Autor |
Wiadomość |
michalchwesiuk
Hylden
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 23:17, 04 Sty 2009 |
|
nie chcem kombinowac z fabula ale mozliwe ze to sequel DEF-a i Kain probuje uwolnic Raziela z Soul Reavera... tak pomyslalem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Pon 17:42, 05 Sty 2009 |
|
Mówili też o tym na forum CD-Action i podobno projekt był całkiem realny, i mimo że padł martwy, to możliwe, że może nie do końca...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Daedalus
Hylden
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: center-of-all
|
Wysłany:
Pon 23:04, 05 Sty 2009 |
|
i niech lezy martwy, ja jeszcze ziemie obtupie, coby sie gorzej go wykopywalo.
Reaver to nie jest jakas przechowalnia bagazu! Litosci.
Jakby ten projekt rzeczywiscie mial powstawac (w co i tak watpie), to byloby to (watpliwe i ryzykowne) czysto marketingowe zagranie, stojace w totalnej sprzecznosci z fabula LoKa. Kolo sie domknelo, cykl zycia Raziela zatoczyl pelne kolo, i niech tak zostanie. Jakby teraz nagle zaczeto tluc paradox za paradoxem, zeby jakims cudem przemycic Raziela-Demona do swiata zywych spowrotem, tylko po to, zeby gracz mogl nim polatac i posiekac, to byloby to grubymi nicmi szyte potwornie naiwne zagranie, i totalnie psujace caly klimat sagi. Jest jeszcze mnostwo w innych miejscach fabuly, a do tego dajacych zupelnie nowe mozliwosci, jesli chodzi o gameplay, ze to wlasnie tam powinno sie produkowac.
Ale i tak sie nie bedzie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Wto 14:57, 06 Sty 2009 |
|
No cóż, czas na opowieść o tym, co zdarzyło się przed narodzinami Kaina i w trakcie powstawania imperium. To pierwsze opowiadałoby o wojnie Starożytnych z Hyldenami i wampirów z sarafanami, a drugie - o pierwszym odrodzeniu Raziela, powstaniu Klanów i dziejach Kaina w czasie zamierania "bezżuchwiego".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 18:38, 06 Sty 2009 |
|
Daedalus napisał: |
Reaver to nie jest jakas przechowalnia bagazu! Litosci.
Jakby ten projekt rzeczywiscie mial powstawac (w co i tak watpie), to byloby to (watpliwe i ryzykowne) czysto marketingowe zagranie, stojace w totalnej sprzecznosci z fabula LoKa. Kolo sie domknelo, cykl zycia Raziela zatoczyl pelne kolo, i niech tak zostanie. Jakby teraz nagle zaczeto tluc paradox za paradoxem, zeby jakims cudem przemycic Raziela-Demona do swiata zywych spowrotem, tylko po to, zeby gracz mogl nim polatac i posiekac, to byloby to grubymi nicmi szyte potwornie naiwne zagranie, i totalnie psujace caly klimat sagi. |
Zagranie marketingowe powiadasz? Nie jestem pewien czy mogę się zgodzić z Twoją wypowiedzią. Czemu uważasz, że to było by zagranie marketingowe? Bo to silnik defa? Co z tego, przecież to był dobry silnik, wydajny ładnie wyglądał i nawet jak odpalisz grę dzisiaj przy wielkich masowych produkcjach z piękną grafiką i świetnym gameplayem etc. to gra się nie zestarzała. Ba! W nowych tytułach nie zawsze znajdziesz tak świetnie dopracowaną, wielowątkową oraz wciągającą fabułę. A jeśli chodzi o podejrzenia co do powrotu Raziela, to myślę, że to ta część sagi nie miała by o tym opowiadać biorąc pod uwagę to, że pokazują Kaina. Ogólnie rzecz biorąc na jakimś innym (anglojęzycznym) przeczytałem, że ta część miała mieć miejsce pomiędzy końcem wydarzeń z BO2 a początkiem SR1. Może faktycznie to prawda, jednak ja się trzymam mojej wersji, że jest to dalsza wędrówka Kaina poszukującego trzeciego rozwiązania, przysłowiowego "edge of the coin". Czemu tak uważam się pytacie przypomnijmy sobie ostatnie słowa Kaina z epilogu z Defiance'a:
"The first bitter taste of that terrible ilusion... hope", więc Kain ma nadzieję, że poświęcenie się Raziela niesie ze sobą nadzieję, tzn. wnosi coś nowego wygraną. Więc eidos chcąc kontynuować historię powinien skończyć wątek zostawiony w defiance, wątek Kaina szukającego trzeciej opcji. Mogliby również pokazać co właściwie oznacza nadejście potomka równowagi, bo wydaje mi się, że nie zostało to do końca wyjaśnione.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Altair
Wampir
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość/Lublin
|
Wysłany:
Wto 20:20, 06 Sty 2009 |
|
Spokojnie Didl, nikt przecież nie mówi, że fabuła The Dark Prophecy miała się kręcić wokół wyciągania Raziela z Reavera. To, co napisał michalchwesiuk parę postów wyżej, to tylko niczym nie potwierdzona spekulacja. Poza tym wątpię, żeby twórcy kontynuacji LoK-a (o ile będą mieli po kolei w głowie) posunęli się do zagrania o tak wątpliwej sensowności. Jeśli/kiedy wyjdzie nowa część sagi, wyposzczeni fani i tak pewnie się na nią rzucą, bez względu na to, czy Raziel w niej wystąpi, czy nie. Nie sądzę też, żeby sama postać Raziela przyciągnęła nowych graczy, za to tak naciągane i nijak nie pasujące do sagi rozwiązanie fabularne tylko zraziłoby ortodoksyjnych fanów.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 22:35, 06 Sty 2009 |
|
Tak, wyjście Raziela z miecza nie byłoby najmądrzejszym posunięciem. Osobiście uważam, że lepiej byłoby zrobić jakąś grę gdzieś w przerwie pomiędzy oboma Soul Reaverami, to wilk byłby syty i owca cała. Raziel siedziałby w mieczu, a gracze mieliby Raziela. Ot, i wszystko. Oczywiście mówię tu o porządnej grze, która miałaby jakiś ciekawy wątek fabularny.
