|
|
Autor |
Wiadomość |
Alevat
Łowca wampirów
Dołączył: 29 Maj 2020
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Śro 16:33, 02 Wrz 2020 |
|
Witam (Once again).
Jak za pewne wiecie bądź nie, Soul Reaver miał posiadać "day cycle" który pozwalałby pokazać nam świat nosgoth w nocy jak i dzień.
Niestety ta opcja została usunięta w późniejszych betach, czemu w późniejszych?
Dzięki youtuberowi Kevin Chatmajo który zaprezentował nam swój filmik za pierwszym razem na discordzie dopiero wtedy było wiadomo JAK działa "Military Time", można było powiedzieć że łatwo można było to odkryć (i tak było) jednakże jak ktoś próbował już zwiększać Military Time nic się nie zmieniało (bo trzeba było bardzo długo przestawiać ten czas, dopiero przez przypadek youtuber Kevin Chatmajo przechadzając się po świecie nosgoth w wersji Alpha Soul Reaver odkrył noc oraz to jak działa Military Time.
Ja postanowiłem sprawdzić osobiście i pobawić się tym, jak się okazało jeszcze przed nagrywaniem mego materiału "early beta soul reaver" posiadał również Day Cycle tyle że LEPSZY od alphy (co nawet samego Raina bądź Kevin zszokowało że przez cały ten czas w early beta ta funkcja wciąż była oraz to że day cycle obejmował wiele miejsc), można rzec że tą funkcję i to jak działa mogliśmy odkryć o wiele wiele wcześniej ale cóż lepiej późno niż wcale.
Postanowiłem z mojej serii "Comparison" zrobić materiał o tym i porównać.
Niestety ostateczna beta soul reaver nie posiada opcji "Military Time" dlatego też nie nagrałem porównania o tym (i jestem w 100% przekonany że w ostatecznej becie już to zostało usunięte, sam fakt że w ostatecznej becie bez opcji debug menu nigdy dzień się nie zmieniał).
Spróbowałem jednakże na porównaniu Soul Reaver PC Debug ale jak widać, day cycle został usunięty już kompletnie wtedy.
Zapraszam do oglądnięcia.
Link do Kevina - https://www.youtube.com/watch?v=8_9ha2B_mEk&t=103s
Link Comparison zrobiony przeze mnie "Alevat" - https://www.youtube.com/watch?v=zODqDV0s244
Do emulatora ps1 by korzystać Soul Reaver Alpha,Beta - używałem psxfin lecz teraz osobiście przeniosłem się za radą Raina na PCSXR (osobiście polecam, bo grafika w Soul Reaver jest bardzo wygładzona i przyjemniejsza).
Oraz co sądzicie o tej funkcji? Chcielibyście zobaczyć i ograć z taką funkcją soul reavera? Ja szczerze - tak.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Alevat dnia Śro 16:36, 02 Wrz 2020, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
Malek
Starożytny wampir
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Malek's Bastion (Inowrocław)
|
Wysłany:
Czw 19:26, 19 Lis 2020 |
|
Ciekawe, czy był pomysł jakby mógł taki cykl wpływać na gameplay. Młodsze wampiry (słabsze wersje) mogły zostać uśmiercone poprzez np. wrzucenie je w miejsca, gdzie bezpośrednio padało światło słoneczne (takie które przebiło się przez chmury z komina, które zakryły całe niebo). W nocy oczywiście ten sposób permanentnego zabicia wampira by odpadał.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Alevat
Łowca wampirów
Dołączył: 29 Maj 2020
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pią 16:05, 27 Lis 2020 |
|
@Malek
Osobiście sądzę że nie wpływałoby to zbytnio na rozgrywkę, dobrym dowodem jest na to że nawet wersja "Beta" posiadała Day Cycle (mojego zdania - lepszy) a mimo wszystko, nie wpływało to zbytnio poza zmianą dnia nic.
Jak wiadomo są jeszcze inne alphy itp więc może tak było? Tego nie wiadomo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |