Autor |
Wiadomość |
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Śro 11:26, 03 Lis 2010 |
|
Cóż, pojawił się kolejny projekt fanowskiej gry na bazie LoK'a (która to już?).
[link widoczny dla zalogowanych] (jest demo do pobrania)
Cytat: |
Right after the events of Defiance, Kain wants to rid Nosgoth of the Elder God. Unfortunately, after his first battle against the Elder God, Kain suffers from a strange weakness and loses many of his powers.
Sustained by the Soul Reaver, Kain embarks on a journey to recover his powers and protect the new timeline from the agents of the Elder God, the manipulations of Moebius and the fury of the Hylden.
Familiar faces return as Kain meets Vorador, the Hylden Seer, the Elder God, etc. There is also a new character in the game. |
trailer: http://www.youtube.com/watch?v=iAfnxLh3l2Y
Jak widać gra to klasyczny sidescroller w 2D. Wygląda całkiem ładnie, jeśli twórcy nie zabraknie zapału (jak co poniektórym jego poprzednikom) to może z tego wyjść nawet fajna gierka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 10:17, 04 Lis 2010 |
|
Patrząc na screeny, ta gra mi się podoba, nawet bardzo. Dlaczego? Bo kocham platformówki 2D, a w tej jeszcze w dodatku biegam Kainem, więc jest podwójnie dobrze.
Szkoda tylko, że pooglądać sobie mogę na obrazkach, bo demo za nic mi ruszyć nie chce i wywala błąd. Komuś udało się to uruchomić?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Czw 11:14, 04 Lis 2010 |
|
mi chodzi dobrze, tylko że w oknie, na fullscreena nie da się przełączyć. sprawdź czy na pewno masz:
Cytat: |
Requirements :
.NET framework 2.0
Video card that runs a recent version of OpenGL |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Czw 17:35, 04 Lis 2010 |
|
Nie lubię side-scrolerów, więc niestety, ale odpada (ba, Mario'a też jakoś nie mogłem polubić, dopiero ta najnowsza odsłona przypadła mi do gustu) - tym bardziej, że oprawa jest siermiężna...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malek
Starożytny wampir
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Malek's Bastion (Inowrocław)
|
Wysłany:
Czw 17:45, 04 Lis 2010 |
|
Raczej nie ma co się spodziewać wodotrysków graficznych na miarę Crysisa. To jest tylko fanowska gra. Ze wszystkimi jej zaletami i wadami. Oprócz tego, może da się robić trochę łatwiej i chyba już zrobiono całkiem sporo. Pewnie i tak nie zostanie dokończona, ale to tylko ten mój uroczy sceptycyzm, pesymizm czy jak to chcecie nazywać. Dla mnie: plus, nie zawsze grafika jest najważniejsza.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Pią 17:52, 05 Lis 2010 |
|
Ale nie uznałem tego za wadę - posmak starszych tytułów z lat 80-tych/90-tych zawsze mi się podobał. Tylko że w połączeniu z side-scrollowaną budową dla mnie jest to już lekko niestrawne - po prostu nie lubię łazić w jednym kierunku, co jakiś czas skacząc i ciachając, bo to dla mnie zbyt monotonne. Jeśli autor wprowadzi do tego spore urozmaicenie, to może i ja się skuszę, ale na razie nie ekscytuję się zbytnio.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 14:59, 07 Lis 2010 |
|
Rzeczywiście, zainstalowałam NetFramework2.0 i podziałało. Tylko... co to okno takie małe? O.o I czy w tej grze jest jakiś dźwięk? Bo ja nie mam żadnego.
Co do samej gry, mnie się podoba. Mam nadzieję, że to dopracują i będziemy mieć choć jedną fanowską pełną produkcję.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Nie 16:54, 07 Lis 2010 |
|
No jeśli będzie dobrze zwieńczała fabułę i rozwiąże większość wątków, których jak dotąd sami zakończenia musimy się domyślać, to też się skuszę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
The One
Sarafan
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 21:54, 07 Lis 2010 |
|
Tak, jestem pewien, że side-scrollowa nawalanka Kain vs. Wszystkie Potwory Nosgoth w godny sposób zakończy wszystkie wątki i wyjaśni wszystkie nieścisłości
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Pon 18:41, 08 Lis 2010 |
|
No właśnie... Dlatego mam mieszane uczucia na temat tego projektu (ech, gdyby tak Prodigal Sons zostało "odbugowione" i dokończone w należyty sposób - wreszcie normalna walka, porządne animacje, długość około 10h)... Jak to mawiają - poczekamy, zobaczymy...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malek
Starożytny wampir
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Malek's Bastion (Inowrocław)
|
Wysłany:
Wto 19:56, 09 Lis 2010 |
|
Godny sposób? Tak czy tak pod względem formalnym wydarzenia zawarte w tej fanowskiej grze będą niekanoniczne - w końcu nie wiadomo, jak to miało wyglądać w zamyśle twórców. Raczej nikt nie potwierdzi prawdziwości, a że każdy może mieć nieco inną wizję zakończenia to cóż... Dla jednego Kain zginie w ostatnim akcie poświęcenia niszcząc zło (z jego punktu widzenia rzecz jasna - w końcu ciężko nazwać Kaina dobrym, szlachetnym bohaterem ) dla kogoś innego nasz wampir zrobi wszystkim generalną jesień średniowiecza i w końcu będzie rządził Nosgoth jako krainą mlekiem i miodem (oraz krwią ofc) płynącą po wsze czasy. To chyba też zależy od tego, jak bardzo autor lubił Raziela. (niebieski nie żyje - to i skubanego Kaina załatwić trza!)
