Autor |
Wiadomość |
swiru44
Łowca wampirów
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnobrzeg / Kołobrzeg / Teraz Poznań
|
Wysłany:
Sob 12:25, 14 Maj 2011 |
|
Jake pracuje nad intro do gry, niebawem wrzuci dłuższy gameplay, i całkiem możliwe że w następnym miesiącu gra powstanie!
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Malek
Starożytny wampir
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Malek's Bastion (Inowrocław)
|
Wysłany:
Sob 14:03, 14 Maj 2011 |
|
O! A gdzie to napisał, bo znaleźć nie mogę a bym chętnie przeczytał.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Sob 14:55, 14 Maj 2011 |
|
O ile to prawda to będę mógł w to pograć bo będę po maturach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
swiru44
Łowca wampirów
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnobrzeg / Kołobrzeg / Teraz Poznań
|
Wysłany:
Nie 20:37, 15 Maj 2011 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu macie jedno info, a drugie dostał jeden z moderatorów forum na maila
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
swiru44
Łowca wampirów
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnobrzeg / Kołobrzeg / Teraz Poznań
|
Wysłany:
Pią 9:19, 20 Maj 2011 |
|
Pozwolę sobie na post pod postem dla nowego screena
Poznajecie budowlę w tle ??
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez swiru44 dnia Pią 9:20, 20 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Malek
Starożytny wampir
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Malek's Bastion (Inowrocław)
|
Wysłany:
Pią 16:15, 20 Maj 2011 |
|
Jakieś dziwne te ręce Raziela. Bardziej to chyba łapy jakiegoś nieumarłego smoka (a przynajmniej tak mi się kojarzą, choć w sumie to nie tak odległe skojarzenie) No i Nupraptor's Retreat, budowla symboliczna i zdobywaliśmy tam fajny glif w SR1. Jak widać, jeszcze stoi. Pewnie dowiemy się, dlaczego Czaszka spadła. Nupraptor to postać ważna, szkoda że jego postać nie ma oprócz symbolicznej lokacji w SR1 żadnych "cameo appearance" w przeciwieństwie do np. Maleka, gdzie w SR1 ma pusty grób, w SR2 występuje "na żywo" a w Defiance kompletujemy jego uzbrojenie. Dobrze wiedzieć, że projekt ciągle żywy co dla sceptyków może stanowić miażdżący cios poniżej pasa. Czekamy na gameplay który ostatecznie pogrzebie nadzieje sceptyków.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
swiru44
Łowca wampirów
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnobrzeg / Kołobrzeg / Teraz Poznań
|
Wysłany:
Sob 12:35, 21 Maj 2011 |
|
Podobne wrażenie odniosłem do tych rąk, i mam nadzieję że to ma jakieś odniesienie fabularne, gdyż na innych sreenach wyglądają normalnie...
A właśnie wrzucam link do nowych sreenów [link widoczny dla zalogowanych]
P.S. Dla mnie, PS może wychodzić jeszcze przez rok lub 2 ale chcę czuć ciary na plecach jak będę w to grał, mam duże oczekiwania odnośnie tego projektu
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez swiru44 dnia Sob 12:39, 21 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Malek
Starożytny wampir
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Malek's Bastion (Inowrocław)
|
Wysłany:
Sob 20:41, 21 Maj 2011 |
|
Nie chciałbym gasić twojego entuzjazmu, ale oprócz obrazka nr 12 to poprzednie dwa zostały pokazane już jakiś czas temu, a pierwsze 9 pochodzi z dema PS.
A właśnie, znalazłem coś nowego.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zwróćcie uwagę na post użytkownika Ber_ Midnight zaczynający się od wielkiego czerwonego nagłówka "Important"
Link do oryginału: [link widoczny dla zalogowanych]
Kolejne mrzonki? A może jednak jest w tym coś więcej? Od czasu do czasu temat wypływa na wierzch... Takie nasze Legacy of Kain: Forever.
