Autor |
Wiadomość |
Winged
Gość
|
Wysłany:
Czw 22:45, 17 Gru 2009 |
|
System walki to naprawdę cud, miód i orzeszki. Jednak chciałbym się dowiedzieć więcej na temat kombosów jakie można wykonywać podczas walki. Oczywiście wiem ze są one opisane na nie jednej stronce o serii lok. Jednak co znajdę coś na ten temat wszędzie piszą coś innego "Ruch+akcja w jednym momencie na innej stronce znów ruch następnie akcja i już sam nie wiem jak efektownie wykonać taki kombos w grze. Jak dotąd jako tako wychodzi mi carcass i laceration (Raziel/Kain) Ale dajmy na to taki Phantasmal Tempest (Raziel) z wykonaniem ruch+lift attack w ogóle nie chce "wejść" w użycie... Pytanie może wyda się głupie z mojej strony ale właściwie jak wykonać efektywnie kombosa
|
|
|
|
|
|
|
Mundugumur
Starożytny wampir
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Pią 0:31, 18 Gru 2009 |
|
Tak jak masz opisane w grze tzn. najpierw naciskasz jedno a potem drugie. Mi przynajmniej tak wychodziło.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robaczek
Starożytny wampir
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 13:14, 18 Gru 2009 |
|
Na wyczucie, na wyczucie. Nie da się precyzyjnie określić kiedy nacisnąć dany klawisz. Raz zadziała, raz nie. Trzeba próbować i wyczuć system; jak w każdej innej grze zresztą.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BaalTyon
Demon
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczyt Pilaru równowagi
|
Wysłany:
Pią 18:46, 18 Gru 2009 |
|
Dokładnie, należy mieć wyczucie. W przypadku kombosów do zadawania słabych, ale szybkich w dużej ilości ataków należy wykonać ruch, a potem szybko nacisnąć klawisz ataku, a potem klikać w ten klawisz, aż do końca kombosa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rise
Sluagh
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 0:37, 27 Gru 2009 |
|
Ja mam dobry sposób na wykonanie specjalnego ataku, jedyny minus to potrzeba zakupu pada z analogami. Mianowicie, wychylamy lekko gałkę analoga i zaraz po tym przyciskamy przycisk odpowiadający za danego kombosa. Np. w przypadku Cadaverous Laceration - lekko wychylasz analoga, puszczasz, szybko naciskasz atak, i tłuczesz w niego wykonując kolejne cięcia. Wszystko zależy od timingu, ale w wyczuciu właśnie pomagają wspomniane analogi, na klawiaturze jest mi trudniej. Po kilku treningach kombosy opanujemy do perfekcji ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rise dnia Nie 0:40, 27 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
PeCeT
Wampir
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomianki (niedaleko WaWy)
|
Wysłany:
Nie 18:14, 24 Sty 2010 |
|
A co trudnego jest w LoKowych kombosach - oczywiście chodzi tu o Defa...? Przecież one są dwu-klawiszowe, i naprawdę nie trzeba się specjalnie męczyć, nie jest to wielki problem... Wystarczy spojrzeć na moje Nightmare's Hammer . Owszem pad się przydaje, ale nie jest niezbędny.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malek
Starożytny wampir
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 731
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Malek's Bastion (Inowrocław)
|
Wysłany:
Pon 13:07, 25 Sty 2010 |
|
Kombosy dobre, tylko że jest ich mało, do tego Kain i Raziel mają dość podobne, ale to może przez pokrewieństwo (jaki ojciec taki syn )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BaalTyon
Demon
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczyt Pilaru równowagi
|
Wysłany:
Pon 17:59, 25 Sty 2010 |
|
Ale naprawdę, szkoda że kombosów jest tylko 5/postać przy czym tylko szybkie ataki są inne. A co do kwestii pada z analogami-to jest niepotrzebne mi kombosy dobrze i bez tego idą (przynajmniej wystarczająco dobrze). To tylko kwestia wyczucia, jak już mówiłem wcześniej. I przy okazji można łączyć poszczególne ataki i kombosy w bardziej złożone sekwencje np. ściągasz wroga tk do siebie, walisz normalnie 2 razy potem lift attack z wyskokiem, potem szybki atak w powietrzu i jak dobrze pójdzie to slam attack (dotyczy bardziej Kaina).
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BaalTyon dnia Pon 17:59, 25 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|