Autor |
Wiadomość |
SoulReaver
Sarafan
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Śro 19:42, 13 Kwi 2011 |
|
Witam !
Ostatnio grzebiąc po internecie trafiłem na bardzo istotną rzecz dla soul reaver'a 1 !Byłem na Japońskim forum i patrze a tam nowe miecze i mapki gdzie można zdobyć np. Ariel reaver,blood reaver.Ariel reaver dziala sam widzialem i używam go,ale blood reaver co to . ?????? gdzie go można zdobyć wie ktoś może ???? pytam sie a jak ktos chce Ariel reaver pisac na pw,prosze o podanie lokalizacji blood reaver'a z góry thx
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Dj Olo
Wampir
Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 20:19, 13 Kwi 2011 |
|
Tak się da na kodach. Się znaczy Ariel Reaver.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SoulReaver
Sarafan
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Śro 20:26, 13 Kwi 2011 |
|
[quote="Dj Olo"]Tak się da na kodach. Się znaczy Ariel Reaver.[/quote]
Ale mi nie chodzi o kody -.- tylko orginalnie zdobyte reavery
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dj Olo
Wampir
Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 17:47, 14 Kwi 2011 |
|
OK, niewiem!
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Warnthor
Hylden
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarafan Stronghold
|
Wysłany:
Wto 19:08, 19 Kwi 2011 |
|
Tak naprawdę to miały być(są w grze ale niezamieszczone) wszystkie miecze z Defiance oprócz Ciemności(Wody, ognia, powietrza, dźwięku) ale zostały wycięte. Pierwotnie Kain po walce w Chronoplast miał przenieść się do swojej twierdzy w górach. Miał być klan Turela i sam Turel, Kain miał zginąć a Reaver pochłonąć jego duszę i tak narodził by się Kain Reaver, a Raziel miał zniszczyć wszystkie wampiry tą muzyką z Wyciszonej Katedry. Ale ostatecznie zdecydowano o następnych częściach(za co gracze zapewne dziękują ) i wycięto tą część i tak pojawiło się zakończenie które znamy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dj Olo
Wampir
Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 19:29, 19 Kwi 2011 |
|
Wiem na stronce Lord'a pisze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Warnthor
Hylden
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarafan Stronghold
|
Wysłany:
Wto 19:47, 19 Kwi 2011 |
|
Dostęp do tych mieczy daje jedynie Trainer do SR1 na PC
A oto te Reavery:
[link widoczny dla zalogowanych]
Aerial Reaver
[link widoczny dla zalogowanych]
Kain Reaver
[link widoczny dla zalogowanych]
Sound Reaver
[link widoczny dla zalogowanych]
Sunlight Reaver
[link widoczny dla zalogowanych]
Water Reaver (Trochę jaśniejszy od Zwykłego jeśli ktoś nie odróżnia )
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Warnthor dnia Czw 10:37, 21 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Czw 8:08, 21 Kwi 2011 |
|
Nie no faktycznie ten Water Reaver ledwo można rozróżnić, przynajmniej na tym zdjęciu. Poza tym może niektórzy gracze i nie dziękują, wszak przez to otrzymali jedną z najbardziej pokręconych fabuł w historii gier.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Warnthor
Hylden
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarafan Stronghold
|
Wysłany:
Czw 10:35, 21 Kwi 2011 |
|
Trudno... do klanu Turela - Fabrycznego serca Nosgoth raczej się już nie dostaniemy. Poza tym, widzieliście ten Komin w Intrze SR1? To właśnie miał być Klan Turela. Raziel miał dostać zdolność przechodzenia między światami bez Portal Plane, oraz za pomocą glifów tworzyć te właśnie Reavery.
