Autor |
Wiadomość |
Endoom
Wampir
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Abyss(podkarpacie)
|
Wysłany:
Pon 18:35, 08 Gru 2008 |
|
Spróbowałem i nie ma żadnego pliku tekstowego... Ehh trzeba będzie przeszukiwać internet.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Pon 18:40, 08 Gru 2008 |
|
Pomogę Ci. Musimy coś zrobić, ale będziemy to twórcami pierwszego spolszczenie Legacy of Kain. Let's go!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Endoom
Wampir
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Abyss(podkarpacie)
|
Wysłany:
Pon 22:08, 08 Gru 2008 |
|
Ok spoko Więc zabieraj się za szukanie jakiegoś pliku z napisami w Defie. Od tego trzeba zacząć. Jak znajdziesz to daj znać Wtedy pogadamy na gg. Ja się jeszcze popytam kuzyna-programisty, może coś podpowie.
Btw. Jak już nam się uda to lepiej żebyśmy to zrobili dobrze bo nas spalą na stosie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Wto 15:04, 09 Gru 2008 |
|
Aaa tam, damy radę, ewentualnie nasze 'dzieło" umieszczą na "Indeksie spolszczeń zakazanych".
Choroba, mam problem, ten programik do rozszyfrowywania .bigfile gryzie się u mnie z antywirusem. Jakby co, u mnie ten plik jest formatu .dat.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Endoom
Wampir
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Abyss(podkarpacie)
|
Wysłany:
Wto 16:18, 09 Gru 2008 |
|
Ten program podany przez Kaina? To wyłącz antyvira Zresztą ktoś wcześniej w tym temacie wspominał, że pliki bigfile może rozszyfrować specjalny program który posiada tylko ta firma która go stworzyła. Więc mamy nikłe szanse :/ Ale narazie się nie poddam
PS. Wysłałem maila do "polonizatora" gier który ma własną stronkę ze spolszczeniami i zaproponował bym spróbował otworzyć tego bigfile jakimś archiwizatorem. Biorę się do roboty
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Wto 16:29, 09 Gru 2008 |
|
Hmmm, może programem, którym się robi mody w San Andreas. To byłby dobry pomysł. Już wiem, jakie napisy zastosować. Robaczek napisała świetne tłumaczenie, to wystarczy. A w razie czego, przecież można wyłączyć napisy.
Hah, dobrałem się do plików, tylko co tu zrobić...
Mam cię! pcenglish\locals.bin
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Qjin dnia Wto 16:38, 09 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
PeCeT
Wampir
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomianki (niedaleko WaWy)
|
Wysłany:
Wto 16:51, 09 Gru 2008 |
|
No to gratulacje (szczerze!!) Bym Wam pomógł, ale aktualnie na świeżym systemie nie mam Defa. Trza wybulić 15zł na nówkę
A z tego co wiem tłumaczeń do Defa to było całe... jeden! Tak więc życzę powodzenia
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Wto 17:15, 09 Gru 2008 |
|
Kamilx12, spróbuj coś z tym zrobić, bo ja niestety nie mam możliwości, mianowicie komp mi się na tym wiesza. Spróbuj tez dalej prześledzić pliki i wyszukać tego samego pliku, tylko że zamiast pc będzie ps2.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Qjin dnia Wto 17:16, 09 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Endoom
Wampir
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Abyss(podkarpacie)
|
Wysłany:
Wto 17:37, 09 Gru 2008 |
|
Jakim programem to otworzyłeś? I są tam jakieś pliki tekstowe? Np. te dialogi?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Wto 18:02, 09 Gru 2008 |
|
Tym programem, który dał Kain.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Endoom
Wampir
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Abyss(podkarpacie)
|
Wysłany:
Wto 18:07, 09 Gru 2008 |
|
No tak, próbowałem i tylko to:
File Information
---
Name: ariel.drm
Offset: 1132331008
Length: 155840
Type Name: Unrecognized
Type Description: A file that is not recognized by Soul Spiral
---
Raw Data In Index:
Hex: 000260C0 Dec: 000000155840
Hex: 437E0000 Dec: 001132331008
Hex: 00000000 Dec: 000000000000
---
Raw Header Data:
Hex: 0B 00 00 00 0A 00 00 00 90 00 00 00 00 00 00 00
Dec: 011 000 000 000 010 000 000 000 144 000 000 000 000 000 000 000
ASCII: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
jest w każdym pliku. Też tak masz? Czy może ten program ma jakąś funkcję o której nie wiem?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Wto 18:10, 09 Gru 2008 |
|
Nie próbowałem. Zdam relacje później. Musze kończyć, bo:
-testuję bigfile
-jestem zajęty (związane z poprzednim)
-ciągłe odpowiadanie mnie przeraża, nie mogę po prostu nadążyć.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Wto 18:14, 09 Gru 2008 |
|
Qjin napisał: |
-ciągłe odpowiadanie mnie przeraża, nie mogę po prostu nadążyć. |
A myślałeś kiedyś tak, żeby NIE opowiadać na każdy nowy post na forum. Bez urazy, ale odnoszę wrażenie, że masz jakąś obsesję na punkcie widzenia swojego nicka w kolumnie "ostatni post"...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
PeCeT
Wampir
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomianki (niedaleko WaWy)
|
Wysłany:
Wto 18:28, 09 Gru 2008 |
|
Pozwole sobie dodać że gdyby nie to, to tematy nie rozwijałyby się
P.S: Patrz, a myślałem że się warny posypią, a tu....
