|
|
Autor |
Wiadomość |
kriss80858
Hylden
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 22:24, 07 Cze 2013 |
|
Wyobraźmy sobie świat, w którym nie byłoby jednego Raziela i jednego Kaina, lecz setki, tysiące, może miliony...
Elderze, czemuś nas opuścił!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Malek
Starożytny wampir
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Malek's Bastion (Inowrocław)
|
Wysłany:
Pią 22:58, 07 Cze 2013 |
|
|
|
|
kriss80858
Hylden
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 23:17, 07 Cze 2013 |
|
Przeczytałem i szczęka mi opadła... idę szukać jakiejś szmaty, coby nie straszyć. Czyżby Moe gdzieś się wkradł?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Sob 0:04, 08 Cze 2013 |
|
Malek napisał: |
http://www.lokpoland.fora.pl/defiance,1/legacy-of-kain-defiance-online,240-25.html
Mówili że się nie da, mówili że tak być nie może. Kilka osób przewidziało przyszłość i szykowało się na najgorsze, ale została generalnie zjechana. I kto miał rację?!!!!1111 |
I wydało się kogo to wina!!! Square-Enix przeczytało ten topic i spodobały im się twoje pomysły
Swoją drogą jestem ciekaw jaki był ich tok rozumowania. "Hmmm, reaktywujmy markę która była martwa przez 10 lat. I reaktywujmy ją jako MMO, pomimo tego że wszystkie gry z tej serii były wyłącznie konsolowymi action-adventure pozbawionymi multiplayera, których najmocniejszym punktem była fabuła i dialogi. I nie pozwólmy tej gry robić jednemu z naszych najlepszych studiów, które właśnie wypuściło bardzo dobrze przyjęty remake Tomb Raidera, tylko dajmy ją komuś innemu kto nie miał z nią nic wspólnego. Fani będą wniebowzięci!".
Mam wrażenie, że robili jakąś online'ową grę typu MOBA, a później postanowili, że lepiej się sprzeda jeśli podłączą ją pod jakąś popularną serię. Więc po prostu nazwali to Nosgoth i zamienili orki na wampiry i gotowe. Do kogo oni chcą to coś skierować? Fani Legacy of Kain się na to nie rzucą, bo to nie jest to czego wszyscy chcieliśmy. A tych, którzy fanami nie są tym bardziej nie będzie to interesować. Dlaczego nie zrobić nowej marki, tylko podłączać to coś pod martwego od dekady LoKa?
Z drugiej strony może to lepiej jeśli wypuszczą takiego luźno powiązanego z LoKiem spinoffa. To lepsze niż jakiś koszmarny remake, w którym Kain jest błyszczącym się brokatem emo nastolatkiem, a Raziel biega z kałasznikowem i rzuca fuck'ami na lewo i prawo (patrz remake Devil May Cry). Przynajmniej nie zatrują nam wspomnień. Taką online'ową gierkę bez fabuły będzie można łatwo zignorować, nie naruszy kanonu. A jak jakimś cudem okaże się dobra, to nawet pograć będzie można bez stresu, że zniszczyli serię.
