Autor |
Wiadomość |
Radamor
Sarafan
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: hmm... czekajcie... niech pomyślę
|
Wysłany:
Pon 21:35, 27 Paź 2008 |
|
Dzisiaj przeglądałem sobie youtube i o to co znalazłem.
[link widoczny dla zalogowanych]
W późniejzym etapie moich poszukiwań znalazłem jeszcze link na forum na, którym znajdują się informacje na temat gry (forum w języku angielskim).
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to fanowska gra... Zresztą po co to mówię. Niektórzy z was pewnie o tym słyszeli, a inni gdy obejrzą trailer i spojrzą na tytuł tematu sami się zorientują.
Pomijając jednak to. Co sądzicie o samym pomyśle na taką grę?
P.S. Zapomniałem dodać jeszcz elinku do pobrania demka gry.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Radamor dnia Pon 21:42, 27 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pon 22:22, 27 Paź 2008 |
|
Była już o tym wzmianka na forum, ale jak już tu jestem to czemu nie... ^^ Moim zdaniem pomysł trafny, po pierwsze zawsze jakiś sposób na zabicie nudy przez twórcę, a po drugie w późniejszym etapie gra może okazać się całkiem fajnym i sympatycznym przerywnikiem pomiędzy nowymi grami oraz pykaniu jedynie w tytuły trójwymiarowe, chociaż kto wie może grafik się bardziej postara... Poza tym skoro już się ktoś za coś takiego zabrał to szkoda by było żeby nie skończył. Takie jest moje zdanie... ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Endoom
Wampir
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Abyss(podkarpacie)
|
Wysłany:
Wto 1:08, 28 Paź 2008 |
|
Obejrzałem trailer, poczytałem i zagrałem. Całkiem nieźle:) Chociaż ponarzekać zawsze można Polecam zagrać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Wto 17:40, 28 Paź 2008 |
|
Ech, co jak co, ale amatorszyczyzna........ A rysunki w menu mnie tak przeraziły, że odbije się od niej z hukiem, bo dalej nie jest lepiej, a teksty Raziela są drętwe.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 18:29, 28 Paź 2008 |
|
A oryginale są takie luźne i zabawne, że aż boki zrywać nie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radamor
Sarafan
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: hmm... czekajcie... niech pomyślę
|
Wysłany:
Wto 20:25, 28 Paź 2008 |
|
Według mie nawet nieźle im poszło. Chociaż to menu rzeczywiście... Brrr... Ale ogółem nawet ciekawy pomysł.
Teksty natomiast... Cóż... Zostawię to do przemyślenia wam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
PeCeT
Wampir
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomianki (niedaleko WaWy)
|
Wysłany:
Wto 21:13, 28 Paź 2008 |
|
Ściągnąłem, pograłem, przeszedłem - całkiem niezłe. Do doskonałości daaaleka droga, ale od czegoś trzeba zacząć. Nareszcie coś czego nie znałem (z perspektywy tego "lepszego, prawdziwego" Raziela)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Wto 21:43, 28 Paź 2008 |
|
Ech, a może by tak samemu zrobić coś takiego. Np. połączyć projekty z Legacy of Kain: Defiance + Blender + Game Maker? Może by coś z tego wyszło?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radamor
Sarafan
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: hmm... czekajcie... niech pomyślę
|
Wysłany:
Wto 21:58, 28 Paź 2008 |
|
Według mnie to dość ciekawy pomysł, bo ogółem w historii chodzi o ocalenie klanu Raziela. Przynajmniej takie na razie są moje przypuszczenia. Niestety gra w grafice przegrywa z ogromem nawet z BO1.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Śro 8:16, 29 Paź 2008 |
|
Grafika pachnie Tibią, apsik, aaaa apsik, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapsikkkkk!!!
Gdyby chociaż się pokusili o postacie bardziej przypominające te z BO1, a tak... Apsik!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radamor
Sarafan
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: hmm... czekajcie... niech pomyślę
|
Wysłany:
Śro 16:18, 29 Paź 2008 |
|
Niby, ale czasami najpierw pomysleć:
"Czy ja zrobiłbym to lepiej?"
Tym zdaniem namawiam do zastanowienia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Śro 16:58, 29 Paź 2008 |
|
To zależy. Jeśli ktoś miałby umiejętności co do tworzenia gier i umiejętnie operował Blenderem i projektami z Defiance, to stworzyłby coś całkiem przyzwoitego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
PeCeT
Wampir
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomianki (niedaleko WaWy)
|
Wysłany:
Śro 17:01, 29 Paź 2008 |
|
Pozostaje czekać na rozwój gry - bo wydaje się fajna. Choć grafy raczej nie zmienią... Ale jakby tak wysłać to paru osobom (!!) i by im się spodobało, może dostaliby fundusze (!!) i volia! Mamy kolejną część - pomarzyć dobra rzecz...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Śro 19:25, 29 Paź 2008 |
|
A przynajmniej żeby zainwestowali w lepsze menu, bo to to tragedia. Ale gdyby dac im fundusze na naukę Blendera, to byłoby good, good, good.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radamor
Sarafan
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: hmm... czekajcie... niech pomyślę
|
Wysłany:
Śro 21:08, 29 Paź 2008 |
|
Nie przesadzajmy. W tej grze według mnie nei chodzi o grafę, ale o sam rozwój fabuły.
