Autor |
Wiadomość |
MgM
Starożytny wampir
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TvTropes
|
Wysłany:
Wto 16:16, 20 Maj 2008 |
|
Ja bym powiedział tak: Gra musi być tylko i wyłącznie grywalna. Bo wyłącznie grywalność sprawia że z chęcią idziemy dalej. Rzecz w tym że w dzisiejszych czasach mało która gra jest grywalna - W latach dziewięćdziesiątych gry nie zabijały ani fabułą ani grafiką ale były naprawdę grywalne . Tak naprawdę najmniej ważna jest grafika, wystarczy aby nie przeszkadzała w rozgrywce. Fabuła jest dopiero na drugim miejscu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Endoom
Wampir
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Abyss(podkarpacie)
|
Wysłany:
Czw 1:38, 22 Maj 2008 |
|
PoP jest fajny ale nie można go z LoKiem porównywać bo... to tak jakby inne gatunki.
PS. Nazwa nowej części PoP to "Prodigy"(chyba. Jeszcze nic nie wiadomo) [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
soul
Hylden
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: z Nothingam
|
Wysłany:
Czw 15:54, 22 Maj 2008 |
|
MgM napisał: |
Ja bym powiedział tak: Gra musi być tylko i wyłącznie grywalna. Bo wyłącznie grywalność sprawia że z chęcią idziemy dalej. Rzecz w tym że w dzisiejszych czasach mało która gra jest grywalna - W latach dziewięćdziesiątych gry nie zabijały ani fabułą ani grafiką ale były naprawdę grywalne . Tak naprawdę najmniej ważna jest grafika, wystarczy aby nie przeszkadzała w rozgrywce. Fabuła jest dopiero na drugim miejscu |
Ośmielę sięz tym nie do końca zgodzić. Grywalność, owszem najważniejsza, ale gdyby fabuła była całkiem do kitu, to choćby gra nie wiem jak była grywalna, to nie grałoby się w nią tak chętnie można by było, gdyby fabuła była chociaż niezła. Nie ma tego parcia, bo co za sens jeśli nie oczekuje się tego, co będzie na końcu. To dlatego gry posiadają fabułę, by zachęcić gracza do jej przejścia, a przy okazji sprawić, żeby gracz niecierpliwił się na kontynuację tytułu. Gdyby LoK nie miał fabuły takiej jaką ma to bym po kilku gozinach grania wyrzucił grę z dysku i zapomniał o niej i nie myślałbym o następnych częściach, bo po co czekać na coś co nie wniesie nic nowego?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MgM
Starożytny wampir
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TvTropes
|
Wysłany:
Czw 18:28, 22 Maj 2008 |
|
soul napisał: |
Ośmielę sięz tym nie do końca zgodzić. Grywalność, owszem najważniejsza, ale gdyby fabuła była całkiem do kitu, to choćby gra nie wiem jak była grywalna, to nie grałoby się w nią tak chętnie można by było, gdyby fabuła była chociaż niezła. Nie ma tego parcia, bo co za sens jeśli nie oczekuje się tego, co będzie na końcu. To dlatego gry posiadają fabułę, by zachęcić gracza do jej przejścia, a przy okazji sprawić, żeby gracz niecierpliwił się na kontynuację tytułu. Gdyby LoK nie miał fabuły takiej jaką ma to bym po kilku gozinach grania wyrzucił grę z dysku i zapomniał o niej i nie myślałbym o następnych częściach, bo po co czekać na coś co nie wniesie nic nowego? |
I tak i nie:
Tak, bo rzeczywiście fabuła daje przewagę grze nad inną: I tak włąsnie pop i lok - obie są podobne i obie są grywalne, ale to lok jest lepszy bo ma jeszcze dobrą fabułę
Nie, bo fabuła nie jest konieczna by gra była świetna i ciekawa. Tak żeby daleko nie szukać: Jedi Academy praktycznie nie ma fabuły a jednak jest popularny. Albo mdk (polecam ) - tutaj po prostu walczymy z kosmitami a radocha jest przednia
To wszystko jednak nie zmienia faktu że bardzo lubię kiedy gra ma dobrą fabułę
KamilX12 - pop i lok są grami tpp i do tego w obu walczy się w zwarciu, są więc to gatunkowo gry bardzo podobne
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Endoom
Wampir
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Abyss(podkarpacie)
|
Wysłany:
Czw 23:39, 22 Maj 2008 |
|
MgM-w sumie masz troche racji. Ale ja postrzegam te gry troche inaczej.