Przypuszczam, że to nie będzie MMO RPG ale raczej coś w stylu MOBA (DOTA, League of Legends). To teraz najbardziej zyskujący na popularności gatunek i każda firma chce dla siebie kawałek tego tortu. Jedynym wytłumaczeniem dla mnie, dlaczego chcieli by to podpiąć pod LoKa jest to, że może chcą wykorzystać znane i popularne postaci z serii. Może do wyboru dadzą takich bohaterów jak Kain, Raziel, Janos, Vorador i będzie się nimi po prostu toczyć walki na arenach. Żadnej fabuły. Bo nie widzę jak inaczej to mogli by zrobić, żeby to miało sens. Popularny gatunek + rozpoznawalni bohaterowie = zysk? Zobaczymy, w każdym razie będzie trzeba trochę poczekać na nowe info, skoro powiedzieli wprost, że na E3 Nosgoth nie będzie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kriss80858
Hylden
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Sob 11:53, 08 Cze 2013 |
|
Czy ja wiem, czy Kain, Raziel, Vorador albo Janos są rozpoznawalni... Z pewnością najbardziej wśród wszystkich innych postaci, może poza Moe. Jednak na szeroką skalę, mam na myśli szeroko pojęty rynek gier, wydają się być raczej niezbyt jasno świecącymi gwiazdami. Nie łudźmy się - taką Larę zna prawie każdy, Kaina albo Raziela - wątpię czy to będzie więcej niż 10%...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 19:58, 08 Cze 2013 |
|
Popieram poprzednika. Kolega jest uzależniony od LoL i DOTA, więc chcąc niechcąc, też trochę mnie douczył. DOTA podobno miała postaci z gier Blizzarda, a jest ich całkiem sporo (Diablo, Warcraft, Starcraft). LoL ma dużo postaci, które są tendetnymi ripami z innych uniwersów, czy po prostu wykupują image - np. ostatnio pokazywał mi skiny bohaterów wyglądających jak Zhao Zilong i Lu Bu z Trzech Królestw. Jest nawet polski Husarz.
To, co mówi Lord ma sens, ale jeśli to coś ma być jak te gry, to skąd postaci do tego? Oczywiście jest Kain, Raziel, Janos, Vorador itp. ale z całego uniwersum LoK nie wyciśnie się aż tylu postaci, by zadowolić potencjalnych graczy dla takich gier. Więc co? Dodarzą jakiegoś brokatowego emo? Potworzą niewiadomo co? Więc przestanie to być LoK i mieć jakikolwiek związek z tym uniwersum. Powstanie coś na kształt nowego TR. Jak napisał Lord: to fajna gra, ale z normalnym TR nie ma nic wspólnego poza nazwą. To samo może (a nawet na pewno stanie się) z tym co oni tam szykują i jedyne, co z tego wyniknie, to obrzucenie błotem kochanego przez graczy tytułu.
A teraz wybaczcie, pójdę poszukać swojej głowy. Ostatni faceplm mi ją strącił, ale chyba potknęłam się o nią kilka razy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Wto 11:48, 11 Cze 2013 |
|
Community Manager od Nosgoth odwiedził oficjalne forum eidosa i odpowiedział na kilka pytań.
Cytat: |
Making sure that we respect the series canon is something we take very seriously. I know you'll think I'd say that anyway, but we're devoted fans of the lore established in the previous games, so it's only natural we'd want to ensure Nosgoth both complements them and expands upon them.
I'm all up for having a discussion... but all in good time. Right now, we're all heads-down and nose to the grindstone in the preparation phase, getting all the various materials in place etc, and we want to make sure that the game feels right before speaking about it more plainly and openly.
As I told VG247, I'm sorry to be so cagey... we just felt it was important to tell you what Nosgoth *isn't* so as to properly manage your expectations. The time to tell you what Nosgoth *is* will be coming soon, but not just yet.
Anyway, pleasure to make your collective acquaintance. Just for full disclosure, my fave game in the series was SR2 on PS2, although I did really enjoy BO2 as well (it had some really nice mechanics and looked great on the original Xbox). |
Cytat: |
I loved SR1 (played it on the Dreamcast) - the story was just magnificent, although I feel that almost every gameplay mechanic was improved on in SR2 (and SR2 had more interesting environments too, IMHO).
On Nosgoth, I'm the game's Community Manager - which as a long-time LoK fanboy is pretty much a dream gig! I look forward to discussing my exact involvement so far in greater detail once we're ready to do so.
With regards to genre, all I can say right now is that you really shouldn't be thinking of Nosgoth as a game in terms of a single-player experience. |
Cytat: |
The truth is I don't know about Amy's notes, although I know I personally haven't read them (even though the prospect has me salivating). Even if I did know, I'm not even sure what I'd be allowed to say, especially as Crystal Dynamics aren't involved with Nosgoth and I assume her notes would be their property. So yes, "i don't know" is the only answer I can give right now.