Przy czym po raz kolejny uprzedzam, że tamtejszy Malek i ja to dwie różne osoby. Ot, taka zbieżność. Tak jakby się ktoś pytał...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Malek dnia Sob 20:42, 21 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Warnthor
Hylden
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarafan Stronghold
|
Wysłany:
Sob 22:21, 21 Maj 2011 |
|
swiru44 napisał: |
Podobne wrażenie odniosłem do tych rąk, i mam nadzieję że to ma jakieś odniesienie fabularne, gdyż na innych sreenach wyglądają normalnie... |
Ma to jakiś związek z Ewolucją ponieważ nawet Kain na jednym ze screenów na wszystkie 5 palców.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
swiru44
Łowca wampirów
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnobrzeg / Kołobrzeg / Teraz Poznań
|
Wysłany:
Nie 12:14, 22 Maj 2011 |
|
Nie zgasiłeś mojego entuzjazmu, tak wiedziałem że tych nowych screenów nie jest za wiele ale dobrze wiedzieć że projekt pnie się w górę
Tego newsa nie widziałem Oo ale jeśli to prawda to jestem rozanielony
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Pią 14:16, 16 Wrz 2011 |
|
Jake jakiś krótki komiks lok'owy wypuścił, jakby ktoś był ciekaw:
[link widoczny dla zalogowanych]
a prodigal sons podobno nadal powstaje...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 16:02, 16 Wrz 2011 |
|
Podobno w Pacanowie kozy kują. Lordzie, chyba nie wierzysz, że ujrzymy to cudo? Bo ja już dawno przestałam. Zapowiedzi były szumne, zamęt się zrobił, ale widać, że nic z tego nie będzie. PS miał być, a się okazało, że w międzyczasie powstało coś tam innego, komiks, zapowiedź BO3, a PS jak nie było tak nie ma.
Chyba prędzej Square Enix zrobi nowego LoK niż wyjdzie ta produkcja.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malek
Starożytny wampir
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Malek's Bastion (Inowrocław)
|
Wysłany:
Pią 21:26, 16 Wrz 2011 |
|
Ten komiks jest inspirowany (o ile nie zerżnięty w całości) z tych elementów fabuły jakie zdołał wydedukować jakiś gość o którym kiedyś wspominał Lord. Jeśli chodzi o samą datę wydania: raczej wielkich nadziei nawet od początku nie było. Sam Viper (admin) przyznał, że nie kontaktował się z Jake'iem od dwóch miesięcy, nie wie co z nim, prosi o informacje. A jak ktoś zaczął dochodzić do bardziej sceptycznych wniosków (projekt stanął w miejscu itp.) to Viper zaraz się najeżył i zaczął mu tam zaraz wypominać, odwołując się do regulaminu - zawsze musisz wierzyć w powodzenie i nie pytać się o wyniki publicznie. Lol.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Sob 18:20, 24 Wrz 2011 |
|
Ja tam nawet o tym nie myślę - szczerze mówiąc, czekam na nowe projekty Square Enix, Eidosu i samego Crystal Dynamics. Deus EX HR wyszedł świetnie, więc gdyby SE [przekierowało projekt nowego LoK'a właśnie tam? Kto wie, co by wyszło.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malek
Starożytny wampir
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Malek's Bastion (Inowrocław)
|
Wysłany:
Czw 21:01, 13 Paź 2011 |
|
Wygląda na to, że stronie Jake'a skończyło się finansowe zasilanie (o ile dobrze zrozumiałem). Utrzymanie kosztuje, a wątpię by ktoś coś jeszcze wpłacił. Konto Jake'a na YT zniknęło jak kamfora. Cóż, projekt został posłany do piachu. Niech już lepiej tam pozostanie dla dobra społeczności. Jake zbierał dotacje, by sobie kasy nazbierać?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Sob 11:31, 22 Paź 2011 |
|
Coś tam robił, więc może nie, a raczej nie tylko. Nie wiem, czy ktoś ten projekt będzie kontynuował, czy nie i raczej mało mnie to obchodzi. Requiescat in pace, Prodigal Sons.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Śro 11:54, 02 Lis 2011 |
|
|
|
|
morckify
Sarafan
Dołączył: 28 Paź 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 18:08, 02 Lis 2011 |
|
Hmm, aż zrobię szybką ocenę na plusy na podstawie aktualnych odczuć i emocji.
Plusy:
-Ozar Midrashim
-Świat gry w 100% zerżnięty z Soul Reavera;)
-Cykl dnia i nocy
-Raziel
Minusy:
-Animacje ssą, Raziel brzydko biega, skacze i się krztusi powietrzem
-Brzydki ten miecz
-To jest nowe i nie ma klimatu
-Brzydka woda
-Otchłań ma hyldeńską barwę zieleni
-Pusto:(
Zaraz, czy to był Kain? Cudowny. Boski ten Kain. Zaprawdę.
Ale chcę tej gry. Chcę sobie skoczyć Razielem w otchłań.