A co do fabuły:
soul napisał: |
Ośmielę sięz tym nie do końca zgodzić. Grywalność, owszem najważniejsza, ale gdyby fabuła była całkiem do kitu, to choćby gra nie wiem jak była grywalna, to nie grałoby się w nią tak chętnie można by było, gdyby fabuła była chociaż niezła. Nie ma tego parcia, bo co za sens jeśli nie oczekuje się tego, co będzie na końcu. To dlatego gry posiadają fabułę, by zachęcić gracza do jej przejścia, a przy okazji sprawić, żeby gracz niecierpliwił się na kontynuację tytułu. Gdyby LoK nie miał fabuły takiej jaką ma to bym po kilku gozinach grania wyrzucił grę z dysku i zapomniał o niej i nie myślałbym o następnych częściach, bo po co czekać na coś co nie wniesie nic nowego? |
Co fakt to fakt. Trzeba uznać remis Przecież widać że fabuła i grywalność idą ze sobą w parze. Dla niektórych fabuła sprawia że gra jest grywalna a dla innych grywalność to fajna walka(np. mój brat)
Kwestia gustu.(Ja to tak widzę)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
soul
Hylden
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: z Nothingam
|
Wysłany:
Pią 20:33, 23 Maj 2008 |
|
W pełni podzielam zdanie KamilX12 bo streścił to co chciałem w tym poście, który zacytował podkreślić. JEdno bez drugiego nie może współistnieć jeśli gra ma być naprawdę UDANA. A co do Jedi Academy- jest popularna bo jest sequelem Jedi Outcast, który ma fabułę całkiem całkiem i niezgorszą grywalność. Dlatego jest kupowany. I jest tego jeszcze jeden powód- każdy normalny chłopak chciałby sobie trochę mieczem świetlnym pomachać- poczuc w sobie prawdziwą moc...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Klaymen
Hylden
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 40 cm przed monitorem ;p
|
Wysłany:
Pią 0:05, 30 Maj 2008 |
|
Wszyscy mówią że grafika nie ma znaczenia. Ja też tak zawsze myślałem ale zmieniłem zdanie. Oczywiście nie jest tak ważna jak grywalność i fabuła ale jeżeli jest dobra grafa to się przyjemniej gra. Porównałem i odpaliłem Spider-Mana 3 na niskiej rozdzielczości i w niskich detalach a potem wszystko na maxa dałem i dopiero w tedy lecąc przy ogromnych prędkościach pomiędzy budynkami poczułem tę moc i wolność. Z czego wniosek że grafika ma jednak wpływ na grę.
Poza tym pomyślcie tak kiedyś do odpalenia rakiety w kosmos wystarczyło kilka Mhz, teraz żeby odalić pierwszą lepszą grę ze sklepowych półek są potrzebne tysiące Mhz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartek_13
Hylden
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kain's mausoleum
|
Wysłany:
Pią 20:43, 30 Maj 2008 |
|
spider men czsami ma że połowy żeczy niema ciekawe czy tak jest w 3 jak 2
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pią 9:48, 27 Cze 2008 |
|
Od jakiegoś czasu pykam sobie w Prince of Persia Warrior Within, i muszę przyznać, że fabuła nie jest jakaś wyśmienita (nie grałem w sands of time:P ) ale gra jest tak niesamowicie grywalna, że to nie do pojęcia. Czasami mi się kojarzy z SR1 z tymi zagadkami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Sob 18:21, 09 Sie 2008 |
|
Jak dla mnie obydwie serie są wielkie, LoK od strony fabularnej i klimatowej, a PoP od strony rozrywkowej. Bo co jak co, nic nie przebije ponurego klimatu Nosgoth, a bohaterowie (Raziel rules), fabuła i naturalnie Intro SR 1 kopią wręcz. A PoPa nc nie przebije dzięki bieganiu po ścianach, Speedkillowi!!! (kocham go, szkoda że sie ukazał dopierow T2T, choć to moja ulubiona część, chyba ze względu na SK) no i fajnym kombochom, kij z tym, że niereastyliczne. Zamierzam zresztą zrobić Av'ka, że połowę jego będzie stanowić pół normalny prince, pół dark, a drugą pół Raziel przed, pół Raziel po przemianie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 23:48, 11 Sie 2008 |
|
Jak dla mnie SpeedKill to najnudniejsza część tTT... bez obrazy, oczywiście... Ładnie to wyglądało za pierwszym, drugim, ..., dziesiątym razem, ale... ILE MOŻNA?! A, no i nie znoszę gier, w których jak się spóźnię z naciśnięciem klawisza o 0.00000005s, to muszę przechodzić rozdział/poziom/checkpoint od nowa. Sorry, ale do mnie to nie przemawia.