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PeCeT dnia Wto 20:42, 09 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Wto 18:57, 09 Gru 2008 |
|
No cóż, po prostu lubię odpowiadać na każdy post, ale jest limit prędkości.
Hmmm, ale jeśli tak dalej, to rozszyfrujemy cały bigfile i zrobimy to spolszczenie. Ale na razie... robota.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Endoom
Wampir
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Abyss(podkarpacie)
|
Wysłany:
Wto 19:52, 09 Gru 2008 |
|
Ale jak rozszyfrować?? Masz te pliki tekstowe czy nie? Bo już nie mogę wytrzymać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Wto 20:18, 09 Gru 2008 |
|
Podałem ci nazwę tego pliku. Spróbuj to rozszyfrować tym programikiem od Lorda /<aina.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Endoom
Wampir
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Abyss(podkarpacie)
|
Wysłany:
Wto 21:25, 09 Gru 2008 |
|
Dobra, być może jestem tępy czy coś w tym stylu. Być może ten program jest dla mnie zbyt skomplikowany.
A teraz wytłumacz mi Qjin co ja moge w tym programie zrobić?
Wszystko co jest w każdym pliku to coś podobnego:
File Information
---
Name: avernus1_11_2.mul
Offset: 338059264
Length: 13317792
Type Name: MUL
Type Description: Sound library
---
Raw Data In Index:
Hex: 00CB36A0 Dec: 000013317792
Hex: 14266000 Dec: 000338059264
Hex: 00000000 Dec: 000000000000
---
Raw Header Data:
Hex: 44 AC 00 00 FF FF FF FF 00 AA 73 00 02 00 00 00
Dec: 068 172 000 000 255 255 255 255 000 170 115 000 002 000 000 000
ASCII: D _ _ _ _ _ _ _ _ _ s _ _ _ _ _
Jak ty chcesz to rozszyfrować? Daj mi jakąś wskazówkę bo nie kumam.
Btw. znalazłem ten pliczek o którym mówiłeś. I co? To samo co u góry...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
PeCeT
Wampir
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomianki (niedaleko WaWy)
|
Wysłany:
Wto 22:07, 09 Gru 2008 |
|
Jeśli można- Na moje oko to biblioteka dźwiękowa, ale jak tam wolisz. Tzn. nie żeby na pewno, ale tak jest w opisie.Ponieważ dane wyjęte z kontekstu, jakby coś, to sorki za zamieszanie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PeCeT dnia Wto 22:13, 09 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Endoom
Wampir
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Abyss(podkarpacie)
|
Wysłany:
Wto 22:20, 09 Gru 2008 |
|
Podalem tylko przyklad.
Ale dzieki interwencji robaczka juz cos zaczynam kumac
PS. Qjin jak cos to pisz na gg 3175441
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Wto 22:51, 09 Gru 2008 |
|
Mmmm, ja opracowuję, jak to można skonfigurować po polsku. Tzn. poszukuję programu, którym mógłbym edytować napisy i dźwięk. Wiesz chyba, o co mi chodzi, już wcześniej o tym wspominałem.
Mam już poparcie, niedługo zacznę współpracować nie tylko z Tobą, ale i nie byle z kim, bo z PLProjekt. oni na pewno pomogą.
Ajajajajaj, nie mogę się zarejestrować. Ale znalazłem punkt zaczepienia... To Restorator.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Qjin dnia Wto 23:10, 09 Gru 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Endoom
Wampir
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Abyss(podkarpacie)
|
Wysłany:
Wto 23:15, 09 Gru 2008 |
|
PLprojekt? O wow. Masz jakies wtyki ? A tak na serio to pisałeś do nich?
Mam restoratora. I szukam tych plikow z czcinka. Najlepiej to napisz na gg.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Śro 19:37, 10 Gru 2008 |
|
Wybacz, że mnie tak długo nie było. Dajesz sobie jakoś radę? Nie no, wywala mnie z powodu nieprawidłowego kodu rejestrującego. A wpisuję cały czas poprawny.
Robimy spolszczenie pełne czy z napisami?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Endoom
Wampir
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Abyss(podkarpacie)
|
Wysłany:
Czw 23:43, 11 Gru 2008 |
|
Dobra robimy małe postępy. Znalazłem plik z czcionką. locals.bin oraz font.ini. Czy ktoś wie jak go otworzyć(ten plik .bin)? Próbowałem różnymi programami ale żadnym się nie dało. No może jednym. Icprog. Ale jak go otworzyem to jakieś cyferki sie pokazały i nie wiem co zrobić. Wie ktoś może?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Pią 19:30, 12 Gru 2008 |
|
Czym się .bin przerabiało. Niech pomyślę, skąd znam ten plik? Spróbuj to otworzyć jakimś programem moddującym, gdyż bin zawsze jest brany pod uwagę w takich programach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|