Forum Legacy of Kain Poland Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Mistyczne miejsca i takie tam Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Daedalus
Hylden


Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 198 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: center-of-all

PostWysłany: Sob 11:14, 08 Wrz 2007 Powrót do góry

ano wlasnie, jakie sa wlasciwie wasze ulubione lokacje w obydwu SR, uwazacie ze w ktorej grze sa lepiej zrobione plansze? tymi odczuciami podzielcie sie wlasnie tutaj

moim ulubionym miejscem bez dwoch zdan w SR2 jest Light Forge - swietna lokacja, duzo przestrzeni (w SR2 nieraz bywa z tym cienko), i wogole jakis taki mikroklimacik ma Smile

co do SR1 to hmm... sanktuarium klanow jest dosyc ciekawym miejscem (wiadomo - z uwagi na zniszczone pillars), no i to ludzkie miasto w ktorym zdobywamy water glyph (ktos pamieta jego nazwe? wogole jakas ma?)

w konfrontacji jednak znow wygrywa SR2 - light forge to moim zdaniem najciekawsze miejsce z obydwu SR Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lich
Wampir


Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 386 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Icecrown Glacier (Września)

PostWysłany: Sob 11:18, 08 Wrz 2007 Powrót do góry

O SR1 się nie wypowiadam, bo nie grałem... Hmm... A może by tak skołować sobie PSX-a i na nim zaliczyć SR1? Wink

co do miejscówek w SR2: oczywiście Filary Wink Ciekawe są również Light Forge i kryjówka Janosa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Altair
Wampir


Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 272 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość/Lublin

PostWysłany: Sob 11:23, 08 Wrz 2007 Powrót do góry

W SR1 - Sanktuarium Klanów, Wyciszona Katedra i Chronoplast.

W SR2 - Twierdza Sarafan, Pillars (oczywiście Wink) i kryjówka Janosa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Altair dnia Sob 11:47, 08 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Lord /<ain
Scion of Balance


Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728 Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen

PostWysłany: Sob 11:46, 08 Wrz 2007 Powrót do góry

Daedalus napisał:
no i to ludzkie miasto w ktorym zdobywamy water glyph (ktos pamieta jego nazwe? wogole jakas ma?)


nie miało nazwy, ale sądząc po jego lokalizacji to może być bastion Maleka albo Coorhagen....

A co do lokacji, w SR1 otchłań jest świetnym miejscem. Ale sanktuarium klanów i katedra również były dobre. Poza tym w sr1 było wiele fajnych ukrytych miejsc (fire forge!). W SR2 natomiast Stronghold i filary oczywiśćie. Ale siedziba Janosa też niczego sobie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
robaczek
Starożytny wampir


Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:36, 08 Wrz 2007 Powrót do góry

SR1: Cytadela Ludzi, Sanktuarium Klanów, Chronoplast, Jezioro Umarłych, Latarnia Morska.
SR2: Kuźnia Mroku, Kuźnia Ognia, pokoik Janosa (ten z balkonem), Southern Lake

A jeśli chodzi o Ludzką Cytadelę, to również się nad tym zastanawiałam i stawiam, że to Coorhagen, leży niemal w tym samym miejscu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ducholek.90
Hylden


Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:12, 08 Wrz 2007 Powrót do góry

O miejscu w SR1 się nie wypowiem, bo nie było mi dane w nie zagrać Sad

W SR2 zrobiła na mnie wrażenie Twierdza Sarafan, konkretnie ten wielki hall, gdzie był grób Williama z pękniętym Soul Reaverem. Była OGROMNA w porównaniu z Defiance, skojarzyła mi się z kościołem Very Happy Nie wiem dlaczego...Może przez to rozmieszczenie poszczególnych elementów, dzieliło ono hall na coś w rodzaju naw (kto miał w szkole taki przedmiot jak wiedza o kulturze, ten wie, co to jest Smile), tak jak w katolickich kościołach... Oczywiście podobały mi się także wielkie, potężne Filary Smile Piękne, smukłe....Geniusz w swojej prostocie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nisaya
Starożytny wampir


Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 507 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: The Abyss

PostWysłany: Sob 20:28, 08 Wrz 2007 Powrót do góry

z SR2 pamietam ze milo mi sie zwiedzalo komnate z posagiem Raziela sarafana i freskami jego braci. Air Forge tez milo wspominam Wink

w SR1 Wyciszona Katedra i sanktuarium klanow


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Yasiu
Demon


Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 40 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twin Lakes; Alaska

PostWysłany: Nie 12:20, 09 Wrz 2007 Powrót do góry

SR1 - Lake of the Dead, za swietny klimat.