Regarding extraneous information, the answer is "yes" and "no". "Yes" in the sense that we've done our very best to absorb all knowledge about LoK's narrative as revealed in the games and elsewhere, and "no" in the sense that it's not really relevant to Nosgoth. As I said in my statement, Nosgoth is very much on a seperate branch of the LoK mythos to Soul Reaver and Blood Omen (and, by extension, Defiance). It's definitely the same familiar universe, though.
Regarding an HD collection, I'm afraid I have absolutely no information about that to share, I'm afraid. I would have thought that all the games being playable on Steam would have circumvented this issue, though? |
Cytat: |
That's okay, I understand that tensions are running high about this game. Heck, when they first told me about Nosgoth, as a big LoK fan I needed to be convinced just as much as you lot! I'm happy to say that having got my hands on it plus having seen what we're doing with it and the attention lavished on it, I'm now very much an enthusiast and I look forward to sharing that enthusiasm with you all (relatively) soon.
Again, sorry to be so vague. And sorry if my presence here is only sporadic, as I said we're still very much in the preparation phase. |
[link widoczny dla zalogowanych]
Nic nowego, tylko potwierdził to co wiedzieliśmy do tej pory. Nie mamy myśleć o Nosgoth jako o grze single-player, CD nie mają z tą grą nic wspólnego, Nosgoth to oddzielna historia, dzieje się w tym samym uniwersum ale nie kontynuuje fabuły z poprzednich części.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Czw 1:02, 13 Cze 2013 |
|
Post pod postem, ale to może być ciekawe, więc może mi wybaczycie. Kolejny post od CM'a.
Cytat: |
Nosgoth is not a mobile game. Also, we're mostly influenced by LoK:SR1... make of that what you will. |
Ciekawe, najbardziej inspirują się SR1. Tylko czy ma przez to na myśli mechanikę gry (otwarty świat, wiele broni, czarów) czy może klimat (post-apokaliptyczne Nosgoth, różne wampirze klany). To może być wskazówka co do tego w jakiej erze rozgrywać ma się to MMO czy cokolwiek to będzie. To tak a propos naszej dyskusji o skrzydlatym Razielimie. Czyżby to mogło być MMO w którym gramy wampirem i możemy wybrać do którego klanu należy (tak jak rasy w większości MMO)?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kriss80858
Hylden
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Czw 8:25, 13 Cze 2013 |
|
No i będą miliony (przy dobrej koniunkturze) Razielimów i Turelimów, a pozostałych po tysiąc. Przecież od zawsze wiadomo było, że te dwa klany są najpotężniejsze. Chyba, że wyrównają jakoś potencjał każdego z nich, ale to kłóciłoby się z pierwowzorem...
Co to będzie, co to będzie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malek
Starożytny wampir
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Malek's Bastion (Inowrocław)
|
Wysłany:
Czw 8:46, 13 Cze 2013 |
|
Wystarczy zajrzeć na deviantart by zobaczyć że największym uwielbieniem ze wszystkich klanów cieszy się Razielim (głównie ze względu na Raziela). Sami przyznają, że mają mocno gdzieś co się działo w poprzedniej serii więc mi to wszystko pachnie balansowaniem klanów. Niby Melchiachim mogą podróżować i atakować spod ziemi, a Zephonim mają pajęczynę i po mistrzowsku wspinają się po ścianach, Rahabim pływają i dysponują telekinezą, Dumahim to po prostu wymarzone tanki z tą magiczną pętlą gdy biegają wokół kogoś. Problem polega na tym, że większość ludu to durnie, nie będą bawić się w bajery tylko pójdą w rasę o największej surowej sile (czytaj: Razielim, hardkorzy wezmą Turelim).
Przy sporej dozie inwencji można by jednak z każdej rasy coś wyciągnąć:
- Melchiahim: wyglądają na urodzonych asasynów, z tym przenikaniem przez obiekty w Spectralu i atakami spod ziemi
- Zephonim: infiltracja, unieruchomienie pajęczyną i zaskoczenie
- Rahabim: dojdą do miejsc do których inne wampiry nie wejdą, odporne na wodę i siłowo dość przyzwoite
- Dumahim: tanki, biorą sporo na klatę i jednak dość sporo oddadzą
- Turelim: super rozwinięta telekineza, czyżby coś jak magowie?
