Autor |
Wiadomość |
bartek_13
Hylden
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kain's mausoleum
|
Wysłany:
Pią 11:58, 23 Maj 2008 |
|
moim zdaniem napewno nie bendzie gry super podobnej do LoK lecz podobne są pod niektórymi względami lecz LoK je łączy jakoś za sobą np. blood rayne +devil may cry w jakiś sposób=defiance taka jest moja propozycja a wasza?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
soul
Hylden
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: z Nothingam
|
Wysłany:
Nie 12:02, 25 Maj 2008 |
|
Ja myślę tak:
Niech robią gry z wampirami w roli głównej ale po co by robić twór podobny do np. Def'a zamiast stawiać na własne rozwiązania jakąś inną fabułę. I o takim podobieństwie wtedy możemy mówić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartek_13
Hylden
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kain's mausoleum
|
Wysłany:
Pią 20:39, 30 Maj 2008 |
|
a jaką dali byście nową fabułe zwiazaną z wampirami?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
soul
Hylden
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: z Nothingam
|
Wysłany:
Czw 10:28, 05 Cze 2008 |
|
Zależy do jakich odbiorców fabułę przeznaczamy. Ale powinno być na pewno w niej dużo mroku, zakręcenia, polotu. Moglibyśmy również zrobić zamiast nowej fabuły remake bo1. Ale co do fabuły. Chodziłoby na przykład o kryzys. Wampiry na wymarciu, tworzą podziemne krypty, aby chronić się przed zagrażającymi im ludżmi. Jako wampir przywdziewasz czarny płaszcz i wynurzasz się z krypt aby gryż i pić, tworzyć szeregi wampirów aby zaatakować siedziby ludzi.
Oczywiście jest to tylko załążek fabuły.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartek_13
Hylden
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kain's mausoleum
|
Wysłany:
Czw 16:18, 05 Cze 2008 |
|
no albo ten nawracać na rodzaj wampirów swoją mocą
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bartek_13 dnia Czw 16:19, 05 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
soul
Hylden
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: z Nothingam
|
Wysłany:
Czw 10:06, 12 Cze 2008 |
|
Można to rozwiązać i tak. Tylko co do tej mocy to można by ją w jakiś sposób zdobyć(jako wampir-młodzik trzeba sobie moc takowoż zdobyć) i co do mocy gitara. Ale chodzi jeszcze o kwestię podziemi, o ich umiejscowienie czary maskujące itd.. A co ty na temat podziemia sądzisz bartku_13?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartek_13
Hylden
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kain's mausoleum
|
Wysłany:
Sob 20:50, 14 Cze 2008 |
|
no te wampiry gdyby sie zamieniały w mgłe jak kain było by ekstra cała armia sie kryje a oni tylko trach trach idą dalej fajnie by było dodać niektórym wampirą skrzydła wtedy zdołu by nabijały swojim kijkiem czy czymś tam i wogóle:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
soul
Hylden
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: z Nothingam
|
Wysłany:
Pon 15:37, 16 Cze 2008 |
|
Skrzydła można by jak w grach RPG po prostu zdobyć na pewnym levelu i jest ze skrzydłami git. A co zamiany we mgłę można byłoby ją także odblokować lub poddać się w wampirzych kryptach odpowiednim treningom i sprawdzianom. Można byłoby tak robić po zakończeniu( i oczywiście po udanym zakończeniu ). A co do broni jest sprawa prosta - kupowanie broni, wykuwanie jej samemu (z różnymi skutkami - zależy od stopnia wtajemniczenia w cech kowalstwa), kradzież broni. I co do czarnej peleryny bohatera takiej gry można by było tę satę tuningować lub zwyczajnie kupić lepszą ( lub uszyć ). Nie można też zapomnieć o butach, rękawicach i jakichś lekkich pancerzach, które mieściłyby się pod peleryną. Co o tym sądzisz?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 17:31, 16 Cze 2008 |
|
Czyli centralne RPG o wampirach...?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartek_13
Hylden
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kain's mausoleum
|
Wysłany:
Pon 19:48, 16 Cze 2008 |
|
nie zauważyłeś że lok to troche rpg była i jest zawsze tylko w innem sensie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 20:32, 16 Cze 2008 |
|
oO nie pokaż mi w którym miejscu masz tam role playing?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
soul
Hylden
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: z Nothingam
|
Wysłany:
Wto 9:31, 17 Cze 2008 |
|
Cóż, bo1 jest w serii LoK najbardziej erpegowy. Ale przykłady w innych częściach żeby nie bylo, że są elementy RPG tylko w jednej części np. w bo2 odblokowywanie nowych mrocznych darów za wygraną z bossem. W sr1 i sr2 odblokowywanie nowych rodzajów wrath blade'a za pośrednictwem odpowiednich kużni. Seria LoK zakrawa na tzw. hack'n slasha przez te wszystkie erpegowe elementy. I o to bartkowi chodzilo w zdaniu "nie zauważyłeś, że LoK to troche RPG była i jest zawsze, tylko w innym sensie ( poprawiłem pisownię zdania, przepraszam bartku nie mogłem się powstrzymać )". Chodziło bartkowi o właśnie w tym zdaniu o popularny odłam RPG a mianowicie hack'n slasha - wplątanie w grę akcji dużo elementów RPG. A co do tego, że gra o wampirach do której na zmianę z bartkiem w tym temacie kręcimy fabułę oraz elementy rozgrywki, jakoby miałabyć grą RPG, tu moja odpowiedź - tak chciałbym żeby ta gra była RPG'iem. A precyzując hack'n slashem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 14:06, 17 Cze 2008 |
|
Nie zgodzę się, że odblokowywanie dark giftów po bosach i nowe wraith blade'y to są elementy RPG, rąbanie mobów w LoK'u owszem jest trochę h'ns-owate (BO1 był najbardziej właśnie h'nsem przypominał mi nawet diablo 1 ) ale sama seria nie ma nic wspólnego z RPG (przypominając ROLE Playing Game )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lich
Wampir
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Icecrown Glacier (Września)
|
Wysłany:
Wto 15:18, 17 Cze 2008 |
|
Mund ma tu całkowitą rację. BO1 jako jedyna posiada jakieś elementy RPG "z prawdziwego zdarzenia" - a i to wciąż w za małych ilościach, aby można było BO1 nazwać klasycznym cRPG-iem. Reszta gier - action-adventure. Ni cholery nie mają nic wspólnego z elementami RPG...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Klaymen
Hylden
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 40 cm przed monitorem ;p
|
Wysłany:
Sob 14:14, 26 Lip 2008 |
|
Eeeee fajnie mi to nawet przez myśl nie przeszło by że którąkolwiek część serii lok'a możny by podciągnąć pod RPG!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bartek_13
Hylden
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kain's mausoleum
|
Wysłany:
Pią 18:47, 01 Sie 2008 |
|
może czas zmienic w ten spób loka częściowo role play czyli powicmy kain po podbiciu terenu może sobie chodzić lub cos w tym rodzaju
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Sob 18:15, 02 Sie 2008 |
|
A jak nie podbije terenu to nie może chodzić? o_O
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Faja
Hylden
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Pon 10:58, 04 Sie 2008 |
|
Nie no nie róbcie z LoK jakiegoś RPGa prosza Was. Jak kolejny LoK będzoe RPG to będzie lipa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|