PS. Droga do Klanu Turela wiodła przy wejściu do jaskini wyroczni. Jak się dokładnie przypatrzeć to widać takie półki z prawej strony od Wejścia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 23:45, 21 Kwi 2011 |
|
Te miecze to nic nowego, można je aktywować za pomocą kodów lub przy pomocy Debugera. Jednak jest to mało przydatne, ponieważ niczym się nie różnią od normalnego Soul Reavera, inny mają jedynie kolor.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Warnthor
Hylden
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarafan Stronghold
|
Wysłany:
Pią 0:15, 22 Kwi 2011 |
|
... Oraz właściwości... jedne są silniejsze, spalają, inne słabsze i wogóle nie potrafią zabić. W pierwotnym wątku nijak bez nich można by było przejść SR1.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kriss80858
Hylden
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 8:10, 22 Kwi 2011 |
|
Te uruchamiane z kodów czy debug menu są tylko kolorowymi odmianami material reavera. Spala tylko fire reaver, który jednak jest dostępny w ostatecznej wersji gry. Reszta reaverów (sunlight, ariel, kain, water, sound) zabija przeciwnika w ten sam sposób co material reaver - rozsadzają jego ciało, a strzał telekinetyczny powoduje jedynie odepchnięcie wroga (nie wiem ile razy trzeba strzelić, żeby zabić, ponieważ praktycznie nie zadaje się obrażeń).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Warnthor
Hylden
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarafan Stronghold
|
Wysłany:
Pią 10:58, 22 Kwi 2011 |
|
Trzeba się dokładnie przypatrzeć. Sunlight i Kain spalają przy strzale a Water unieruchamia. Jedynie Sound i Aerial są takie same.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Warnthor dnia Pią 11:02, 22 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
SoulReaver
Sarafan
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 12:48, 22 Kwi 2011 |
|
no nie wiem ;/ pogubiłem się <lol>
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SoulReaver dnia Pią 12:49, 22 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Warnthor
Hylden
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarafan Stronghold
|
Wysłany:
Pią 12:53, 22 Kwi 2011 |
|
W czym? To jest tylko ciekawostka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SoulReaver
Sarafan
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 13:55, 22 Kwi 2011 |
|
szkoda,że to skasowali fajniej by było co nie ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Warnthor
Hylden
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarafan Stronghold
|
Wysłany:
Pią 14:50, 22 Kwi 2011 |
|
Wtedy by było coś jak Defiance tylko w SR1. Ale gdyby kain zginą to nie byłoby następnych części
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malek
Starożytny wampir
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Malek's Bastion (Inowrocław)
|
Wysłany:
Pią 15:11, 22 Kwi 2011 |
|
Krótko mówiąc historię, którą mniej więcej skompresowano w jednej części rozłożono na kilka innych i dodano trochę nowych wątków. Do bajeranckich mieczy z pierwotnego SR1 powrócili przy SR2 (częściowo) a całkowicie przy Defiance.
Ach, jak bardzo bym chciał zagrać w pierwotnego SR1. Choćby w ramach ciekawostki. Ciekawe, że Elder miał być tym dobrym w tej historii (i byłby, gdyby gra kończyła się jak planowano). Stało się jednak inaczej, serię pociągnięto dalej. Dziwi mnie jednak ciągle stosunek Raziela do Eldera przy ich pierwszej rozmowie w SR2. Przecież w poprzedniej części słuchał jego rad i poleceń z niezachwianą lojalnością a niemal zaraz po przejściu przez portal po prostu się zbuntował. No może miał go dość, ale taki szybki przeskok wygląda trochę dziwnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SoulReaver
Sarafan
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 15:54, 22 Kwi 2011 |
|
dokładnie , szkoda
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Warnthor
Hylden
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarafan Stronghold
|
Wysłany:
Pią 16:32, 22 Kwi 2011 |
|
Nagła zmiana nastawienia jest właśnie winą tego że nie myśleli o następnych częściach i Elderze jako wrogu. Jakby nie wycieli tego kawałka w SR1 Elder byłby czymś w rodzaju "Poradnika" i postacią neutralną. Również chciałbym zagrać w tamtą część chociaż dodatku raczej już nie wydadzą. Wiele gier ma różnego typu Mody, natomiast SR1 jest grą "Zamkniętą" bez możliwości modowania. Chociaż nawet zwykły Soul Reaver podobał mi się bardziej w SR1 niż w SR2. W SR2 przypominał "Miecz Świetlny", po prostu Laser i gwiazdki dookoła. W SR1 można było zobaczyć takie "Falowanie" co przypominało nasze powyginane Ostrze Blood Reavera, jednak najlepszą wersję ma W Defiance gdzie widać Kontury Ostrza. Wracając do tematu to mogli trochę poprzestawiać a nie wycinać kawałek. Turel w defiance jakoś mi nie bardzo pasuje. Gdyby dla Dumaha dać inną moc a paraliż da Turela, wyciąć kaina z górskiej twierdzy i można by mieć Turela i jego "Fabrykę".
Poza tym ciekawe jak by wyglądało w SR1 Nosgoth za górami(prawdopodobne że zalała je woda ale może coś zostało)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SoulReaver
Sarafan
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 16:48, 22 Kwi 2011 |
|
też jestem ciekawy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kriss80858
Hylden
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Sob 2:16, 23 Kwi 2011 |
|
Warnthor napisał: |
Trzeba się dokładnie przypatrzeć. Sunlight i Kain spalają przy strzale a Water unieruchamia. Jedynie Sound i Aerial są takie same. |
Naświetl mi proszę, po czym wnosisz, ponieważ z doświadczenia wiem, że te miecze SĄ takie same (może z wodnym masz rację), ale na pewno kain nie spala.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Warnthor
Hylden
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarafan Stronghold
|
Wysłany:
Sob 10:21, 23 Kwi 2011 |
|
Napisałem przecież dokładnie że przy Strzale, Force, nie przy dobijaniu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Śro 17:04, 27 Kwi 2011 |
|
Ta nagła zmiana charakteru nie jest wcale taką zaskakującą. Raziel, odkrywając, że znalazł się w Nosgoth z innych czasów, domyślił się, ze Elder nie pełni nad nim takiej kontroli, jak wcześniej i się od niego odłączył.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SoulReaver
Sarafan
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Czw 14:51, 28 Kwi 2011 |
|
dokładnie Qjin
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|