Co do fabuły samego Dark Prophecy, to mnie się wydaje (sądząc po tytule), że mogłaby to być jakaś alternatywna rzeczywistość, stworzona przez jeden z paradoksów, które nastąpiły wcześniej. Całkiem zgrabne i nawet jeśli fabuła wyglądałaby niedorzecznie to i tak nie byłoby problemu, ponieważ to nie byłby główny wątek.
Jeśli idzie o nową odsłonę, to wolałabym zakończenie całej historii i zamknięcie sagi. To znaczy albo Kain ratuje Nosgoth albo ponosi sromotną porażkę. Tak czy siak, żeby w końcu się wszystko wyjaśniło. A potem, jeśli właściciele licencji by zechcieli, to mogliby dawać jakieś gry "w trakcie" trwania głównej sagi jako takie sobie rodzynki typu: Raziel za czasów "porucznikowania" u Kaina, wojna Starożytnych i Hyldenów, czy co tam sobie wymyślą. Oczywiście miło byłoby, gdyby trzymało się to jakoś głównego wątku albo miało tłustym drukiem napis "alternate version".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Czw 17:14, 08 Sty 2009 |
|
Gdyby to było tworzenie imperium... ciekawie by było. Ja tam stawiam, jakoby Dark Prophecy byłoby dokończeniem wątku Kaina i niedobitego Lorda Hyldena pod postacią Lorda Sarafana.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
michalchwesiuk
Hylden
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 14:15, 09 Sty 2009 |
|
ciekawa teoria...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Pią 17:21, 09 Sty 2009 |
|
Nam początku twierdziłem, że to tworzenie imperium, ale jednak nie. Być może powstawał pełnoprawny sequel Defiance. Może szkoda, że go nie ujrzeliśmy... ale nie jest powiedziane, że się takowy nie pojawi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
PeCeT
Wampir
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomianki (niedaleko WaWy)
|
Wysłany:
Pią 20:48, 09 Sty 2009 |
|
Powiem tak - jakikolwiek (czyt. będący przedłużeniem, czy dokończeniem, zaczętego wątku) nowy LoK by mnie ucieszył. Także ten, niedokończony... chlip... Ale spox, kiedyś go zrobią - ale jest na ten temat stosowny dział.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Nie 20:08, 11 Sty 2009 |
|
Zastanawia mnie tylko, kiedy mieli wydać tą produkcję? Zapewne niedługo po Defiance, gdyż istotnych zmian nie zauważyłem. Aha, pozostaje nam to, co powiedział na razie po raz ostatni Kain.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Wto 11:29, 06 Lip 2010 |
|
trochę nowych concept artów z dark prophecy
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lord /<ain dnia Wto 11:32, 06 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
The One
Sarafan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 23:08, 06 Lip 2010 |
|
O. A nie wiesz kiedy to wypłynęło? Bo nie widziałem tego chyba wcześniej. W sumie by się zgadzało, gra miałaby się rozgrywać między BO1 i BO2 więc Hyldeni już by byli w Nosgoth...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Śro 11:35, 07 Lip 2010 |
|
Swoją droga, wcale niebrzydka ta Hyldenka - myślę, że to mógłby być naprawdę ciekawy projekt... Cóż, te demony w concept artach prezentują się również nieźle - gdyby powstała ta część, to nie zdziwiłbym się, jeśli przebiłaby jakością Soul Reaver'y.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malek
Starożytny wampir
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Malek's Bastion (Inowrocław)
|
Wysłany:
Nie 11:33, 11 Lip 2010 |
|
Hmm, czyżby to był concept-art the Seer? Trochę mi ciężko powiedzieć, gdyż poza Seer nie widziałem żadnej Hyldenki (poza tym nie była obłożona klątwą) i posiłkuję się obrazem z BO2 i jej kolorem skóry. Nie ma też płonących zielonych oczu, więc na pewno nie jest pod wpływem klątwy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 22:06, 11 Lip 2010 |
|
Powiem szczerze, że mam mieszane odczucie co do tych artów. Bardzo pachną mi BO2, a wiadomo powszechnie, że ta część najbardziej odstawała od reszty serii.
