Autor |
Wiadomość |
MgM
Starożytny wampir
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TvTropes
|
Wysłany:
Śro 16:52, 31 Paź 2007 |
|
No i jak Lich? Dobrze robaczek podała?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MgM dnia Śro 18:55, 31 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Lich
Wampir
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Icecrown Glacier (Września)
|
Wysłany:
Śro 18:35, 31 Paź 2007 |
|
Zatwierdzone.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 19:35, 31 Paź 2007 |
|
OK. Właśnie wpadło mi do głowy świetne pytanie .
Wszyscy pamiętają wielopoziomową zagadkę w Ustroniu Janosa z SR2, prawda? No, to proszę wymienić ile Troli z tarczami (to te ludki, które trzymają artefakty do otwierania drzwi) trzeba było pokonać w tej zagadce?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez robaczek dnia Śro 19:59, 31 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Altair
Wampir
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość/Lublin
|
Wysłany:
Śro 19:36, 31 Paź 2007 |
|
O ile dobrze pamiętam, to 2 (a może 3? ).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 19:42, 31 Paź 2007 |
|
A może czterech? Albo pięciu? A może jeden? Zdecyduj się i próbuj dalej... bo to nie jest dobra odpowiedź. Hm... pytanie też nie jest łatwe, tak na marginesie...
Podpowiedź: mniej niż 10 i proszę nie sugerować się liczbą poziomów
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MgM
Starożytny wampir
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TvTropes
|
Wysłany:
Śro 19:55, 31 Paź 2007 |
|
Ja stawiam na 4
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 19:58, 31 Paź 2007 |
|
No i dobrze postawiłeś, MgM . Zadawaj!
Sorry, Altairze, może następnym razem ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MgM
Starożytny wampir
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TvTropes
|
Wysłany:
Śro 20:05, 31 Paź 2007 |
|
Bitwa Z Nemezisem w BO była podzielona na etapy czasowe, między którymi przechodziło się idąc do następnego ekranu.
Proszę wymienić ile ich było, czym się charakteryzują i co się w nich działo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Altair
Wampir
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość/Lublin
|
Wysłany:
Śro 20:38, 31 Paź 2007 |
|
Robaczek napisał: |
Sorry, Altairze, może następnym razem ? |
Argh... A już zdążyłem sprawdzić w grze, że było ich czterech... (chyba trzeba było strzelać dalej ).
Nic to... Może niedługo sprawdzę, jak to było z bitwą z Nemezisem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
poi
Hylden
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
|
Wysłany:
Czw 11:30, 13 Mar 2008 |
|
No więc po pierwsze to nie bardzo wiem czy o tę walkę chodzi dlatego nie bic jak cos pokręce. Po filmiku jesteśmy na polu bitwy. Niewiele tu ciał i w ogóle to nikt nas nie atakuje bo jesteśmy chronieni przez wojowników Armi Nadzieji. Grzejemy w górę (albo na północ) i przechodzimy do następnego ekranu. tu jest gorzej jest duzo ciał i Na początek ginie Ottmar co sprawia że niewielu jest żołnieży którzy będą nas chronic a wiec troche powalczymy. przemy ciągle do góry( albo na pólnoc). Na ostatniej planszy jest dużo ciał dużo kolcy i dużo wojowników nemesisa a my musimy dostac sie na górę planszy (albo na północ) do wieży. Wtedy walka kończy się. I błagam żeby wszystko się zgadzało
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MgM
Starożytny wampir
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TvTropes
|
Wysłany:
Czw 16:37, 13 Mar 2008 |
|
poi napisał: |
No więc po pierwsze to nie bardzo wiem czy o tę walkę chodzi dlatego nie bic jak cos pokręce. Po filmiku jesteśmy na polu bitwy. Niewiele tu ciał i w ogóle to nikt nas nie atakuje bo jesteśmy chronieni przez wojowników Armi Nadzieji. Grzejemy w górę (albo na północ) i przechodzimy do następnego ekranu. tu jest gorzej jest duzo ciał i Na początek ginie Ottmar co sprawia że niewielu jest żołnieży którzy będą nas chronic a wiec troche powalczymy. przemy ciągle do góry( albo na pólnoc). Na ostatniej planszy jest dużo ciał dużo kolcy i dużo wojowników nemesisa a my musimy dostac sie na górę planszy (albo na północ) do wieży. Wtedy walka kończy się. I błagam żeby wszystko się zgadzało |
Chodziło mi o dokładniejsze zcharakteryzownie wydarzeń na polu bitwy (1st bitwa trwa ale Ottmar przegrywa, 2nd uchował się już tylko niewielki oddział Ottmara i próbuje wydostać się z pola bitwy, 3rd zostaje Kain sam bo wsyscy zginęli ) ale zaliczę ci bo wszystko wporząsiu. Zadajesz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
poi
Hylden
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
|
Wysłany:
Czw 16:50, 13 Mar 2008 |
|
Juupi
teraz pytanie z Razieloznawstwa:
Wymien ( od najwczesniejszego do najpóżniejszego) braci których zabił Raziel i jakie dostał dzięki temu zdolności
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 17:05, 13 Mar 2008 |
|
1. Melchiah - przenikanie przez kraty/bramy etc.;
2. Zephon - wspinanie się po (pionowych) ścianach;
3. Rahab - pływanie;
4. Dumah - zaciskanie magicznych pierścieni wokół przedmiotów/istot;
5. Turel (w LoK:D) - zwiększenie mocy telekinetycznej, a w bonusie Koń Trojański w postaci Hyldenów XD;
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
poi
Hylden
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
|
Wysłany:
Czw 17:20, 13 Mar 2008 |
|
A myślałem że NIKT nie złapie się na mój haczyk atu proszę. Kolejnośc pokręcona (Swoją drogą to powiedz gdzie ten bonus)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez poi dnia Pią 9:01, 14 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Czw 21:28, 13 Mar 2008 |
|
1.Turel (w LoK:D) - zwiększenie mocy telekinetycznej
2.Melchiah - przenikanie przez kraty/bramy etc.;
3.Zephon - wspinanie się po (pionowych) ścianach;
4.Rahab - pływanie;
5.Dumah - zaciskanie magicznych pierścieni wokół przedmiotów/istot;
Fakt zabicia Turela wydarzył się przed wydarzeniami z SR 1 ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 22:03, 13 Mar 2008 |
|
Tak się zastanawiałam, co też macie na myśli i nareszcie wykoncypowałam. Widzicie, wszystko zależy od punktu widzenia. Już to kiedyś przerabialiśmy, tylko w innym temacie. Jeśli patrzeć na linię czasu "od zewnątrz", to rzeczywiście Turel zginął najwcześniej, ale jeśli spojrzeć na nią "od wewnątrz", czyli z punktu widzenia Raziela, Turel zginął jako ostatni. A przecież pytanie brzmiało: "Wymien ( od najwczesniejszego do najpóżniejszego) braci których zabił Raziel i jakie dostał dzięki temu zdolności", więc wskazuje to na punkt widzenia "Raziela" i o kolejność, w której to on zabijał, więc kolejność jest, według mnie, jak najbardziej prawidłowa.
