Autor |
Wiadomość |
PeCeT
Wampir
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomianki (niedaleko WaWy)
|
Wysłany:
Pią 13:53, 07 Lis 2008 |
|
Ja jestem za. Z tym że nie wiem co moglibyśmy w tej materii zrobić.
No bo co?? Każdy oddzielny projekt? Czy może każdy dostaje materiał po kolei i wysyłamy mailem Bo ja pomysłu nie mam...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pią 16:20, 07 Lis 2008 |
|
Simple, piszemy scenariusz każdy dostaje rozdział bądź kilka rozdziałów do zrobienia, każdy to robi spokojnie nie spiesząc się, potem dostaje to jedna osoba, najlepiej ziomek, który posługuje się tym programem najbieglej etc. sklepuje to w całosc potem beta testy itd. i jak wszystko będzie ok to już. Proste logiczne i bezproblemowe...^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Pią 22:24, 07 Lis 2008 |
|
oj nie takie proste Mundugumur. Kto oprócz mnie potrafi się obsługiwać tym programem? Bo ja nie mam czasu na takie przedsięwzięcie i mogę was jedynie wspierać radą i robić za konsultanta (oraz użyczyć FTP na ewentualne pliki z grą). Poza tym ktoś najpierw musi zrobić tekstury i animacje postaci, oprócz scenariusza trzeba określić styl rozgrywki (czy typowe RPG z questami, czy takie coś jak ta omawiana tutaj gierka?), a dopiero potem można się wziąć za projektowanie poziomów i tworzenie całej rozgrywki. Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę, ale to wymaga trochę wysiłku i pracy. Nie żebym był sceptyczny, ale z doświadczenia wiem, że zaczyna się od dobrych chęci a kończy na 5 minutowym demie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Pią 23:36, 07 Lis 2008 |
|
Też racja. Ale... dla chcącego nic trudnego. W 20-tu, bo założę się, że dojdzie do nas jeszcze PRZYNAJMNIEJ tyle ludzi, a wtedy... coś z tego wyjdzie. Zaprojektujmy teraz scenariusz. O czym on może być? Hmmm... Może o władzy wampirów w Nosgoth za rządów Kaina.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Faja
Hylden
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Wto 15:36, 11 Lis 2008 |
|
20 osób? Widziałeś, żeby scenariusz do jakiejś gry wyszedł spod ręki 20 osób? Powodzenia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Wto 17:04, 11 Lis 2008 |
|
Kurde, scenariusz wymyśli jedna osoba, inna dialogi na podstawie scenariusza, jeszcze inna pomysły na stworzenie postaci doda i powinno coś z tego wyjść.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Final Cloud
Demon
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża
|
Wysłany:
Czw 2:40, 09 Kwi 2009 |
|
Właśnie przeszedłem demo i muszę powiedzieć, że jestem pod wrażeniem! Sam bawię się z RPG Makerami (aktualnie z VX) od trzech lat. Muszę przyznać, że wykonanie "Fall of Nosgoth" jest bardzo dobre i na prawdę wielki szacunek dla osób które się tego podjęły. Grafika niezła jak na ten programik, fajnie to wszystko wykonali. Mam nadzieję, że kiedyś może wyjdzie pełna wersja.
Co do Waszych chęci zrobienia gry. Moja pierwsza gra miała 5h grania, robiłem ją 8 miesięcy- a gra jest i tak według mnie słaba (ale sporo się nauczyłem, bardziej to teraz traktuje jako trening niż stworzenie gry z dobrą fabułą). Wiele projektów zawiesiłem, miało się chęci, a chęci mijały po jakimś czasie tworzenia. Aktualnie robię już drugą część do swojej gry i jakoś idzie. Pierwsza część już zrobiona (1h-2h grania). Linka do gry nie dam bo to tylko dla moich znajomych ;p. A zabieranie się za tworzenie dobrego LoK w RPG Makerze jest... hmmm.... dość ryzykowne. Bo można stracić dużo czasu, a wyjść z tego może nic.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rafell626
Łowca wampirów
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 9:38, 09 Kwi 2009 |
|
A ja popieram pomysł. Tylko jak już wcześniej napisano dobre chęci szybko się kończą.
RPG Maker obsługuje modele w jakimś znanym formacie? (3.ds, NIF) Jeżeli tak to mogę zrobić parę projektów.
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|