- Razielim: skrzydła i surowa siła, podstawowy dmg dealer.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pablo
Łowca wampirów
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mędrzechów, Tarnów
|
Wysłany:
Czw 10:23, 13 Cze 2013 |
|
Czyli miałaby to być Wojna o Nosgoth pomiędzy wampirzymi klanami z ery SR1... Miałem to kiedyś proponować, ale zrezygnowałem, gdyż nie spodziewałem się, że w dupach będą mieli fabułę.
A fabuła będzie taka, że Kain pojedzie na wakacje, albo wejdzie do trumny ewoulować, a spuszczone z kagańca klany zaczną walkę o panowanie i wrzucą Kaina do Abyss. ;_;
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malek
Starożytny wampir
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Malek's Bastion (Inowrocław)
|
Wysłany:
Czw 21:54, 13 Cze 2013 |
|
Cóż, skoro mogą dać klany do wyboru... Może chcą zrobić coś ala MMO Vampire the Masquerade: Bloodlines? Problem w tym, że ta gra miała klimat World of Darkness, ciekawe postacie i dialogi, świetną fabułę czyli... Dokładnie to czego NIE będzie w World of Nosgoth.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Pią 11:41, 14 Cze 2013 |
|
kolejne kwiatki od CM'a:
Cytat: |
Nosgoth is not open-world. |
Co to za MMO bez otwartego świata? Czyżby więc jednak MOBA?
Cytat: |
That's correct, but didn't say the gameplay would be influenced by LoK:SR1. It is, after all, a multiplayer game.
Sorry for all the guessing games, but like I said, right now I can tell you is what Nosgoth isn't, rather than what it is. Tbh, I've probably said too much already (I hope I don't get in trouble!), but as a fellow fan I don't like seeing you guys speculate too far down a wrong path.
|
Czyli jak mówił, że inspirują się SR1 to nie miał na myśli gameplaya.
Poza tym zauważyłem, że ten koleś podpisuje się jako Square Enix London Studios Community Manager, więc to chyba zdradza jakie studio pracuje nad tą grą.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pią 15:48, 14 Cze 2013 |
|
Powinni zrobić na tym forum flame'a żeby zostawili tą serię w spokoju i wszyscy powinni zbojkotować to MMO.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malek
Starożytny wampir
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Malek's Bastion (Inowrocław)
|
Wysłany:
Pią 17:16, 14 Cze 2013 |
|
Ludziska na forum już zaczęli miotać wszystko co im przychodzi do głowy. MOBA? Tower defence? Może coś ala Mount & Blade - czyli symulacja Battle of Last Stand / Battle of Meridian?
Taa, wszystkim się nudzi więc Kain zezwolił na wielką międzyklanową wojnę. Wybieramy kim gramy, dobieramy sprzęt i do boju. Mogą to zrealizować jak League of Legends albo Mount & Blade. Ciekawe co oni naprawdę robią?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Malek dnia Pią 17:18, 14 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 21:15, 14 Cze 2013 |
|
Jak zrobią takiego LoL-a, to się zastrzelę. A zrobią, pozostaje mi więc tylko znaleźć kogoś, kto udostępni narzędzie zbrodni (choć w zaistniałej sytuacji, to chyba jednak akt łaski dla moich skołatanych nerwów). Zresztą już sam skrót wiele mówi o tego typu rozgrywce: jeden wielki LOL.