A myślałam, że "bonus" jest oczywisty XD. Przecież razem z duszą Turela wprosili się jeszcze do Raza Hyldeni. Gdy się za bardzo wpraszają, Razielowi oczy świecą się na zielono.
PS. eee... to mogę zadać pytanie, czy nie, bo nie wiem? Uznajesz mi tą odpowiedź, poi?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez robaczek dnia Czw 22:15, 13 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
poi
Hylden
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
|
Wysłany:
Pią 9:01, 14 Mar 2008 |
|
Doszedłem do wniosku że jednak robaczek ma rację. Ale to mój błąd, ponieważ myślałem o linji czasu, a pisałem o Razielu.Mund odpowiedz byłaby dobra gdyby robaczek nie zwrócił uwagi na ten szczegół.Także pytanie zadaje robaczek
A tak na marginesie to sam nie wiem o czym myślałem kiedy pisałem bo napisałem
Ale już poprawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 17:04, 31 Mar 2008 |
|
Właściwie wypadałoby zadać pytanie, prawda? Ale... zapomniałam XD A więc:
Gdzie znajduje się wejście do Kuźni Duchów odnawiającej Heart of Darkness i jak tam wejść?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
poi
Hylden
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
|
Wysłany:
Pon 18:09, 31 Mar 2008 |
|
no wiec ja w tej kuzni nigdy nie byłem ale byłem bardzo blisko i wiem (chyba) co trza zrobic by sie tam dostac. No wiec grzejąc na południe 9czy też na dól) z Dark Edenu w strone Avernus można pod koniec jednej mapki można odbic na wschód (lub lewo) tam jest głaz który da sie posunąc tylko po zaliczeniu wszystkich fonntan do siły. I tu zaczyna sie moja niepewnosc, bowiem podobno wrota otwieraja sie o północy ale czy tak jest to nie wiem. Dalej jest juz tylko pare dzew które wykosimy toporkiem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 19:45, 31 Mar 2008 |
|
Mamo... poi, nie musiałeś się tak wysilać. Wystarczyło napisać, że koło Mrocznego Edenu XD. Ale prawidłowo, zaliczam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
poi
Hylden
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
|
Wysłany:
Wto 13:32, 01 Kwi 2008 |
|
robaczek napisał: |
Mamo... poi, nie musiałeś się tak wysilać. Wystarczyło napisać, że koło Mrocznego Edenu XD. Ale prawidłowo, zaliczam. |
Lubie wywalic kawe na ławe a co! A do Didla to i tak mi jeszcze daleko Ale mam już dosyc tego Bo1 wiec..
Kiedy i po czym Kain poznał w Defie kiedy i gdzie jest Raziel
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez poi dnia Wto 13:48, 01 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
UthersonL
Hylden
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn (Woj. Warmińsko-Mazurskie)
|
Wysłany:
Wto 14:14, 01 Kwi 2008 |
|
Poznał po wizji (płonącego miasta Avernus), którą ukazał mu Elder God w... hmm, tym "czymś", co później zmienia się w portal.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez UthersonL dnia Wto 14:14, 01 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
poi
Hylden
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
|
Wysłany:
Wto 14:36, 01 Kwi 2008 |
|
Nie spodziewałem się innej odpowiedzi Zadajesz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
UthersonL
Hylden
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn (Woj. Warmińsko-Mazurskie)
|
Wysłany:
Wto 17:35, 01 Kwi 2008 |
|
Pytanie dot. Kaina z Defiance.
Jakie (nie z nazwy, tylko "jak działają") moce wyzwalane po "nagrzaniu" Reavera występują przy poszczególnych elementach "Emblematu"?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MgM
Starożytny wampir
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TvTropes
|
Wysłany:
Wto 19:33, 01 Kwi 2008 |
|
Balance - więkrza siła +eksplozja energii
Flame - więkrza siła +przeciwnicy walą się nawzajem (inspire hate)
Dimension - więkrza siła +Kain teleportuje się między facetami zadając każdemu cios
Lighting - obrażenia przechodzą na następnego faceta +poraża wszystkich po kolei
Time - cóśtam przeciwnika spowalnia(?) +faceci się wooolno poruszają.
Dobrze?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|