|
|
Autor |
Wiadomość |
emil4
Sluagh
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 23:05, 27 Gru 2009 |
|
Witam!
Jestem tu nowy trochę grałem w SR1 i SR2. Niedługo będę miał BO2.
Mam pytanie co zrobić żeby ludzie oddawali mi hołd w SR1 ?
Poszedłem tam do nich i nic nikt przede mną nie klękał zdobyłem tą "moc wody" myślałem że to dzięki temu ale nic.
Może ktoś mi powiedzieć jak to zrobić ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 1:19, 28 Gru 2009 |
|
Zajrzyj tutaj, powinno pomóc.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Pon 12:41, 28 Gru 2009 |
|
Ale jakby ci się nie chciało zaglądać, to po prostu zależy od tego, czy ich mordowałeś, czy nie. Jeśli nie walczyłeś z żadnym z nich, to powinno być OK (z resztą, to bardzo ciekawa zależność w SR1).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dj Olo
Wampir
Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 18:01, 27 Sty 2011 |
|
szkoda ,że niema takiej w innych częściach
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dj Olo dnia Pią 18:06, 28 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Pią 17:59, 28 Sty 2011 |
|
Hmmm, inne zależności, powiadasz... Można było pójść dalej, na przykład: jeśli zabiliśmy któregoś ze swojej braci, to choć jego lokum nadal było skażone przez żywot Kaina, to jednocześnie miejscówka w pewnym zakresie zmieniała swój wygląd na lepsze, powracają dawne kolory, schodzi ze ścian szlam itp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |