Autor |
Wiadomość |
BaalTyon
Demon
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczyt Pilaru równowagi
|
Wysłany:
Czw 17:39, 03 Gru 2009 |
|
W tym temacie należy wypisać jakieś ciekawostki w jakiejkolwiek grze Lok. Dla przykładu w Defiance: już dawno odkryłem, że w 5 rozdziale wejście do kuźni wiatru otwierane jest reaverem ziemi..., a 500 lat wcześniej w 6 rozdziale reaverem ognia...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Sirgon
Demon
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cytadela Wampirów
|
Wysłany:
Czw 20:32, 28 Sty 2010 |
|
Nie wiem czy ktoś zwracał uwagę na to, ale sala treningowa w I rozdziale i przejście tego treningu, niszczy ścianę z tokenem zdrowia. A myślałem, że to tylko po to by było. xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
UthersonL
Hylden
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn (Woj. Warmińsko-Mazurskie)
|
Wysłany:
Pią 12:13, 29 Sty 2010 |
|
O tej nagrodzie za trening nawet nie wiedziałem, a kilka razy Defa przeszedłem. Cały czas myślałem, że to tylko takie przedłużenie szkolenia (tutorialu).
Za to inna ciekawostka z Defa: drobna różnica, która rzuciła mi się akurat w oczy między wersjami PC i PS2. Dotyczy walki z "cieniami" na końcu 1-go rozdziału (po pierwszym spotkaniu z Moe'em) i na początku 3-go. W wersji PS2 cieni na początku rozdziału 3-go już nie ma (walka nie zostaje powtórzona/przedłużona) i od razu zabrać się możemy za przedzieranie się do wieży.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BaalTyon
Demon
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczyt Pilaru równowagi
|
Wysłany:
Pią 13:41, 29 Sty 2010 |
|
Sirgon, to jest normalne, gra została tak zrobiona. Ten bonus do życia to nagroda za to, że umiesz angioelski albo łapiesz się o co chodzi i w szczególności za to, że wiesz ja wyonać różne ataki.
UthersonL napisał: |
Za to inna ciekawostka z Defa: drobna różnica, która rzuciła mi się akurat w oczy między wersjami PC i PS2. Dotyczy walki z "cieniami" na końcu 1-go rozdziału (po pierwszym spotkaniu z Moe'em) i na początku 3-go. W wersji PS2 cieni na początku rozdziału 3-go już nie ma (walka nie zostaje powtórzona/przedłużona) i od razu zabrać się możemy za przedzieranie się do wieży. |
A to to już naprawdę ciekawa rzecz warta uwagi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
UthersonL
Hylden
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn (Woj. Warmińsko-Mazurskie)
|
Wysłany:
Pią 14:00, 29 Sty 2010 |
|
BaalTyon napisał: |
Sirgon, to jest normalne, gra została tak zrobiona. Ten bonus do życia to nagroda za to, że umiesz angioelski albo łapiesz się o co chodzi i w szczególności za to, że wiesz ja wyonać różne ataki. |
Ta nagroda nie jest taka oczywista. Ja nawet nie próbowałem wykonywać instrukcji, ponieważ brałem tego manekina za zwykły niezniszczalny obiekt do ćwiczenia ataków.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Pią 18:36, 29 Sty 2010 |
|
Ja za to robiłem zgodnie z instrukcją, zależało mi bardziej na życiu niż kombosach - bo te też mi dobrze wychodziły (oprócz 4).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 0:09, 30 Sty 2010 |
|
Ja podobnie jak Uther... nie chciały się rozwalić te manekiny, to odpuszczałam i szłam dalej. Dopiero jak za drugim razem przechodziłam grę, to załapałam o co chodzi.
Co do ciekawostek... to już kiedyś chyba Qnop o tym wspominał. W Defiance w Rezydencji Voradora, w komnacie z sadzawką stoi posąg Starożytnego Wampira, który bardzo przypomina Janosa. Gdy Raziel po raz pierwszy odwiedza rezydencję, posąg ma otwarte oczy i jeśli do niego podejść i popatrzeć, to wydaje się jakby się na nas patrzył. Natomiast w czasie drugiej wizyty (i po rzekomej śmierci Kaina), posąg oczy ma zamknięte. Dla mnie to trochę taka symbolika. Nawet posąg odwrócił się od Raza, bo zabił zbawiciela Nosgoth.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Sob 19:17, 30 Sty 2010 |
|
Wiesz co, wcześniej nie zwracałem na to uwagi. Ale rzeczywiście tak jest, cóż, tu kolejny smaczek od CD.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BaalTyon
Demon
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczyt Pilaru równowagi
|
Wysłany:
Pon 18:50, 01 Lut 2010 |
|
robaczek napisał: |
Co do ciekawostek... to już kiedyś chyba Qnop o tym wspominał. W Defiance w Rezydencji Voradora, w komnacie z sadzawką stoi posąg Starożytnego Wampira, który bardzo przypomina Janosa. Gdy Raziel po raz pierwszy odwiedza rezydencję, posąg ma otwarte oczy i jeśli do niego podejść i popatrzeć, to wydaje się jakby się na nas patrzył. Natomiast w czasie drugiej wizyty (i po rzekomej śmierci Kaina), posąg oczy ma zamknięte. Dla mnie to trochę taka symbolika. Nawet posąg odwrócił się od Raza, bo zabił zbawiciela Nosgoth. |
Nie wiem jeszcze, ale ciekawa rzecz. Ponadto w nowszych Tomb Raiderach (szczególnie w legendzie) można znaleźć kilka nawiązań do LoKa. Podobno jest nawet Soul Reaver w legendzie, jak się przejdzie grę w 00% (wszyskie artefakty, próby czasowe zaliczone itp.).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RaZ1el
Demon
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mental Realm
|
Wysłany:
Pon 15:03, 08 Lut 2010 |
|
W Tomb raider Legenda na końcu dostaje się miecz (excalibour) i tak jak mówił kolega powyżej jak się przejdzie w 100% ma się dostęp do reavera którego ma Kain z LoK-a.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Wto 10:26, 09 Lut 2010 |
|
Tak, tylko że sama Lara z Soul Reaver'em nie wygląda specjalnie dobrze. Żeby nim jeszcze umiała walnąć... A tu jakieś machanie od niechcenia, ech, nie warto (choć ja w 100% przeszedłem, bo chciałem ot tak).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RaZ1el
Demon
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mental Realm
|
Wysłany:
Wto 21:06, 09 Lut 2010 |
|
Mam następną ciekawostkę dotyczącą Defa.
Jestem w rozdziale pt. 500 years later (500 lat później) postać-Raziel
Na początku jest już stopniałe już jezioro jad którym jest wykuta w skale głowa , którą zaś Kain rozwalił w poprzednim rozdziale czyli 500 lat wcześniej.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RaZ1el dnia Śro 18:32, 10 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
BaalTyon
Demon
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczyt Pilaru równowagi
|
Wysłany:
Śro 12:08, 10 Lut 2010 |
|
Kain był w Defie przy pilarach 500 lat przed Razielem. Tak czy siak ciekawostka ciekawa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RaZ1el
Demon
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mental Realm
|
Wysłany:
Śro 18:33, 10 Lut 2010 |
|
Sorry pomyłka ale poprawiłem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|