I niestety, pan mówi "czym ta gra nie jest", a nie zdementował, że nie jest to właśnie takie lolowe łajno, więc... bądźmy dobrej myśli! Starzy fani i tak tego nie kupią, bo atutem serii jest fabuła, której tu nie ma. Sama nazwa to za mało, by przyciągnąć starych wyjadaczy, którzy tylko popatrzą, pokręcą z politowaniem głową i pójdą oglądać filmiki z prawdziwych LoK-ów po raz n-ty. Za to mogą zarobić na osobnikach, którzy marnują pieniądze i czas na tego typu "rozrywkach", choć wątpię, by były to wielkie sumy. Tak czy inaczej, los tego produktu jest raczej przesądzony.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pią 21:44, 14 Cze 2013 |
|
Kurcze, a może to będzie on-line tak jak diablo 3... Tzn. cały czas podpięcie do neta + możliwa rozgrywka multiplayer... Kogo ja próbuję oszukać? Na pewno nie. : (
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Janos
Łowca wampirów
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska, Bełchatów
|
Wysłany:
Pon 18:03, 17 Cze 2013 |
|
Ja pierdziele, nie wierzę, że z tak zajebistej serii chcą zrobić drugą Dotę albo drugiego LoLa. Zamiast zrobić nawet już remake BO1 albo SR1 to wolą zrobić taki szajs dla ,,gimbusów'', którzy zobaczą, że to coś jak LoL więc oni muszą w to zagrać kompletnie nie wiedząc o co chodzi. Ehhh chyba czasy ostateczne nadeszły... No ale tak, dla Crystal Dynamics ważniejszy był Tąb Rajder, babka archeolog, która zwiedza świat i strzela do zwierząt i ludzi niż seria z najlepszą fabułą jaką w życiu widziałem, tak rozbudowaną, że do dziś wszystkiego nie wyjaśniono.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Pon 22:16, 17 Cze 2013 |
|
Cytat: |
It's because we think the mythology of the LoK series is terrifically compelling, well developed and very different to traditional vampire or dark fantasy fare, so we're very much looking forward to bringing this world to multiplayer gamers.
Inevitably, due to the nature of this game being multiplayer, story will not be as prominent a factor in moment-to-moment gameplay as with previous LoK games, which hopefully will address your point about newcomers. Nevertheless, as fans of the series, it's our hope that what we are doing within the lore will encourage newcomers to be engaged by the series' rich backstory and convert them into LoK aficionados.
Additionally, by having Nosgoth exist on a different branch to SR and BO (but within the same continuity), we're going out of our way to avoid "butchering" the game and, by extension, the IP. |
"story will not be as prominent a factor in moment-to-moment gameplay as with previous LoK games" - to chyba mówi samo za siebie. Och LoK'u, co oni ci zrobili...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 2:45, 18 Cze 2013 |
|
Może zbiją kupę kasy na tym po czym zrobią kolejną PRAWDZIWĄ część LoK'a... Sam się dziwię jakim to optymistą czasem jestem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Wto 16:39, 18 Cze 2013 |
|
Z wątku o Dead Sun: http://www.lokpoland.fora.pl/zapowiedzi,6/legacy-of-kain-dead-sun-anulowany-projekt,729.html
Cytat: |
“Nosgoth” - once known as “War for Nosgoth” – is the multiplayer component of Legacy of Kain : Dead Sun. It recycles the art assets from the cancelled single-player project, and has been compared strongly to “Monday Night Combat” with third-person battles using period-appropriate weapons such as crossbows. |
Monday Night Combat:
http://www.youtube.com/watch?v=Z3KxudoBhAU
Czyli wychodzi na to, że Nosgoth to jakaś mieszanka MOBA z trzecioosobową strzelanką, gdzie zamiast kałacha mamy kuszę z kołkami osinowymi na wampiry, tak?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
reavers
Sluagh
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 0:02, 23 Cze 2013 |
|
Nie kminie, po co oni wpierniczaja sie z gra na obsadzony juz rynek przez LoL i DOTA? Skoro tacy geniusze pracuja w tej firmie, to moze wypada sie cieszyc ze Dead Sun nie wyjdzie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
oQo
Wampir
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 11:42, 23 Cze 2013 |
|
Jeśli źle to zrozumiałem to poprawcie mnie: WfN będzie w najlepszym wypadku czymś a'la WoW, a w najgorszym klonem LoL'a? Że też musiałem dożyć takich czasów
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord /<ain
Scion of Balance
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Coorhagen
|
Wysłany:
Śro 13:25, 14 Sie 2013 |
|
Z forum Eidosa, podsumowanie informacji od Community Managera
Cytat: |
1. What genre is War for Nosgoth? Is it an MMO or MOBA type of game?
Nosgoth is not an MMO. It's a competitive online multiplayer experience (...with a bit of a twist).