Nie powiem, arty są ładne, ale czy chciałabym właśnie np. takich Hyldenów ujrzeć w Dark Prophecy? Nie wiem... zawsze sobie wyobrażałam ich w podobnych zwiewnych szatach jak Seer albo Janosa, w każdym razie coś, co przywodziłoby mi na myśl kultury starożytne, a tu jakieś sprzączki, klamerki i inne nowości... mam raczej mieszane odczucia...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malek
Starożytny wampir
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Malek's Bastion (Inowrocław)
|
Wysłany:
Pon 13:11, 12 Lip 2010 |
|
Może Hyldeni od zawsze byli taką zindustrializowaną kulturą? Starożytni opierali się na magicznych mocach, a ich rywale mimo kilku sztuczek magicznych i demonów interesowali się techniką? Niewiele wiemy na ten temat.
Szkoda, że nie ma też jakiegoś filmiku np. trailera.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Wto 18:11, 27 Lip 2010 |
|
na forum nosgoth.net wypływają coraz to nowe materiały z dark prophecy. np rendery sarafańskich zbroi [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malek
Starożytny wampir
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Malek's Bastion (Inowrocław)
|
Wysłany:
Wto 20:49, 27 Lip 2010 |
|
Czyżby Hylden Lord do podboju Nosgoth używał żywych zbroi, skonstruowanych przez Maleka? Dusze Hyldenów miały przejmować nad nimi kontrolę (nie wiem czy to możliwe, nie wiadomo, czy potrafili przejmować władzę nad czymś, co nie było materią organiczną). W każdym razie ciekawy pomysł.
Wynika z tego, że Bastion i jego strażnicy mieli być kluczowym elementem dla fabuły. Hylden Lord mógł tutaj "rozkręcać" fabrykę produkującą jednych z najpotężniejszych wojowników w całym Nosgoth, być może część z nich to były duchy Sarafan, które namówiono do walki z wampirami.
Widać, że prace postępowały, już był zarys fabuły i kilka lokacji, wrogowie. Sam fakt, że co raz to nowsze materiały do nas dochodzą (po tylu latach) tchną mnie lekkim uczuciem optymizmu. Seria zdecydowanie nie jest zapomniana, jej ślady ciągle można znaleźć w wielu miejscach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 21:10, 27 Lip 2010 |
|
A dla mnie to po prostu czysta ekonomia. Nawet skasowany projekt lepiej wygląda w portofio niż żaden i tyle. Być może projekt obwarowany był jakimiś ograniczeniami czasowymi (zakaz rozpowszechniania informacji przez jakiś okres czasu) i czas ten dobiegł końca, więc mamy wysyp informacji.
Pomimo mojego pesymizmu i tak cieszy mnie fakt, że jest tyle nowych concept artów (najbardziej przypadł mi do gustu art Umah z TLW), jest co pooglądać (a także jest pretekst do zaktualizowania galerii, najwyższy czas na jakiś update, bo jeszcze kto pomyśli, że zostawiłam LoK:A ). Martwi mnie jedynie fakt, że wszystko to jest raczej chaotyczne, nie wiadomo od czego zacząć i o co chodzi.
PS. Ciekawe tylko, czy CD zdecydowałoby się na LoK (przypuszczam, że byłby to reboot, a nie kolejna część, ale mniejsza o to), gdyby Lara się przestała sprzedawać?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
The One
Sarafan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 1:38, 28 Lip 2010 |
|
Niestety wątpię. Z tego co dało się zauważyć ich drugą najbardziej priorytetową serią po Tomb Raiderze jest Thief, którego reaktywacji były tam niedawno jakieś plany, ale sprawa ucichła.
Ej, arty są zajebiste. I faktycznie ten motyw z połączeniem historii Hyldenów z BO2 i wojowników Maleka z BO1 jest ciekawy...
Coraz bardziej żałuję, że nigdy nie ujrzymy tej gry
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
michalchwesiuk
Hylden
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 22:03, 31 Lip 2010 |
|
Ja w sumie nadal mam tą iskrę nadzieji ...
Lecz w sumie racja, gdyby nowy LoK miał powstawać nie wystawiali by concept artów na pokaz ;(
Albo to trik marketingowy... chcą zobaczyć ile ludzi zainteresuje się tymi artami
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 0:15, 11 Mar 2011 |
|
Wchodzę sobie na NR, a tam na forum screeny strefy zero zaraz po wybuchu. Piękne...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Pią 14:39, 11 Mar 2011 |
|
|
|
|
|