Autor |
Wiadomość |
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 22:19, 11 Cze 2011 |
|
Nie będę się rozwodzić nad cudownym wyglądem dzisiejszych stron, bo każdy kto mnie zna nieco bliżej już doskonale wie jakie mam o nich zdanie, ale jedno mnie w nich niepomiernie denerwuje... żeby cokolwiek tam zrobić muszę się zarejestrować. A bez tego to się nie da? Ja tylko chciałam sondą się pobawić. ARGH!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Lich
Wampir
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Icecrown Glacier (Września)
|
Wysłany:
Sob 22:28, 11 Cze 2011 |
|
Dobra, było miło, ale się skończyło. Czas na serię pytań:
Jak to niby zamierzacie zrobić? Skąd wzięliście narzędzia do tworzenia i edycji poziomów? I czy zostały one udostępnione przez twórców? (to akurat chyba pytanie retoryczne...)
Co z modelami? W czym je tworzycie? I czy format plików tworzonych przez ten program jest zgodny z SR1?
Co z programowaniem? Zna który z was biegle język oprogramowania, w którym był SR1 tworzony? Umie który dłubać w jego silniku? Wszak to wszystko trzeba jeszcze wrzucić jako-tako, by przypadkiem paskudne bugi nie wyskoczyły...
Poziomy? Dysponujecie dokumentami z koncepcjami poziomów dla ery SR1? Czy idziecie na ślepo i "a tu wrzucimy paru wampirów, a tam zagadkę, by się przypadkiem gracz na śmierć nie zanudził, idąc przez te proste jak cep korytarze"... ?
... Jak coś mi tu jeszcze do głowy przyjdzie, to pewnie wrzucę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Warnthor
Hylden
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarafan Stronghold
|
Wysłany:
Nie 7:49, 12 Cze 2011 |
|
Tak więc:
1. To nie będzie "przebudowa" zwykłego SR'a bo się nie da. To będzie oddzielny projekt.
2. Część modeli wzięliśmy z podstawowego SR'a aby można było w niego grać na strarej grafice.
3. To jest pytanie do SoulReavera
4. Tak. W większości pomogła nam strona The Lost Worlds, ale część i tak będziemy musieli robić sami, chociaż na pewno nie będzie to gra o "Smerfie".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SoulReaver
Sarafan
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 10:43, 12 Cze 2011 |
|
PISAŁEM JUŻ WCZEŚNIEJ O PROGRAMIE !
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Warnthor
Hylden
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarafan Stronghold
|
Wysłany:
Nie 21:47, 12 Cze 2011 |
|
Cytat: |
żeby cokolwiek tam zrobić muszę się zarejestrować. A bez tego to się nie da? Ja tylko chciałam sondą się pobawić. ARGH! |
Cóż, jedna z zalet stron tnb.pl
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SoulReaver
Sarafan
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 11:36, 13 Cze 2011 |
|
w gruncie rzeczy masz racje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DK
Sarafan
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nosgoth ul.Terytorium Klanu Raziela 15
|
Wysłany:
Wto 19:51, 14 Cze 2011 |
|
OK, ja czekam aż ukaże się wersja Beta(o ile w ogóle się ukaże(a jeśli będzie zamknięta to już teraz zgłaszam się na testera)), róbcie to chłopaki i dziewczyny(o ile jakieś biorą udział w tym projekcie) ja już wam tyłka nie będę zawracać, tylko to zróbcie. A jak się wam nagle odechce robienie tego projektu to umieśćcie to co zrobicie na necie aby inna grupka fanów mogła za was to dokończyć(ale i tak raczej w ten w 100% zrobicie). Powodzenia chłopaki na te kilka miesięcy roboty(a ja może w tym czasie nauczę się czegoś o silniku source i postara się zrobić mape do CSS osadzoną gdzieś w Nosgoth )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Nie 19:12, 19 Cze 2011 |
|
Powiem szczerze, że coraz bardziej mam chrapkę na ten projekt - nowe części starych marek ostatnią zawodzą, o LoK'u ni widu, ni słychu - więc czekam na betę, niech to będzie jednak pełna wersja po prostu z błędami, które przeboleję w oczekiwaniu na finalną edycję, a nie nędzne demo a la Pawlowski.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dj Olo
Wampir
Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 21:51, 23 Cze 2011 |
|
Właśnie ,niech będzie stara grafika - moja ulubiona. Zrubcie bete ,ale dopiero jeśli powstanie projektu będzie zapieczętowane.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qjin
Strażnik Reavera
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)
|
Wysłany:
Sob 14:23, 25 Cze 2011 |
|
Rzeźnia się szykuje, już nawet nie będę cytował, z jakiego powodu... Graficznie produkcja nie ma raczej siły, by stała na poziomie Defiance, trzeba byłoby w to włożyć mnóstwo pracy, sił i być naprawdę profesjonalnym modder'em, takim jak chociażby twórcy Mrocznych tajemnic do Gothic'a.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Warnthor
Hylden
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarafan Stronghold
|
Wysłany:
Nie 23:10, 26 Cze 2011 |
|
Jak już było napisane, grafika będzie identyczna jak w starym SR. SoulReaver miał mi przesłać link do Cut-scenki z kapłanki, ale już od pół miesiąca nie mam z nim kontaktu :/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Pon 0:21, 27 Cze 2011 |
|
Zamykam ten spamerski topic, jeśli ktoś naprawdę myśli że ten mod/gra powstanie to... podziwiam za wiarę. Jeśli zobaczę dowody jego istnienia (mało prawdopodobne) to odblokuję topic
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|