Nosgoth will not be an MMORPG and Nosgoth doesn't look or play anything like DoTA2 or LoL.
While Nosgoth is unlike any other competitive online multiplayer game that I've played or am familiar with, the closest comparison is probably Unreal Championship 2. Not sure if Nosgoth is all that similar, but I suppose it's closer to that than a traditional LoK game, an MMO or a MOBA.
2. Why is it multiplayer and not singleplayer?
Because of the concept - it's the game we and the devs wanted to make.
Inevitably, due to the nature of this game being multiplayer, story will not be as prominent a factor in moment-to-moment gameplay as with previous LoK games, which hopefully will address your point about newcomers. Nevertheless, as fans of the series, it's our hope that what we are doing within the lore will encourage newcomers to be engaged by the series' rich backstory and convert them into LoK aficionados.
3. Is Nosgoth a mobile game or a potential next gen title?
Nosgoth is not a mobile game. Also, we're mostly influenced by LoK:SR1... make of that what you will.
4. Can the game be played offline?
Nosgoth is online.
5. Is there any specific date (or season) that you are all planning on revealing Nosgoth?
Yes, but I can't reveal what it is yet. We announced the game early and gave details on its context, but I'm afraid there's gonna be a bit of a gap between now and the time we release screenshots etc.
Right now, we're all heads-down and nose to the grindstone in the preparation phase, getting all the various materials in place etc, and we want to make sure that the game feels right before speaking about it more plainly and openly.
6. Will the lore of previous Legacy of Kain games stay intact?
I can tell you truthfully that Nosgoth has been built as an LoK game from the ground up. Making sure that we respect the series canon is something we take very seriously. I know you'll think I'd say that anyway, but we're devoted fans of the lore established in the previous games, so it's only natural we'd want to ensure Nosgoth both complements them and expands upon them.
7. Does Nosgoth use the same story as Dead Sun?
No, Nosgoth does not use the same story as Dead Sun (even slightly).
8. Will Nosgoth include an open world to explore?
Nosgoth is not open-world.
9. Can you answer what platforms we will see the title on?
Windows PC, but that may be expanded over time.
10. Will this game have controller input support?? Or will it rely only on keyboard input?
Right now, Nosgoth only supports mouse & keyboard.
11. Is there going to be a demo of the game available?
Yes.
12. Is the game "Nosgoth" played in 1st person, from 3rd person or bird's eye camera view?
Nosgoth is a third-person game; there's no first-person camera available.
13. Would it be unfair or terribly innacurate to say the game could be described as a Horde Mode style competitive multiplayer?
That would indeed be inaccurate.
14. Is there a training mode in the game?
I wouldn't say an in-game training mode is really necessary - it's a very intuitive game and we've ensure that it's as pick-up-and-playable as possible. We'd rather create an environment where you just dived right in and got into the action straight away.
15. So I’m getting the impression from the above that you’ve now played Nosgoth?
I've been playing Nosgoth since last December! It's come on a LONG way and I can honestly say that - as somebody who traditionally prefers playing solo narrative-driven games - it's made me appreciate multiplayer gaming in a whole new light and enjoy it in a whole new way.
In all seriousness, it's a helluva lot of fun to play - that's definitely been the focus of the development team, making a fun game you'll want to come back to over and over.
16. Will the information given outside of the games such as in FAQs be taken into account?
Regarding extraneous information, the answer is "yes" and "no". "Yes" in the sense that we've done our very best to absorb all knowledge about LoK's narrative as revealed in the games and elsewhere, and "no" in the sense that it's not really relevant to Nosgoth. As I said in my statement, Nosgoth is very much on a seperate branch of the LoK mythos to Soul Reaver and Blood Omen (and, by extension, Defiance). It's definitely the same familiar universe, though.