Zieloną.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez morckify dnia Śro 18:13, 02 Lis 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Malek
Starożytny wampir
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Malek's Bastion (Inowrocław)
|
Wysłany:
Śro 19:07, 02 Lis 2011 |
|
Mówiłem wam. Kasujcie im co jakiś czas forum, a zapał do tworzenia zaraz wróci.
Szału graficznego nie będzie, gdyż to jakiś tam darmowy silnik. Lokacje wyglądają trochę młodziej, ale powinny być zaludnione, by nie przypominać pustek z SR1. Imperium Kaina nie jest jeszcze u szczytu potęgi, toczy wojnę z konkurencją (Vorador, ludzie), ale jednak Kain chyba ma trochę siepaczy na swoje usługi?
Klimat w dużej części tworzą postacie i dobrze napisane dialogi. To pierwsze mamy, a co z drugim? Głosów nie będzie oczywiście użyczać gwiazdorska obsada, ale swoich kwestii nie powinni wypowiadać na odczep, wkładając w tego tyle zaangażowania co przeciętna kłoda drewna.
Jeśli chodzi o hyldeńską barwę Otchłani... No nie zaprzeczę, bardzo lubię Hyldenów, ale raczej powinno być coś pośredniego między niebieskim a zielonym. Kain zaś dopiero zaczyna nabierać kolorków, postać pomiędzy BO2 a SR1.
Właściwie wkurza mnie tylko jedna rzecz. Główne menu. Pominęli puste miejsce Maleka (chociaż jak zatrzymać w miejscu to i tak się zobaczy, ha!), mogli wstawić jakąś encyklopedię czy coś w tym guście.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
morckify
Sarafan
Dołączył: 28 Paź 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 19:21, 02 Lis 2011 |
|
Malek napisał: |
Szału graficznego nie będzie, gdyż to jakiś tam darmowy silnik. Lokacje wyglądają trochę młodziej, ale powinny być zaludnione, by nie przypominać pustek z SR1. Imperium Kaina nie jest jeszcze u szczytu potęgi, toczy wojnę z konkurencją (Vorador, ludzie), ale jednak Kain chyba ma trochę siepaczy na swoje usługi?
Jeśli chodzi o hyldeńską barwę Otchłani... No nie zaprzeczę, bardzo lubię Hyldenów, ale raczej powinno być coś pośredniego między niebieskim a zielonym. Kain zaś dopiero zaczyna nabierać kolorków, postać pomiędzy BO2 a SR1. |
Silnik =! animacje itp;) Nie chodzi o szał, ale o to, by to nie było aby zrobione na odwal... Grafika jest ważna, bo buduje atmosfere.
Ta pustka jest bardzo drażniąca.
Otchłań błękitna, albo błękitno-zielona.
A Kain... Kain wyglądał o wiele bardziej Kainowato w Blood Omen 2. To tu to niewiele ma na sobie z Kaina. Ale autor coś uciekał z kamerą od niego, może poprawi go na tyle, by sam nie musiał się wstydzić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 0:53, 03 Lis 2011 |
|
Jeśli ta gra kiedykolwiek wyjdzie, to zapewne po takim samym czasie jak DNF. O, mamo, to to ma być SR1? Czy co? Bo już sama nie wiem? Lokacje żywcem zerżnięte z SR1, tekstury co prawda ładniejsze, ale te postaci... aż mi włosy dęba stają na samo wspomnienie ich wyglądu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Nie 18:17, 06 Lis 2011 |
|
Co, zbrzydła Ci grafika z Soul Reavera? Zbrzydła?!
A co do samego poziomu tego, co możemy zobaczyć na danym filmiku - no postęp jest, teraz czekam na wypełnienie tego świata... czymś. No i dobrych animacji, i trzymającego poziom scenariusza, i ładnych modeli postaci, porządnego systemu walki.... Można by tak długo wymieniać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Seth
Hylden
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów\Zamość
|
Wysłany:
Wto 17:12, 19 Mar 2013 |
|
Czy mógłby ktoś dać działającego linka do pobrania nosghotica 3D ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
oQo
Wampir
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 17:45, 14 Lis 2013 |
|
Wjadomość.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez oQo dnia Pon 12:10, 19 Kwi 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Pią 1:49, 15 Lis 2013 |
|
On dalej udaje, że robi tę grę? Pamiętam jak 4 lata temu premiera "była kwestią dni".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|