Choć jak mam być szczery to Prodigal Sons też ma (miał?) szansę być świetną produkcją, wypełniającą dość sporą lukę między BO2 a SR1. No i można by było załatwić Voradora.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Śro 18:52, 10 Lis 2010 |
|
Powiem tak - Prodigal Sons rzeczywiście miał (bo jakoś nie sądzą, by autor się tym zajmował jeszcze...) szansę być całkiem solidną grą na porządnym fanowskim poziomie - może nie byłaby to DoTA - która utworzyła nowy gatunek gier, ale myślę, że autor, spajając fabułę BO2 z SR1 (walka z plemieniem Voradora), wiedział, co czyni. Graficznie PS też stał na nawet niezłym poziomie (fakt, były siermiężne animacje i bugi, wiązane z grafiką i jak i pozostałymi fragmentami), muzycznie też było ok. Szkoda, ze to właściwie przepadło, a w zamian za to dostajemy jakiś mocno średni side-scrollowy platformer z elementami walki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 22:33, 10 Lis 2010 |
|
Z tego co wiem to prace nad prodigal sons ciągle trwają ostatnio był update o tym, że gra zostanie wydana "Soon, and this time, we're serious!". Chociaż nie wiem jak definiują "soon" albo "serious". I zauważcie, że czekamy tak długo po projektem zajmują się dwie osoby a pracy nad taką grą jest masa. Ja nadal jestem dobrej myśli!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malek
Starożytny wampir
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Malek's Bastion (Inowrocław)
|
Wysłany:
Czw 12:59, 11 Lis 2010 |
|
No świetnie, tylko powinni ostrożnie dobierać daty wydania. Lepiej od czasu do czasu rzucać newsy co się nowego dzieje, coś o nowych elementach. Zamiast tego najpierw rzucą datę maj 2009 (czy jakoś tak) - jak wszystko było jeszcze w surowym stanie.
Co nie znaczy, że samo PS mi się nie podobało. Jak na fanowską budżetówkę, to ten krótki etap jaki pojawił się w demie to kawał dobrej roboty.
EDIT: Ej, no skoro DNF w końcu ma wyjść, to i chyba jakaś kontynuacja serii się ukaże - nieważne czy oficjalna czy fanowska.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Malek dnia Czw 14:55, 11 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Czw 13:06, 11 Lis 2010 |
|
Jak dla mnie, gra wymaga mnóstwa pracy (chodzi o PS), ale jeśli by ją dopracowali, to kto wie... Chociaż to "soon" zalatuje mi DNF (który swoją drogą jest na dobrej drodze, w końcu, do wyjścia - wreszcie pokazany został gameplay).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Śro 12:24, 29 Gru 2010 |
|
pojawiła się nowa wersja tej gry (beta) , waży już znacznie więcej
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Faja
Hylden
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Śro 12:35, 29 Gru 2010 |
|
Modele, o ile można tak to nazwać, postaci oraz klocki, z których są ułożone lokacje są żywcem wyjęte z Castlevania: Symphony of the Night.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 17:13, 29 Gru 2010 |
|
I co z tego, że ściągnięte. Ważne, że fajnie się gra.
W ogóle ściągnęłam tą betę i nie mogę tego odpalić. Wywala mi jakiś błąd. A tamto demko mi poszło. Ktoś ma podobny problem?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Śro 21:52, 29 Gru 2010 |
|
mi z początku zawiesza się aplikacja, ale wystarczy poczekać jakieś 10-20 sekund i gra się uruchamia. uprzedzając pytania, w opcjach można zmienić rozdzielczość i poziom trudności.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|