SR2 - Janos' Mountain Retreat, za swietny design oraz klimat - uwielbiam biegac z kielichami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lucas
Ancient Vampire Hero


Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 365 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Raziel's Clan Territory

PostWysłany: Sob 15:30, 22 Wrz 2007 Powrót do góry

SR1 - oczywiscie Lake of the Dead, oraz Sounding Pipes Room, mozna zabic wampiry Zephon'a za pomoca odpowiedniej melodii zgodnie z pierwotnymi zalozeniami Soul Raver'a - tak mialy zginac wszystkie wampiry w Nosgoth, ostatecznie mozemy zabic melodia tylko dwa...

SR2 - balkon i jeziorko, gdy Raz widzi jak piekne bylo czyste Nosgoth i gdy plywamy z rybami, bardzo ladnie zrobione glebiny Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MgM
Starożytny wampir


Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 562 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TvTropes

PostWysłany: Sob 0:05, 20 Paź 2007 Powrót do góry

Właśnie skończyłem sr2 i muszę się wypowiedzieć Razz (będzie to odświerzenie ale nie jakieś drastyczne):

Sr1:
Human Citadel - jedyne miejsce gdzie nie rzuca się na ciebie żaden szaleniec Smile
Sanktuarium - walka z kainem itp.
Opactwo - ładne, z witrażami

Sr2:
Air Forge - Soczyste kolory, Inkaski styl budowy
Fire Forge - jedno pomieszczenie, nie trzeba biegać jak wariat po całym budynku Smile
Stronghold - to co lubię - dużo prostych przeciwników, blood reaver, walki z 6ką, głos Voradora, fajna muzyczka - czyli sam miód Wink Chyba moje ulubione miejsce


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RazZ
Demon


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 39 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Milicz

PostWysłany: Sob 18:20, 10 Lis 2007 Powrót do góry

Sr 1 - nie gralem jeszcze ;p
Sr 2 - Southern Lake ( gdy pierwszy raz Razielem wyszlem na balkon, ten widok mnie olsnil:) ) , Kuźnia Wiatru, Kuźnia Światla, Sarafan Stronhold (freski, kaplica Williama) i oczywiscie cala chata Janosa :] zrobila na mnie wrazenie ( lubialem sie przygladac w swoim odbiciu w podlodze ^^ )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nisaya
Starożytny wampir


Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 507 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: The Abyss

PostWysłany: Sob 18:28, 10 Lis 2007 Powrót do góry

Cytat:
lubialem sie przygladac w swoim odbiciu w podlodze


z tymi odbiciami to dziwna sprawa... przeciez wampiy nie maja odbic... Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RazZ
Demon


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 39 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Milicz

PostWysłany: Sob 18:35, 10 Lis 2007 Powrót do góry

Moze i masz racje, ale Raziel wowczas nie byl wampirem, tylko pozeraczem dusz Razz :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nisaya
Starożytny wampir


Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 507 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: The Abyss

PostWysłany: Sob 19:43, 10 Lis 2007 Powrót do góry

ja to postrzegam w ten sposob, ze posiadanie odbicia nie jest cecha szczegolna - to norma. jezeli to norma pod ktora podlegaja tez demony, to znaczy ze to nie jest ich charakterystyczna cecha... w przypadku wampirow brak odbicia jest taka cecha. mozna powiedziec, ze w momencie zetkniecia sie w jednym niebieskim ludku tych dwoch cech, jedna stala sie recesywna a jedna dominujaca. a ze czyms bardziej charakterystycznym jest brak odbicia niz jego posiadanie, wiec smiem twierdzic ze Raziel rowniez jako demon odbica posiadac nie powiniem Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
UthersonL
Hylden


Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 243 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn (Woj. Warmińsko-Mazurskie)

PostWysłany: Sob 19:46, 10 Lis 2007 Powrót do góry

To odbicie jest tam przez niedbałość programistów silnika graficznego, ot co!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lord /<ain
Scion of Balance


Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728 Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen

PostWysłany: Sob 19:50, 10 Lis 2007 Powrót do góry

tak, programiści chcieli zabajerować że potrafią odbicie lustrzane zrobić i spartaczyli sprawę Razz Nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu, jak mawia moja prof. z matmy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lich
Wampir


Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 386 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Icecrown Glacier (Września)

PostWysłany: Sob 19:52, 10 Lis 2007 Powrót do góry

W d***ch się wam od tego dobrobytu poprzewracało! Mr. Green Czepiać się takich drobnych szczegółów jak "odbicia"... Nie no, trzymajcie mnie, bo umrę ze śmiechu. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
UthersonL
Hylden


Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 243 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn (Woj. Warmińsko-Mazurskie)