Additionally, by having Nosgoth exist on a different branch to SR and BO (but within the same continuity), we're going out of our way to avoid "butchering" the game and, by extension, the IP.
17. Is the game gory and will there be Kain and Raziel in it?
The game will be very violent, but as far as I'm aware the Soul Reaver sword does not appear in the game. Neither do Kain or Raziel for very good reasons - they're both busy doing... other things at the time of the game's setting. They're in Nosgoth (obviously), but they're not in Nosgoth (as in the game). It would make no sense for them to be so, narrative-wise. As explained before, it's on a separate branch of the IP, but is in continuity with the overall lore. Also, Anarcrothe is NOT playable, totally wrong time-frame.
18. Will the game be set during Moebius's crusade?
Wrong! It's a good guess, but it's not the one.
19. Are there werewolves in the game?
LoK's Werewolves aren't in Nosgoth... but I do think that's a really neat idea you have there, FWIW.
20. Will Nosgoth have some DLC or achievements?
Wait and see.
21. Can we expect good graphics?
Nosgoth will be the best looking LoK game to date.
22. In the game Nosgoth are we dealing with corrupted Nosgoth or healed Nosgoth?
The land is corrupted in Nosgoth.
23. Are vampires a playable race (faction, characters, you name it) in the upcoming game Nosgoth?
Yes.
24. Are there any non-vampire playables?
Yes, but they aren't Hylden, that wouldn't work with the game's setting
25. Will we revisit known areas of Nosgoth in the new game? Will we see new areas?
Yes.
26. Will there be a lot and a lot of weapons?
Oh yes.
27. You mentioned weapons, are we talking swords, crossbows, axes, maces etc…please tell me there aren’t any guns?
No guns, but do remember Nosgoth is place where flamethrowers exist.
28. Is it solely combat orientated?
Um... kind of. The focus is very much on combat, at least for the time being.
29. Will there be levels in the game e.g. defeat a boss you move to the next level or get a power up?
Again kind of, but there are no bosses in the game as it's a competitive multiplayer experience (...with a twist). You do gain experience, but it's not like XP in an RPG.
30. Will Nosgoth have its own Twitter and Facebook accounts? If yes, will they be launched at the same time with the official site?
Yes.
31. Can you do something about HD remakes of Legacy of Kain games?
Regarding HD ports and remakes of SR or BO games... I'm really the wrong guy to ask, I'm afraid. I mean, I'm very far away from that kind of decision making and don't really have any insight to share about that. While I'm the CM for Nosgoth, that doesn't give me visibility on every aspect of the LoK franchise as a whole, nor am I party to all decisions made about its future. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pablo
Łowca wampirów
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mędrzechów, Tarnów
|
Wysłany:
Czw 8:47, 15 Sie 2013 |
|
Czyli to będzie coś a la Rune na multi?;o
1.
Cytat: |
Also, we're mostly influenced by LoK:SR1... |
2.
Cytat: |
Nosgoth is not open-world. |
3.
Cytat: |
I'm aware the Soul Reaver sword does not appear in the game. Neither do Kain or Raziel for very good reasons - they're both busy doing... |
4.
Cytat: |
Will the game be set during Moebius's crusade?
Wrong! It's a good guess, but it's not the one. |
5.
Cytat: |
Are vampires a playable race...
Yes. |
6.
Cytat: |
Are there any non-vampire playables?
Yes, but they aren't Hylden, that wouldn't work with the game's setting |
To mi wygląda na jedną wielką jatkę pomiędzy poszczególnymi klanami (5) "zaraz" po tym, jak Kain i Raziel skoczyli w czasie (3). Korzystając z okazji do walki dołączają się również ludzie (4),(6). Walki toczone są w różnych rejonach Nosgoth (2), w erze SR1 (1), a raczej w niedalekiej przyszłości. To oczywiście nie będzie miało wpływu na fabułę, gdyż świat ten został już spisany na straty.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablo dnia Czw 8:49, 15 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |