempie z shaderami... A jeśli troszkę rozruszać grę, to by pomogło? A czy nawet bez shaderów będzie wyglądać jak na Dreamcast? Sprawdziłem jedną gierkę i wyglądała dużoooo lepiej.
Co jest?! Ustwaiłem wszystko, jak trzeba, włączyłem shader effects na 1 - to pierwsze, 2 - to drugie. I jak odpalam, to czarny ekran jest i nic nie ma, ni dźwięku, niczwego? Wersja - NTSC-U. Czyżbym miał wyłączyć shadery albo ustawić na niższe? A może ustawić region na NTSC-U?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Qjin dnia Nie 20:00, 01 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Faja
Hylden
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Pon 10:50, 02 Mar 2009 |
|
Zmień biosa na wstępie, potem spróbuj coś pokombinować z wtyczką do dźwięku, a potem z grafiką, trza motać trochę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
poi
Hylden
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
|
Wysłany:
Pon 14:43, 02 Mar 2009 |
|
Z ciekawości sprawdziłem tą wersje Dreamcasta i aż się zdziwiłem. Gierka wygłąda dżo lepiej niż nawet wersja z emulatora PSX, Raziel ma lekko przezroczyste skrzydełka oczy jak 5 zł. (a nie takie narysowane tylko textury) po prostu miód
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Czw 17:23, 05 Mar 2009 |
|
Lepiej? Przezroczyste skrzydełka to właśnie błąd. No nie wiem, będę musiał to sam sprawdzić.
WTF?? Ustawiłem tak, jak trzeba i... wygląda jak na PC.. Co jest?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Qjin dnia Nie 18:04, 08 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Urahara
Sluagh
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 13:01, 23 Sie 2009 |
|
Jak dla mnie, to piep*zyć wersje na DC i na PSX. Niech się lepiej Eidos weźmie za remake na Xbox'a 360 i PS3 i wtedy to dopiero będą zachwyty nad grafiką.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
PeCeT
Wampir
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomianki (niedaleko WaWy)
|
Wysłany:
Nie 18:35, 23 Sie 2009 |
|
Taa.. a potem znalazłoby się mnóstwo pseudo-fanów "tej przecież wspaniałej gry". Oczywiście to ma swoje dobre strony, ale nie uważacie, że LoK jest wyjątkowy również przez to, że jest dość mało znany ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Nie 18:45, 23 Sie 2009 |
|
Człowieku, zabiłeś mi teraz porządnego ćwieka.
Ale takiego pozytywnego, rzecz jasna.
To naprawdę pomysł,m jeśli chodzi o ten remake. Już i tak jestem zadowolony, bo wskrzesili przygodówkę (a przygodówki nigdy nie są jakieś szczególnie popularne), chodzi mi o remake Małpiej Wyspy. Gra wygląda fajnie, a humor pozostał.
Tak więc jestem za, bo gra na PS3 może nie byłaby super stuningowana, ale być może osiągnęła by i poziom Defiance, co byłoby świetne (hmmm, a może już wydali ją w Classic Store na PS3?)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
michalchwesiuk
Hylden
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 11:08, 26 Sie 2009 |
|
Ale (jak mówi PeCeT), jeśli będzie miało super grafikę, to serio może być wielu pseudofanów co zmniejszy poziom intelektualny naszego forum (i całej reszty). Według mnie, ten kto poznał tę grę (patrzał tylko na grafike), a w resztę nie grał (bo grafa słaba) to nie może się uważać się za fana, a jeśli się uzaża to IQ<0
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Śro 12:06, 26 Sie 2009 |
|
No, też racja.
Ale większość osób na widok LoK w reedycji zareagowałaby pewnie: "LoK? A co to jest LoK?" I osoba inteligentna mogłaby w to zagrać, powiedzieć sobie "fajne, ciekawe, jak wyglądało wcześniej", zagrać w pozostałe części i stać się członkiem naszego kultu, muahaha ! A głupia dałaby sobie spokój, bo gra tylko w "NFS'Y, San Andreasa i inne strzelanki".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
michalchwesiuk
Hylden
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 21:56, 28 Sie 2009 |
|
No i też masz racje... inteligencje popieram
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|