Bardzo mi się podobało jak na tabelce pkazana była rozpiska braci Raziela i ich klany i mowa o wampirach itd.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 12:13, 02 Lis 2008 |
|
To turówka jest! To ja podziękuję i postoję...
Ale jeśli ktoś lubi tego typu gry, a w dodatku LoK, to uważam, że powinien zagrać... ja się nie skuszę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Nie 16:08, 02 Lis 2008 |
|
Turówka?????????!!!!! (wpada w oburzenie, zamienia się we wściekłego wampira i rozwala wszystko na swojej drodze). LoK: Tibia turówka. Szkoda gadać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Nie 16:22, 02 Lis 2008 |
|
Stary jak Ci się to nie podoba itd. to może ściągnij tą grę zrób lepszą grafikę zmień system walki, wtedy będzie miodzio, a nie się bulwersujesz za walkę turową i grafikę. Moim zdaniem pomysł jest dobry, a najwidoczniej możliwości programisty i grafika są ograniczone, bo to nie są profesjonaliści.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Nie 16:31, 02 Lis 2008 |
|
Mundugumur napisał: |
a najwidoczniej możliwości programisty i grafika są ograniczone, bo to nie są profesjonaliści. |
ta gra jest robiona w programiku RPG Maker. Służy on do robienia właśnie takich rpg'ów a la stare Final Fantasy. Programowanie nie jest do niczego potrzebne żeby zrobić w tym grę. Sam się kiedyś nim bawiłem. Można tam budować lokacje z gotowych elementów, robić questy, tworzyć potwory itd.
Ja tam trzymam kciuki. Jeśli fabuła będzie dobra, a dialogi ciekawe to kiepską grafikę można przeżyć. Turowa walka też jest fajna, pod warunkiem że wszystko jest dobrze zbalansowane.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Wto 17:08, 04 Lis 2008 |
|
Też racja. Ale LoK a la Heroes to nie jest dobry pomysł. To tak jakby zrobić wyścigówkę z PoP. No cóż, ale jeśli tak dalej pódzie, a twórcom uda się wymyślić dobry scenariusz, to może coś z tego wyjdzie PRZYNAJMNIEJ strawnego. Jak na razie jestem na nie, niech oni to jeszcze dopracują i zrezygnują z tego systemu walki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Wto 17:49, 04 Lis 2008 |
|
Qjin napisał: |
Też racja. Ale LoK a la Heroes to nie jest dobry pomysł. [..] niech oni to jeszcze dopracują i zrezygnują z tego systemu walki. |
A co mają Heroes do tego? Ten system walki nie ma z nimi nic wspólnego (hirołsi to strategia turowa, gdzie przesuwasz jednostki po planszy, a ten system to po prostu walka na zasadzie "raz ja uderzam, raz ty"). Mówiłem, to jest dokładnie taki sam system jak chociażby w Final Fantasy.
I nie mogą z niego zrezygnować, bo ten turowy system jest wbudowany w programik w którym robią grę. Co prawda RPG Maker umożliwia pisanie algorytmów w Ruby, ale wątpię żeby napisali system walki w czasie rzeczywistym. Tak to już jest jak się korzysta z gotowych edytorów, zawsze są jakieś ograniczenia.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lord /<ain dnia Wto 18:04, 04 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Wto 21:34, 04 Lis 2008 |
|
Kurde, pomerdało mi się w tej głowie. Ale i tak nie jestem za tym pomysłem. Ale jeśli mówisz, że ten program RPG Maker tak już ma, no cóż........... Zaraz.... Skoro znasz ten program, którym oni to zrobili, to możemy sami zrobić takie coś I w dodatku możemy jakoś tak te kolory zretuszować, żeby to Tibii nie przypominało. Przecież samo to powinno mi przyjść do głowy, od kiedy podałeś tą nazwę, |<ainie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radamor
Sarafan
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: hmm... czekajcie... niech pomyślę
|
Wysłany:
Wto 22:56, 04 Lis 2008 |
|
Proszę bardzo. JEdnak ja dalej trzymam kciuki za ten projekt. Ciekawa historia, a to, ze jest to gra a la Final Fantasy to już pozostawima bez komentarza. Weś zrób w tym programie coś innego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Wto 23:00, 04 Lis 2008 |
|
Qjin napisał: |
Skoro znasz ten program, którym oni to zrobili, to możemy sami zrobić takie coś |
Trochę się nim bawiłem, nawet mini RPG'a zrobiłem. Jakieś dwa lata temu to było. Ale to strasznie czasochłonna zabawa. Żeby zrobić coś porządnego trzeba co najmniej kilka osób. Także podziwiam tę osobę która robi tę gierkę, bo mimo że nie wygląda to najlepiej, to i tak musiało ją kosztować dużo pracy.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lord /<ain dnia Wto 23:01, 04 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Śro 19:18, 05 Lis 2008 |
|
To co, robimy, jako czynni działacze forum grę Legacy of Kain? Kto za, kto sprzeciw? W grupie raźniej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|