Powiem to inaczej... no fajnie, że ten SK jest, ale bez niego bym się obeszła, naprawdę. Co innego dialogi Mrocznego Księcia... jego "What now, then? Gather up enough Sand, perform another Great Rewind?" Rozwaliło mnie to... od razu mi się z LoK-iem skojarzyło. Im to by się trochę tego Piasku przydało... XD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Wto 19:59, 12 Sie 2008 |
|
Dialogi to mocna część obydwu serii. A właśnie : kurka wodna, co zrobić, aby mieć avatar? w sensie jak umieścić go pod nickiem?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Faja
Hylden
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Wto 22:12, 12 Sie 2008 |
|
Qjin napisał: |
Dialogi to mocna część obydwu serii. A właśnie : kurka wodna, co zrobić, aby mieć avatar? w sensie jak umieścić go pod nickiem? |
Nie da rady, ja próbowałem i widać efekt.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Pon 11:41, 01 Wrz 2008 |
|
Już wiem jak, poszukaj na google Raziel, bądź Kain avatar i znajdź taki 80x80 w grafice. Potem wpisz adres stronki, na treść adresu, z którego chcesz mieć emblemat, tak to się tu nazywa i włala. Co do PoP, speedkille, sprawiają trudności, ale są naprawdę efektowne i jak użyjesz takiego na szefowi grupy stojącemu przy źródle piasku, to już w zasadzie pokonałeś całą drużynę. Aha i jeszcze jedno, w obydwu częściach są wyraziści bohaterowie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Faja
Hylden
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Pon 16:37, 01 Wrz 2008 |
|
Qjin napisał: |
Już wiem jak, poszukaj na google Raziel, bądź Kain avatar i znajdź taki 80x80 w grafice. Potem wpisz adres stronki, na treść adresu, z którego chcesz mieć emblemat, tak to się tu nazywa i włala. Co do PoP, speedkille, sprawiają trudności, ale są naprawdę efektowne i jak użyjesz takiego na szefowi grupy stojącemu przy źródle piasku, to już w zasadzie pokonałeś całą drużynę. Aha i jeszcze jedno, w obydwu częściach są wyraziści bohaterowie. |
Ale ja nie chce ani Kaina ani Raziela hyhyhy, spróbuje coś wrzucić z domu jak wróce.
Wracając do PoP to czekam na nową część napalony jak szczerbaty na suchary. Widziałem filmidło z gameplaya i cholernie mi się podoba.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Pon 17:56, 01 Wrz 2008 |
|
hehe, ja tak samo, bo w końcu Prince też fajna rzecz, chociaż nowa część LoK'a, powiedzmy o panowaniu Kaina razem z generałami by mnie bardziej jarała. Co do avatara, po prostu na końcu tego, co chcesz znaleźć w wyszukiwarce google'a grafiki wpisz "avatar"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Endoom
Wampir
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Abyss(podkarpacie)
|
Wysłany:
Pon 19:09, 01 Wrz 2008 |
|
Jesli chodzi o avatar to najlepiej sciagnac sobie zwykla tapete(obojetnie jaka), w paincie troche poucinac(to co nam nie potrzebne), sciagnac program IrfanView(jak ktos nie wie jak uzywac to poszukac na google.pl)
Jesli chodzi o nowego PoP to nie wiem czy mi podejdzie:/ No ale zobaczymy jak wyjdzie A nowa czesc LoKa pewnie ukaze sie za jakies 5 lat, tyle ze super\hiper\mega\wypasna itd. itp. xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Pon 20:30, 01 Wrz 2008 |
|
Jeśli chodzi o LoK'a, nie złorzecz. Bo jeszcze los tą liczbę pomnoży x2.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|