PostWysłany: Sob 19:56, 10 Lis 2007 Powrót do góry

Lichu, mam nadzieję, że miałeś na myśli "duszach" - to po pierwsze.
Po drugie - takie szczegóły stanowią o odbiorze całości - toteż jeżeli odbicie lustrzane jest tam, gdzie go być nie powinno, to graficy zdecydowanie spartaczyli sprawę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skadi
Demon


Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 41 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Północy

PostWysłany: Sob 22:24, 10 Lis 2007 Powrót do góry

Ee... A gdzie w LoKu stoi, że wampiry nie odbijają się w lustrze? Czosnku też nie lubią? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MgM
Starożytny wampir


Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 562 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TvTropes

PostWysłany: Sob 23:54, 10 Lis 2007 Powrót do góry

Skadi napisał:
Ee... A gdzie w LoKu stoi, że wampiry nie odbijają się w lustrze? Czosnku też nie lubią? Smile


Właśnie! Ten cały brak odbić, to kiepski zabobon z rodzaju tych, że utopiona wiedźma nie wypływa na powierzchnię wody i że nie zginie póki jej kołkiem nie przebijesz Wink . Możnaby się na takiej zasadzie deliberować, czy Kain bałby się krzyża Razz .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nisaya
Starożytny wampir


Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 507 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: The Abyss

PostWysłany: Nie 0:29, 11 Lis 2007 Powrót do góry

co do krzyza i wody swieconej, to jest pewne, ze sie ich nie bali. czemu? a macie gdzies Boga albo Jezusa w LoKu? to jest wystarczajacy dowod wykluczajacy ta hipoteze. jednak nie ma zadnej podstawy wykluczac prawdopodobienstwa tego, ze nie miel odbic (lub bali sie czosnku Razz) kazdy moze to postrzegac na swoj sposob i nikt mu fantazjowac nie zabroni- brak wyznaczonych granic cechuje sie najwiekszym polem do popisu dla wyobrazni.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MgM
Starożytny wampir


Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 562 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TvTropes

PostWysłany: Nie 1:17, 11 Lis 2007 Powrót do góry

Kiedy właśnie granice zostały wyznaczone! Świadczy o tym właśnie owa wyśmiewana przez was posadzka, gdzie odbija się Raziel! Razz Błąd czy nie błąd, to gry wyznaczają kanon, a my nie powinniśmy po za niego wychodzić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lich
Wampir


Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 386 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Icecrown Glacier (Września)

PostWysłany: Nie 8:38, 11 Lis 2007 Powrót do góry

Skadi napisał:
Czosnku też nie lubią? Smile


Właśnie, to jest myśl! Dlaczego zamiast tysięcy żołnierzy Sarafanowie nie posłali w takim razie dziesiątek tysięcy chłopów obładowanych czosnkiem, którym by rzucali w wampiry? Mr. Green Tym sposobem pozbyliby się wampirów już za pierwszym podejściem. Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nisaya
Starożytny wampir


Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 507 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: The Abyss

PostWysłany: Nie 9:55, 11 Lis 2007 Powrót do góry

Cytat:
Błąd czy nie błąd


wlasnie o to mi chodzi... nie twierdze, ze wampiry nie posiadaly w LoKu odbicia, lecz zakladam, ze jest prawdopodobienstwo, iz posiadaly taka ceche, poniewaz zakladam, ze jest prawdopodobienstwo, iz odbicie Raza bylo jedynie niedopatrzeniam, szpanerstwem itp. Razz w przypadku krzyza nie ma najmniejszego pola do spekulacji- wszyscy jestesmy pewni, ze chrzescijanstwo w LoKu nie istnialo. a teraz: kto jest pewien, ze odbicie Raziela bylo w pelni swiadomym i zamierzonym przez tworcow posunieciem???

Cytat:
Tym sposobem pozbyliby się wampirów już za pierwszym podejściem


zeby pozabijac wampiry rzucajac w nie samym czosnkiem, to ten czosnek musialby byc chyba wielkosci sporego glazu Razz od razu mowie, ze mozliwosc strachu przed czosnkiem jest dla mnie raczej malo prawdopodobna, no ale zeby sie pobawic troche argumentami...

zakladam, ze jest prawdopodobienstwo, iz Sarafanie nie wiedzieli o tej wampirzej slabosci, poniewaz zakladam, ze jest prawdopodobienstwo, iz wampiry bedac jej swiadomi, poprostu ja przed ludzmi ukrywali, aby nie dac im przewagi.

wiem, wiem... sie Didla chyba za duzo nasluchalam Razz Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bartek_13
Hylden


Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 204 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kain's mausoleum

PostWysłany: Nie 16:39, 11 Lis 2007 Powrót do góry

SR1-Abbys,filary,miasto.
SR2-filary,kryjówka janosa,sarafan stronhold


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)